در مورد برند ورساچه
بازدید 637
Scarfbank 604 روز پیش
بدون دیدگاه

همه چیز در مورد برند ورساچه + بیوگرافی کامل

آیا برند ورساچه یک برند لوکس است؟ این سوالی است که همه کسانی که به دنبال محصولات منحصر به فرد، قابل توجه و باکیفیت هستند، آن را می‌پَرسند. ورساچه فقط یک برند لوکس نیست، بلکه یک بیانیه، یک سبک زندگی و یک نماد است. در این مقاله آنچه باید در مورد ورساچه، خانه مد ایتالیایی و طراحان آن یعنی دوناتلا ورساچه و جیانی ورساچه بدانید را گردآوری کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

ورساچه در واقع یک برند لوکس است که در اواخر دهه ۱۹۷۰ توسط جیانی ورساچه تاسیس شد و با کمک دوناتلا ورساچه توسعه یافت. طرح‌های انقلابی برند ورساچه چیزی متفاوت از آنچه دوستداران مد قبلا دیده بودند بود.

بنر خرید روسری شال و روسری

تاریخچه خواهر و برادر ورساچه

جیانی ورساچه یکی از چهره‌های اصلی در دنیای طراحی بود که برای افراد مشهور، جوان و نترس لباس طراحی می‌کرد. او لباس‌های آماده، لباس‌های مد روز و لوازم جانبی و مجموعه محصولات خانگی را طراحی کرد که همگی از سبک مورد علاقه‌اش، باروک الهام گرفته شده بودند. او فردی بود که می‌توانست فرهنگ و مد را به هم پیوند دهد و در عین حال، هر آیتم انحصاری را ساخت.

دوناتلا ورساچه  در حرفه مد جیانی را در میلان همراهی کرده بود. دوناتلا سعی کرد به جیانی کمک کند وجهه عمومی خود را شکل دهد، اما پس از آن در سال ۱۹۸۷، دوناتلا نیز مورد توجه قرار گرفت. پس از مرگ غم انگیز جیانی در سال ۱۹۹۷، دوناتلا مستقیماً مدیر خلاقیت ورساچه شد. جیانی پیش از مرگ خود وصیت کرده بود که اگر اتفاقی برای وی افتاد، میراث او به خواهرش تعلق بگیرد.

 حقایقی در مورد جیانی ورساچه

از زمان ایجاد یک امپراتوری مد تا به امروز که این میراث هنوز هم بر صنعت مد تسلط دارد، حقایق جالب زیادی در مورد جیانی ورساچه وجود دارد.

جیانی ورساچه پدیدآورنده برند ورساچه

جیانی ورساچه قبل از اینکه توسط یک قاتل زنجیره ای در خارج از عمارت خود در ساحل میامی به قتل برسد، یکی از بهترین طراحان ایتالیایی جهان بود. او برای تبدیل شدن به یک طراح لباس، راه خانواده‌اش را دنبال کرد و از همان دوران کودکی با کمک مادرش شروع به طراحی کرد. او در ۲۶ سالگی به میلان نقل مکان کرد تا راه خود را شروع کند، در آن زمان وی طراح بیبلوس که یک خط تولید برای جوانان بود، شد.

تنها در عرض یک دهه، او به لطف طراحی گل میخ‌های فلزی و کریستال‌های سواروفسکی و بسیاری از آیتم‌های اضافه شده به طرح‌هایش، تبدیل به یک انقلاب در صنعت مد شد.

او اولین طراحی بود که محصولات خود را در شهرهای بزرگ مد مانند پاریس و نیویورک معرفی نمود و تبلیغات گسترده‌ای در سطح بالا ایجاد کرد و از سوپرمدل‌ها، عکاسان حرفه‌ای و کمپین های ارتباطی استفاده کرد. او قطعاتی را برای مایکل جکسون، التون جان، پرنسس دایانا و بسیاری دیگر از افراد مشهور جهان طراحی کرد که به آنها طراح راک اند رول نیز گفته می‌شود.

تاریخچه لوگوی ورساچه

لوگو ورساچه نشان دهنده برندی است که نماینده‌ای از تجمل و سبک مدرن است. این برند در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده و به یک برند مد محبوب تبدیل شده است. لوگوی ورساچه توسط خود جیانی ورساچه طراحی شده است و الهام وی برای طراحی این لوگو آثار هنری ویرانه‌های یونانی بوده است. لوگوی این برند تنها پس از دو سال فاش شد و در طول زمان تغییرات کمی در حروف و حاشیه‌ها داشته است. لوگوی این برند این پیام را منتقل می‌کند که خط لباس و مد ورساچه منحصر به فرد، ساده و جذاب و در عین حال جاودانه و اسطوره‌ای است. در حال حاضر، ورساچه به راحتی توسط هر کسی که با صنعت مد لوکس آشنا است شناخته می‌شود.

لوگوی برند ورساچه

دوناتلا ورساچه، خانه مد ایتالیایی را در دست گرفت

از دهه ۱۹۷۰، دوناتلا ورساچه برادرش را در زمینه طراحی لباس دنبال کرد. برادرش، جیانی، پتانسیل او را دید و به او فرصت داد تا بیشتر در این زمینه مشارکت کند. او نه تنها به عنوان مدیر روابط عمومی، بلکه به عنوان اولین طراحی شناخته شد که توانست بین خلاقیت‌های عجیب و غریب برند ورساچه تعادل ایجاد کند. همچنین، او شروع به ایجاد شهرت بین المللی کرد.

او تا زمان مرگ غم انگیز جیانی با او کار کرد و سپس نقش مدیر هنری خانه مد ورساچه را بر عهده گرفت. سپس، او سفری را برای ادامه داستان موفقیتی که برادرش آغاز کرده بود، آغاز کرد.

دوناتلا برند ورساچه را در طول سال‌ها توسعه زیادی داده بود، تکنیک‌ها را تغییر داده وبرخی چیزاها را اضافه و یا حذف کرد. او کارهایی مانند عدم استفاده از پوست حیوانات و اضافه کردن کریستال‌های سواروفسکی به مجموعه‌های لوازم جانبی و لباس را انجام داد.

داستان برند ورساچه و الهامات خط لباس ورساچه

ورساچه یک برند موفق بین المللی است که جوایز متعددی را برای طرح‌های خود دریافت کرده است. برند ورساچه در بسیاری از دسته بندی‌های محصولات در سراسر جهان گسترش یافته است. تاریخچه خط تولید لباس ورساچه می‌تواند با موسیقی شروع شود. موسیقی پیوند الهامی بود که جیانی در ابتدا آن را در نظر داشت.

طرح‌های ورساچه دارای حالات حسی و هیجان انگیز هستند و همچنین غیرقابل پیش بینی بودن را به اشتراک می‌گذارند. این طرح‌ها همچنین الهام بخش طراحان دیگر در خلاقیت‌های خود هستند. تلفیقی بین سبک خیابانی و مد لوکس در هر طراحی باعث شده است که ورساچه طرح‌های ترکیبی آوانگارد را با فلز، مش، چرم و با استفاده از رنگ‌های روشن ارائه دهد. ورساچه قطعا به یک نماد تبدیل شده است، یک خانه مد ایتالیایی که همه در سراسر جهان درباره آن می‌دانند! و این دلیل اصلی گرانی ورساچه است و امروزه ورساچه به یکی از آن برندهایی تبدیل شده است که همه ما رویای داشتن لباس‌ها و محصولات آن را داریم.

تاریخچه عطر ورساچه

خط تولید عطر ورساچه یک روند لوکس مد بالا محسوب می شود که بیش از ۶۰ عطر و ادکلن را در مجموعه خود دارد.اولین عطر ورساچه  Gianni Versace  برای زنان بود و در سال ۱۹۸۱ معرفی شد.

یکی از پرفروش ترین  عطرهای  ورساچه ادو تویلت اسپری زنانه برایت کریستال نام دارد و در سال ۲۰۰۶ روانه بازار شد. این رایحه ترکیبی از انار با نت های آبی است. گل صد تومانی، نیلوفر آبی و مگنولیا و پس از آن مشک ماهاگونی و کهربا قرار دارند.

محصولات برند ورساچه هنوز بعد از حدود ۲۰ سال پس از مرگ جیانی بر فرهنگ پاپ تسلط دارد. جیانی ایده ها را با هنر ترکیب کرد، به خصوص در خط عطر.

عطر برند ورساچه

 

آیا ورساچه یک برند لوکس است؟

امروزه ورساچه یکی از محبوب‌ترین برندها در بین هنرمندان و مشاهیر جهان است که آنها از این محصولات روی فرش قرمز استفاده می‌کنند. همچنین برند ورساچه به عنوان یک امپراتوری رشد کرد و سال‌ها در کانون توجه باقی ماند. افرادی که علاقه مند به لوکس‌ترین محصولات هستند، همیشه پس از عرضه محصولات ورساچه، بدون توجه به قیمت، محصولات جدید این برند را خریداری می‌کنند. محصولات برند ورساچه قیمت بالایی دارند، بنابراین همه نمی توانند آنها را بخرند. به همین دلیل است که افراد کمتری آن را دارند. این موضوع باعث می‌شود محصولات این برند کمیاب باشد و هرکسی از آن استفاده نکند. انحصار و تکنیک‌های خلاقانه باعث شده است ورساچه به عنوان یک برند لوکس در سراسر جهان شناخته شود. امروزه بیش از ۱۵۰۰ بوتیک ورساچه در سراسر جهان یافت می‌شود.

برترین حقایق باورنکردنی در مورد برند ورساچه

جیانی ورساچه خانه مد لوکس ایتالیایی ورساچه را در سال ۱۹۷۸ تأسیس کرد. این برند به خاطر لباس های پر زرق و برق خود که توجه هنرمندان، بازیگران و علاقه مندان به مد را به خود جلب می کند، به خوبی شناخته شده است.

از زمان آغاز به کار خود در سال ۱۹۷۸، نام تجاری ورساچه به عنوان نمادی از مد ممتاز، ظرافت و مدل‌های ظریف بود. بسیاری از سلبریتی‌ها ترجیح دادند از محصولات ورساچه روی فرش قرمز استفاده کنند که به محبوبیت جهانی این برند بیش از پیش کمک کرد. ورساچه امروز هم تصویر فوق العاده‌ای دارد. حقایقی وجود دارد که برخی افراد نمی دانند. با ما همراه باشید تا حقایقی در مورد برند ورساچه بیان کنیم.

  • نام ورساچه معمولا اشتباه تلفظ می‌شود

دوناتلا ورساچه، خواهر جیانی ورساچه، در مصاحبه‌ای با Vogue اذعان کرد که اکثر مردم ورساچه را اشتباه گفته‌اند. او آن را “Versachee” تلفظ می کند، نه “Versach-eh”.

  • لوگوی این برند با اساطیر یونانی مرتبط است

لوگوی برند ورساچه، سر مدوسا، یک شخصیت اسطوره‌ای یونانی را به تصویر می‌کشد. ورساچه مدوزا را به‌عنوان لوگو انتخاب کرد زیرا می‌توانست مردم را دوباره عاشقش کند و با لباس‌ تأثیر مطلوبی روی مردم بگذارد.

  • محصولات ورساچه بدون خز است

در محصولات ورساچه دیگر از خز استفاده نمی‌شود. ورساچه در سال ۲۰۱۹ شروع به حذف خز از محصولات خود کرد و اظهار داشت که نمی‌خواهند حیوانات را برای مد سلاخی کنند. این حرکت در پاسخ به دیگر مشاغل مد، مانند گوچی، انجام شد. ورساچه جزو اولین برندهایی بود که افراد مشهور را به نمایش های مد دعوت کرد

اغراق نیست اگر بگوییم ورساچه شرکتی است که با پرداخت هزینه های گزاف برای هر نمایش مد، سوپرمدل ها را توسعه داده است. چندین فرد مشهور و خانواده سلطنتی از جمله پرنسس دایانا، التون جان، شر، مایکل جکسون و مدونا از دوستان نزدیک جیانی ورساچه بودند.

هتل ورساچه

به عنوان برادر و خواهر، جیانی و دوناتلا ورساچه جدایی ناپذیر بودند. آنها از یکدیگر حمایت کردند و به توصیه های یکدیگر گوش دادند. به عنوان مثال، دوناتلا در ۱۱ سالگی موهای خود را بلوند کرد زیرا برادرش به او گفت که این رنگ برای او عالی به نظر می رسد.

دوناتلا در روابط عمومی به جیانی کمک کرد و زمانی که برای اولین بار شرکتش را راه اندازی کرد، مکرراً در مورد مفهوم مدل ها به جیانی مشاوره می‌داد. جیانی ورساچه مجموعه Versus را در سال ۱۹۸۹ به عنوان یک حرکت قدردانی و حمایت از توانایی خواهرش راه‌اندازی کرد.

  • اولین خانه مد که هتلی را به نام خود ایجاد کرد

جیانی و دوناتلا ورساچه تصمیم گرفتند عمارت تازه خریداری شده خود در میامی را به سبک و علامت تجاری خود در دهه ۱۹۸۰ تزئین کنند. این نه تنها اولین قدم آنها در طراحی داخلی بود، بلکه شروع یک پروژه بسیار بزرگتر به نام Palazzo Versace است.

در حال حاضر دو هتل با نام این برند در استرالیا و دبی وجود دارد. همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، ورساچه اثاثیه و تمام دکورها را ایجاد کرده است و این طراحی داخلی نشان دهنده ظرافت و زیبایی است.

  • طراحان برند ورساچه مبتکر مد هستند

ورساچه به خاطر خلاقیت‌های شیک خود که جهان را خیره می‌کند، شناخته شده است. آنها اغلب مواد عجیب و غریب را با رنگ های پر جنب و جوش ترکیب می‌کنند و در نتیجه خلاقیت هایی را به وجود می‌آورند. مجموعه‌های محصولات ورساچه، مانند مجموعه های بومی آمریکایی و پاپ آپ، نمونه‌های بسیار خوبی هستند.

  • بنیانگذار ورساچه به قتل رسید

هنگامی که قاتل زنجیره ای اندرو کونانان در سال ۱۹۹۷ جیانی ورساچه را بیرون خانه اش در میامی با شلیک گلوله به قتل رساند، جهان شگفت زده شد. برند ورساچه پس از مرگ به اعضای خانواده‌اش به ارث رسید. دوناتلا پس از مرگ جیانی به چهره جدید این برند تبدیل شد و شرکت را تا دهه ۲۰۰۰ هدایت کرد.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم به طور مفصل در مورد برند ورساچه و حقایقی در مورد این برند توضیح دهیم. برای خرید شال و خرید روسری می‌توانید از طریق این فروشگاه اقدام کنید.

برای امتیاز به این پست کلیک کنید
[کل: ۰ میانگین: ۰]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع سایت مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاپ آپ خرید روسری