۰

چاپ شال و روسری به چه روش‌هایی انجام می‌شود؟

بازدید 1376

در این مقاله قصد داریم به بررسی چاپ شال و روسری و چگونگی سفارش و خرید آن‌ها بپردازیم. اینکه بتوانید برای خودتان یک استایل شیک با ویژگی‌های دلخواه‌تان بسازید و از خودتان یک امضای استایلیِ خاص داشته باشید می‌تواند در کاریزماتیک بودن شخصیت‌تان تاثیرگذار باشد. با ما همراه باشید و با در نظر گرفتن مواردی که در طول مقاله ذکر خواهد شد، یک تصمیم جدید برای داشتن احساسات بهتر در زندگی داشته باشید؛ زیرا لذت بردن از لباس‌هایی که بر تن دارید، احساس بهتری در شما به وجود خواهد آورد.

 چاپ شال و روسری

چاپ شال یا روسری و یا انجام چاپ روی تیشرت‌ها، کاری است که برخی از افراد علاقه‌مند انجام می‌دهند. انجام دادن این کار دارای یک‌سری اصول و قواعد خاص است؛ برخی از شرکت‌ها با در نظر گرفتن این اصول و قواعد خاص می‌توانند این کار را انجام دهند و در اختیار علاقه‌مندان قرار دهند. پارچه‌ای که قابلیت چاپ شدن داشته باشد باید‌ دارای ویژگی‌های خاصی باشد تا محصول نهایی از کیفیت بالایی برخوردار باشد؛ برای مثال پارچه‌ای که برای شال انتخاب می‌شود باید از جنس پنبه یا پلی استر باشد و قابلیت شسته شدن با آب سرد را داشته باشد.

چگونه روی شال و روسری چاپ می کنند؟

چیزهایی که بر روی پارچه‌ها چاپ می‌شوند کاملا اختیاری هستند، می‌توان یک آرم خاص روی شال و روسری چاپ کرد، قطعه شعری مناسب با خطی متفاوت چاپ کرد یا هر چیز دیگری که مدنظر مشتری‌ها است. برخی از سازمان‌های خصوصی برای کارکنانشان لباس‌ها و شال و روسری‌هایی تهیه می‌کنند که آرم تجاری محصولاتشان برای جلب توجه مشتری بر روی آن حک شده باشد. برای این کار سفارشات خود را آماده می‌کنند و آن‌ها را در اختیار شرکت‌های تولید کننده قرار می‌دهند.

برخی از هنرمندان هم علاقه دارند لباس‌هایشان با طراحی و سلیقه‌ی خاص خودشان باشد، آن‌ها نیز می‌توانند طرح مورد نظرشان را در به تولید کننده‌ها اطلاع دهند و سفارش مورد نظر را طبق سلیقه‌ی خودشان در اختیار داشته باشند.

معمولا همه دوست دارند طراحی‌ها و سفارشات خاص خودشان را روی شال و روسری‌شان انجام دهند. برای چاپ روی شال و روسری باید بسیار مراقب باشند که شال و روسری شان از جنس مرغوبی باشد تا طراحی‌های چاپ شده بر روی آنها از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

چگونگی چاپ و تولید شال و روسری

همانطور که ذکر شد، چاپ روی روسری و شال با اهداف مختلفی انجام می‌شود که در انجام این کار باید به موارد بسیاری دقت کرد. برای مثال چاپ بر روی روسری زمستانه یا شال زمستانه، ممکن است با روسری های معمولی متفاوت باشد. چاپ شال و روسری به روش‌های مختلفی مانند چاپ دیجیتال، چاپ قالبی، چاپ مستقیم، چاپ سیلک و چاپ سابلیمیشن انجام می‌شود. مناسب‌ترین روش چاپ بر روی پارچه، چاپ دیجیتال است که با استفاده از دستگا‌ه‌های مجهز و با کیفیت انجام می‌شود.

خرید شال

چاپ روی روسری و شال

چاپ شال

چاپ شال با روش دیجیتال به دو صورتِ چاپ مستقیم و چاپ سابلیمیشن انجام می‌شود؛ اما بهتر است برای چاپ شال همواره از روش سابلیمیشن استفاده شود چرا که پارچه‌ی شال بسیار نازک است. پارچه‌ای که برای چاپ طرح شال انتخاب می‌شود باید جنس پلی استر داشته باشد تا باعث جذب رنگ شود. و همچنین توصیه می‌شود برای بهتر انجام شدن این کار و مشخص شدنِ بهتر طرح، باید از رنگ‌های روشنی مانند رنگ‌های صورتی، کرمی و شیری استفاده کرد. پارچه‌های حریر و نخ، به دلیل داشتن پلی استر انتخاب بسیار مناسبی برای این کار هستند که بهتر است در نظر گرفته شوند.

برای طراحی و چاپ روسری به صورت حرفه‌ای می‌توانید با مراکز چاپ شال و روسری تهران ارتباط بگیرید و محصول مورد نظرتان را در اختیار داشته باشید.

برای سفارش چاپ روسری، وارد صفحه ثبت سفارش چاپ روسریشوید.

چگونگی چاپ شال به روش دیجیتالی

برای چاپ طرح شال به روش دیجیتال ابتدا باید طرح مورد نظر را با استفاده از پرینت، روی کاغذ چاپ کرد، و سپس برای منتقل کردن رنگ روی پارچه از دستگاه پرس یا کانتر استفاده کرد. تفاوت دستگاه پرس و کانتر در این است که امکان چاپ کردن رول به رول با استفاده از دستگاه کانتر، فقط در پارچه‌های حریر، مامی و پاییزه وجود دارد؛ برای چاپ در پارچه‌های نخی و سایر انواع پارچه‌ها نمی‌توان از دستگاه کانتر استفاده کرد.‌

برای منتقل کردن جوهر سابلیمیشن بر روی کاغذ، اگر از دستگاه پلاتر استفاده شود، بسیار بهتر است؛ زیرا انتقال رنگ بر روی پارچه با دستگاه پلاتر به نسبت بهتر از انتقال رنگ بر روی پارچه با دستگاه پرس است؛ همچنین سرعت انتقال هم در این دستگاه بیشتر است و نیازی نیست که مدت زیادی در انتظار بود. کار کردن با دستگاه پرس به این صورت است که برش کاغذ باید تک به تک انجام شود و پارچه روی کاغذ به صورت تکی قرار بگیرد به همین دلیل زمان بیشتری صرف می‌کند.

رنگ و جنس شال چاپی

در چاپ شال می‌توان از همه‌ی انواع پارچه‌ها استفاده کرد؛ نکته‌ای که حائز اهمیت است این است که وجود پلی استر بیشتر در پارچه، باعث می‌شود رنگ‌ها بهتر جذب پارچه شوند و کار با کیفیت‌تری ارائه شود. انواع روسری‌های نخی، ابریشمی و ساتن برای این کار مناسب هستند.

اگر برای این کار از پارچه‌ی سفید رنگ استفاده شود، رنگ مورد نظر به صورت کامل روی پارچه‌ ارائه می‌شود اما در پارچه‌های رنگی باید به کمک لیبل، در دمای ۳۰۰ درجه‌ی سانتی‌گراد این کار را انجام داد.

چاپ روسری با طرح دلخواه شما

چاپ روسری‌های با کیفیت

برای چاپ روسری‌ با کیفیت بالا، باید علاوه بر انتخاب رنگ‌، پارچه و طرح مناسب، یک گروه مجرب را برای کار انتخاب کرد که همه‌ی انتظارات را برآورده کنند. برای اطمینان از کار می‌توانید با مراکز چاپ شال در تهران هماهنگ کنید و یک کار با کیفیت را تحویل بگیرید. اگر در تهران هستید که کارتان راحت‌تر است اما اگر در تهران نیستید برای انجام این کار نیازی نیست هیچ استرسی داشته باشید، زیرا می‌توانید به راحتی بعد از ارتباط گرفتن با پرسنل گروه، هماهنگی‌های لازم را انجام دهید و از کار لذت ببرید.

طراحی و چاپ شال به صورت بروز و خلاقانه

برای چاپ شال و روسری‌های مدنظرتان برای پرسنل شرکتتان و شناسایی محصولاتتان به دیگران، و یا استفاده از طرح‌هایی هنری در استایل خود می‌توانید بعد از هماهنگی با طراحان در زمانی بسیار کوتاه سفارش خود را تحویل بگیرید و از آن استفاده کنید.‌

قبل از سفارش کار مورد نظرتان به این موضوع دقت کنید که دقیقا چه محصولی را برای چه کاری و چه زمانی و با چه طرح‌ها و رنگ‌هایی نیاز دارید؛ زیرا در نظر گرفتن هر کدام از این موارد می‌تواند در کیفیت محصول‌تان، مدت زمان استفاده از آن و هزینه‌ای که برای خرید محصول در نظر می‌گیرد تاثیرگذار باشد.

اگر به شال و روسری‌های شیک و مدرن علاقه‌مندید و دوست دارید استایل خاص و مورد نظر خودتان را داشته باشید، می‌توانید با توجه به روحیات و ویژگی‌های استایل خودتان طرح‌ها و مدل‌های مد نظرتان را انتخاب کنید و همان طور که دوست دارید از آنها استفاده کنید.

این روزها مراکز مختلفی برای طراحی و چاپ شال و روسری در حال فعالیت هستند که می‌توانند سفارش بگیرند؛ اگر شما هم این محصولات را دوست دارید می‌توانید از طرح‌های آماده دیدن کنید و به خرید محصول بپردازید، یا طرح‌های جدیدی که مد نظرتان است را بعد از هماهنگی با مراکز چاپ شال و روسری تهران در اختیارشان قرار دهید و سفارش خود را ثبت کنید؛ امیدواریم انتخاب دلنشینی داشته باشید.

بانک روسری ایران مفتخر است که با کادری مجرب و ماشین های چاپ بروز در خدمت شما است تا سفارش چاپ و تولید روسری و شال را برای شما انجام دهد.

برای ثبت سفارش می توانید از طریق این لینک اقدام کنید. ثبت سفارش چاپ روسری

همچنین برای خرید انواع شال و روسری مانند خرید روسری زمستانی و…. می‌توانید وارد فروشگاه سایت بانک روسری شوید.

برای امتیاز به این پست کلیک کنید
[کل: ۲ میانگین: ۴.۵]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع سایت مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاپ آپ خرید روسری