رنگ سال 2023
بازدید 2100
Scarfbank 608 روز پیش
۴ دیدگاه

رنگ سال ۲۰۲۳ چیست؟ رنگ سال ۱۴۰۲ چه چیزی است؟

موسسه رنگ پنتون (Pantone) واحد تجاری در پنتون است که برترین رنگ‌های فصلی را برجسته می‌کند، رنگ سال را پنتون انتخاب می‌کند، روند رنگ‌های جهانی را پیش‌بینی می‌کند و به شرکت‌ها در مورد رنگ برای هویت بصری محصول و برند مشاوره می‌دهد. از طریق پیش‌بینی‌های روند فصلی، روان‌شناسی رنگ‌ها و مشاوره رنگ، مؤسسه رنگ پنتون با برندهای جهانی همکاری می‌کند تا به طور موثر از قدرت، روانشناسی و احساسات رنگ در استراتژی طراحی خود استفاده کنند. موسسه پنتون همچنین رنگ سال ۲۰۲۳ را نیز  اعلام کرده که در ادامه آن را خواهیم گفت.

بنر خرید روسری شال و روسری

رنگ سال ۲۰۲۳ چه رنگی است؟

موسسه پنتون رنگ سال ۲۰۲۳ را سایه‌ای از رنگ قرمز با نام Viva Magenta 18-750 اعلام کرده است. که در ادامه کد رنگ سال ۲۰۲۳ را برای شما خواهیم گذاشت. همچنین می‌توانید رنگ موی خود را متناسب با رنگ سال کنید. با استفاده از رنگ Viva Magenta می‌توانید هیجان را به خانه‌ی خود بیاورید، با استفاده از این رنگ در وسایل خانه و لباس هایتان می‌‎توانید خود را همگام با مد روز دنیا کنید. رنگ Viva Magenta 18-750 نماد شجاعت و نترس بودن است.

 

رنگ Viva Magenta 2023

کد رنگ سال ۲۰۲۳

کد هگر رنگ سال ۲۰۲۳: #BE3455

کد RGB رنگ سال ۲۰۲۳: ۱۹۰, ۵۲, ۸۵

کد HSL رنگ سال ۲۰۲۳: ۴۷%, ۷۳% ۳۴۶%

 

مؤسسه پنتون، زبان جهانی رنگ را اعلام می‌کند و تصمیمات مهم رنگ را در هر مرحله از گردش کار برای برندها و تولیدکنندگان ممکن می‌سازد. بیش از ۱۰ میلیون طراح و تولید کننده در سراسر جهان به محصولات و خدمات Pantone برای کمک به تعریف، برقراری ارتباط و کنترل رنگ نیاز دارند. همچنین آنها به استفاده از فناوری پیشرفته X-Rite برای دستیابی به ثبات رنگ در مواد مختلف و پرداخت‌های گرافیکی و مد تکیه می‌کنند.

طراحی محصولات استاندارد توسط پنتون دارای مشخصات رنگ دیجیتال و فیزیکی و ابزار گردش کار است. موسسه رنگ پنتون استانداردهای رنگ سفارشی، هویت برند و مشاوره رنگ محصول و همچنین پیش‌بینی روند شامل رنگ سال پنتون، گزارش‌های روند رنگ باند مد، روانشناسی رنگ و موارد دیگر را ارائه می‌دهد. مجوز B2B Pantone سیستم رنگ پنتون را در محصولات و خدمات مختلف ادغام می‌کند و به دارندگان مجوز اجازه می‌دهد تا با ارزش‌های تایید شده پنتون ارتباط برقرار کرده و باز تولید کنند و کارایی را برای کاربران خود بهبود بخشند. Pantone Lifestyle رنگ و طرح را در پوشاک، خانه و لوازم جانبی با هم ترکیب می‌کند.

رنگ سال 2022

سخن آخر

رنگ سال ۲۰۲۳ توسط مؤسسه پنتون به طور رسمی اعلام شده است این مجموعه رنگ Viva Magenta 18-750 را به عنوان رنگ سال انتخاب کرده است. این رنگ را می‌توان در لوازم منزل، لباس، روسری و حتی موی سر به کار برد. بنابراین می‌توان رنگ موی سال ۲۰۲۳ را رنگ Viva Magenta 18-750 دانست. برای خرید شال و خرید شال و روسری رنگ سال می‌توانند از فروشگاه بانک روسری دیدن کنید.

برای امتیاز به این پست کلیک کنید
[کل: ۴۸ میانگین: ۳.۶]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع سایت مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سوزان محمدی گفت:

    عالیه 👍👍👍👍👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

  2. سوزان محمدی گفت:

    عالیه 👍👍👍👍👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻رنگ مورد علاقه ی منه

  3. فریده گفت:

    سلام
    کی رنگ سال ۲۰۲۳ اعلام میشه

  4. شاهده بر مل گفت:

    من یک افغان هستم . درسم در رشته رنګ تمام کردم . عموما رنګهای سرخ، سبز ،ابی ،زرد سفید را خوش دارم . بلی بنا به همین ملحوض هر سال رنګ سال را انتخاب میکنم از رنګهای موسسه پتول را انتخاب من است.

پاپ آپ خرید روسری