ست کردن شلوار جین پاچه گشاد  چگونه است؟
بازدید 531
Scarfbank 632 روز پیش
بدون دیدگاه

راهنمای جامع ست کردن شلوار جین پاچه گشاد

شلوارهای جذب و تنگ دیگر مانند قبل طرفدار ندارند و به جای آن شلوارهای پاچه گشاد دهه ۷۰ ترند شده است. این نوع شلوار شبیه به بگ بوده که در سال ۱۴۰۱ بسیار ترند بوده است. اما تفاوت آن با بگ این است که این نوع شلوار در قسمت کمر و باسن فیت بوده و گشاد نیست اما هر چه به قسمت پایین می‌رود این شلوار گشاد‌تر می‌شود. امروزه شلوارهای گشاد به شدت در استایل‌های مختلف استفاده می‌شوند و شلوار واید لگ نیز از این قاعده مستثنی نیست. البته شلوار واید لگ یا شلوار پاچه گشاد از مدلهایی است که در سال جدید بیشتر آن را خواهید دید. در این مقاله نحوه ست کردن شلوار جین پاچه گشاد را بیان می‌کنیم با ما همراه باشید؟

بنر خرید روسری شال و روسری

شلوار واید لگ با بگ چه تفاوتی دارد؟

شلوار جین پاچه گشاد در رنگ‌ها، اندازه‌ها و جنس‌های مختلفی تولید می‌شود. تفاوت این نوع شلوار با بگی در آزادی بیشتر دمپا است. همچنین شلوار واید لگ در قسمت کمر و باسن برخلاف بگ فیت و جذب است. در حقیقت شلوار پاچه گشاد چیزی بین دامن شلواری و شلوار بگی است. شلوار پاچه گشاد از جمله شلوارهایی است که می‌توانید با هر استایلی آن را ست کنید و با هر کفشی نیز همخوانی دارد. در ادامه نحوه ست کردن شلوار جین پاچه گشاد  را توضیح می‌دهیم.

چطور با شلوار وایدلگ استایل بسازیم؟

  1. شلوار جین پاشه گشاد با کراپ یا بادی انتخابی مناسب برای مهمانی

اگر به مهمانی یا تولد دعوت شده‌اید و نمی‌دانید چه بپوشید، بهترین انتخاب شلوار واید لگ است که می‌توانید آن را با یک کراپ تاپ یا بادی ست کنید. شلوار واید لگ یا شلوار جین پاچه گشاد به دلیل این که فاق بلندی دارد، می‌تواند اندام شما را کشیده‌تر نشان دهد. همچنین شلوار واید لگ پاهای شما را بلند تر نشان می‌دهد و برای هر نوع اندامی مناسب است. بنابراین چه لاغر هستید چه تپل می‌توانید این نوع شلوار را بپوشید.

شلوار واید لگ چیست؟

  1. پوشیدن شلوار واید لگ با تیشرت و شومیز

در آموزش ست کردن شلوار جین پاچه گشاد  بهتر است بدانید پوشیدن تیشرت و پیراهن و داخل شلوار کردن آن باعث ایجاد تناسب در اندام می‌شود و برای کسانی که بالا تنه بلندی دارند، نیز بهترین انتخاب است. اگر از شلوار جین پاچه گشاد رنگ روشن استفاده کنید، همه توجه‌ها به پاهای شما جلب می‌شود و پایین تنه شما در معرض توجه قرار می‌گیرد. متناسب با موقعیتی که می‌خواهید شلوار واید لگ را بپوشید می‌توانید شومیز یا تیشرت دلخواهتان را انتخاب کنید.

  1. ست کردن شلوار جین پاچه گشاد با کفش

هر نوع کفشی را می‌توانید با شلوار پاچه گشاد بپوشید اما باید برای پوشیدن آن به استایل و تناسب آن با بالاتنه دقت کنید. برای مثال پوشیدن کفش پاشنه بلند با شلوار واید لگ و کت کوتاه، برای موقعیت‌های رسمی مناسب‌تر است. اما برای همین استایل اگر کفش کتونی یا اسپورت را به کار ببرید، از رسمی بودن خارج می‌شود و استایلی کژوال و معمولی خواهید داشت.

شلوار جین پاچه گشاد

  1. ست کردن شلوار جین پاچه گشاد با مانتو

بهترین راه ست کردن شلوار جین پاچه گشاد، ست کردن آن با کت‌هاست که از ترندی‌ترین آیتم‌ها در سال‌های اخیر هستند. می‌توانید یک شلوار واید لگ را به راحتی با انواع کت کوتاه و اسپرت ست کنید و ترکیبی زیبا و جذاب بسازید. می‌توانید با پوشیدن کت‌های با رنگ مختلف و سایز فیت یا اور سایز به این استایل تنوع ببخشید.

  1. پوشیدن اورال و جامپ سوییت‌های واید لگ

این مدل جذاب‌ترین و راحت‌ترین لباسی است که می‌توان در مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه پوشید. برای ست کردن کفش نیز با این نوع استایل دستتان باز است و می‌توانید هر نوع کفشی را انتخاب کنید. شما می‌توانید یک اورال اسپرت را با کفش‌های کتونی، صندل و بوت زمستانی ست کنید. اورال رسمی و کلاسیک را نیز می‌توانید با کفش‌های پاشنه بلند، صندل‌های ظریف پاشنه دار و بوت پاشنه دار ست کنید.

  1. استایل مونوکروم با واید لگ

ست کردن شلوار جین پاچه گشاد  

با استایل مونوکروم انتخابی عالی و هوشمندانه است. این نوع استایل بسیار فوق العاده بوده و ترکیبی بی نظیر است. استفاده از رنگ‌های تیره باعث می‌شود بسیار با اعتماد به نفس، قد بلند و لاغر دیده شود.

راهنمای ست کردن شلوار جین پاچه گشاد با اندام های مختلف

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شلوار واید لگ، فاق بلند بودن آن است که سبب کشیده‌تر دیده شدن پاها می‌شود. بنابراین برای همه خانم‌ها چه قد بلند و چه قد کوتاه مناسب است. همچنین تفاوتی ندارند که لاغر اندام باشید یا اضافه وزن داشته باشید، در هر صورت می‌توانید از شلوار واید لگ برای ساختن استایلی فوق العاده استفاده کنید. البته در زمان خرید شلوار واید لگ حتما باید به نکات زیر توجه کنید.

  • اگر قد کوتاه یا متوسطی دارید از شلوارهای پاچه گشاد کوتاه استفاده نکنید زیرا شلوار پاچه گشاد کوتاه سبب کوتاه‌تر دیده شدن شما می‌شود.
  • اگر می‌خواهید بلندتر دیده شوید، کفش همرنگ شلوار بپوشید.
  • از مانتوهای جلو باز استفاده کنید.
  • حتما شومیز، زیر سارافنی یا هر چیزی که زیر مانتو پوشیده‌اید را داخل شلوار قرار دهید.
  • کفش پاشنه بلند نوک تیز بپوشید
  • شلوار واید لگ و مانتو یا تیشرت زیر مانتو را همرنگ بپوشید و استایل مونوکروم بسازید.
  • از یک اتو برای انداختن یک خط صاف و تمیز روی شلوارتان استفاده کنید.

ست کردن شلوار جین پاچه گشاد

نحوه ست کردن انواع شلوار جین پاچه گشاد

انواع شلوار جین پاچه گشاد را می‌توان با انواع کفش‌ها ست کرد. از کفش کتانی و ورزشی گرفته تا کفش‌های پاشنه بلند نوک تیز. بنابراین برای ست کردن کفش بهتر است به بالاتنه و استایل کلی‌تان توجه کنید. همچنین متناسب با موقعیت و مکانی که می‌خواهید بروید، کفش را انتخاب کنید. برای مثال شلوار واید لگ جین در کنار مانتوی جین و کتونی سفید و شال یک استایل کژوال جذاب و بی نظیر برای شما می‌سازد. اما پوشیدن شلوار واید لگ جین با مانتوی عروسکی و مینی اسکارف و کفش پاشنه بلند یک استایل رسمی و مهمانی می سازد.

نحوه شلوار جین پاچه گشاد تابستانی با مانتو

شاید اگر بشنوید که این مدل شلوار را می‌توانید با هر نوع مانتویی ست کنید، شگفت زده شوید اما این موضوع واقعیت دارد. زیرا شلوار واید لگ را می‌توانید با هر مدل مانتویی مانند مانتوی کتی، مانتوی جلو باز کوتاه و بلند، مانتوی جلو بسته کوتاه و … ست کنید.

البته پوشیدن مانتوی جلو بسته گشاد با شلوار واید لگ زیاد جذاب و دیدنی نیست چون باعث می‌شود چاق تر از حد معمول به نظر برسید. به همین دلیل اگر قد کوتاهی دارید یا اضافه وزن دارید بهتر است از مانتو کتی یا مانتو جلو بسته کوتاه استفاده کنید.

ست کردن شلوار جین پاچه گشاد در سال جدید

شلوارهای گشاد که به آن شلوار واید لگ نیز می‌گویند، در خط کمر و باسن کاملا فیت هستند.

این نوع شلوار برخلاف شلوار بوت کات که از زانو به پایین گشاد می‌شود، از باسن به پایین گشاد می‌شود و سبب حجم دادن به اطراف مچ پا می‌شود. در حقیقت شلوارهای گشاد می‌توانند توهم دراز شدن پاهای شما را ایجاد کنند.

انواع شلوار گشاد

از شلوار واید لگ جین گرفته تا دامن شلواری گشاد، مدل‌های زیادی از شلوارهای گشاد وجود دارد، از جمله:

  1. شلوار جین گشاد: می‌توانید با شلوار جین گشاد استایل‌های متنوعی بسازید. برای داشتن ظاهری غیررسمی، شلوار جین گشاد و یک تاپ یا شومیز کوتاه بپوشید، یا یک شلوار جین گشاد تیره را با یک پیراهن دکمه دار برای داشتن ظاهری رسمی‌تر بپوشید.
  2. سرهمی گشاد: یک لباس سرهمی گشاد، ظاهری منسجم از بالا به پایین ارائه می‌دهد. اورال‌ها و سرهمی‌های گشاد جایگزین مناسبی برای لباس‌های تابستانی یا لباس‌های رسمی هستند.
  3. شلوار مجلسی گشاد: می‌توانید شلوارهای گشاد و شلوار کتان گشاد را با لباس یا تاپ مجلسی بپوشید. این شلوارهای گشاد ظاهری چشمگیر و متناسب را ارائه می‌دهند.
  4. لباس راحتی گشاد: شلوارهای گشاد ساخته شده از پارچه های کشدار و قابل تنفس برای استراحت یا فعالیت های بدنی مناسب هستند. می توانید شلوار ورزشی گشاد، شلوار یوگای گشاد و پیژامه گشاد را خریداری کنید و از پوشیدن آن لذت ببرید.

5 روش برای مدل دادن به شلوارهای گشاد

۵ روش برای مدل دادن به شلوارهای گشاد

برای پوشیدن شلوارهای گشاد، نکات سبک و ایده های لباس زیر را در نظر بگیرید:

  1. روی گودی کمر تاکید کنید. برای برجسته کردن انحنای باسن، شلوارهای گشاد مدل واید لگ را انتخاب کنید.
  2. پاهای خود را با شلوار گشاد فاق بلند، بلندتر نشان دهید. اگر ریزه اندام هستید، شلوارهای قد بلند و فاق بلند را انتخاب کنید تا پاهای شما را بلندتر دیده شود.
  3. شلوار بلند بپوشید. شلوارهای گشاد را که زمین را لمس می کنند با کفش های پاشنه بلند ست کنید بدین ترتیب پاهایتان بلندتر به نظر می‌رسد. (همچنین می‌توانید شلوارهای گشاد را با کفش‌های تخت، کفش‌های کتانی، چکمه‌های کفش یا کفش‌های کتانی بپوشید .فقط مطمئن شوید که قد شلوار روی کفش شما را کامل بپوشاند.)
  4. برای داشتن ظاهری شیک، شلوارهای گشاد را با یک کت ست کنید. می توانید یک کت جین برای یک ظاهر غیر رسمی یا یک کت شلوار برای داشتن ظاهری رسمی بپوشید. کت های برش خورده با شلوارهای گشاد تعادل خوبی ایجاد می کنند.

شلوار جین واید لگ ترندترین شلوار ۲۰۲۲

در حالی که ما همیشه جایگاه ویژه‌ای در قلب‌هایمان برای شلوار جین تنگ یا اسکینی خواهیم داشت، پس از گذراندن سالهای گذشته با پوشیدن جین‌های تنگ که بسیار محدود بود و کسی در آنها احساس راحتی نداشت؛ اکنون شلوارهای گشاد ترند شده‌ است که تغییری بسیار خوشایند است و افراد زیادی از آن استقبال کرده اند. استایل‌های گشاد از زمانی که وارد دنیای مد شدند، طرفداران زیادی از افراد معمولی گرفته تا سلبریتی‌ها جذب کردند. از شلوار جین گرفته تا شلوارهای کمر بلند، این نوع شلوارها بسیار ترند شده‌اند و با هر قیمت و جنسی در دسترس هستند. بنابراین افراد زیادی آن را می‌پوشند.

تنها در چند ماه گذشته، ستارگانی مانند ساندرا اوه و آوریل لاوین استایل خود را روی فرش‌های قرمز تغییر دادند، همچنین کیتی هولمز و جنیفر لوپز با پوشیدن شلوارهای شیک و گشاد در بیرون از خانه دیده شدند.

شلوار جین واید لگ ترندترین شلوار 2022

استایل لباس‌های گشاد بسیار متنوع و راحت هستند و حتی می‌توانید این استایل را سر کار استفاده کنید و یا در تعطیلات آخر هفته از پوشیدن شلوار واید لگ لذت ببرید. این شلوارها به شما اجازه می‌دهند شیک و کشیده به نظر برسید. بنابراین به همه پیشنهاد می‌شود برای یکبار هم که شده شلوارهای جین واید لگ را امتحان کنند. یکی از رایج‌ترین تصورات غلط در مورد شلوارهای گشاد این است که شما را بزرگتر و چاق‌تر نشان می دهند. اما این تصور غلط است و اگر شلوار گشاد را با یک تاپ مناسب ست کنید یا بلوز اندازه بپوشید، در واقع شلوار واید لگ کمرتان را برجسته می‌کند، پاهایتان را دراز می‌کند و شما را بلندتر و کشیده‌تر نشان می‌دهد.

برخلاف شلوار جین بگ که پوشیدن آن برای زنان کوتاه‌قد دشوارتر است، استایل گشاد با شلوار واید لگ می‌تواند برای زنان با هر شکل، قد و اندازه جذاب باشد (و همانطور که هری استایلز و جاستین بیبر نشان می‌دهند ، مردان نیز می‌توانند از این استایل استفاده کنند). پوشیدن چکمه یا کفش پاشنه بلند با شلوار جین واید لگ بهترین انتخاب است و می‌تواند پاهای شما را بسیار بلندتر نشان دهد. همچنین در فصل‌های سرد سال با پوشیدن یک کت چرمی و بلوز و یا بافت می‌توانید ابعاد بیشتری به ظاهرتان ببخشید.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم به طور کامل در مورد نحوه ست کردن شلوار جین پاچه گشاد یا واید لگ صحبت کنیم. با مطالعه این مقاله می‌توانید یک استایل جذاب با شلوار جین پاچه گشاد بسازید. در ادامه می‌توانید خرید شال و خرید شال و روسری متناسب با استایل گشاد را از بانک روسری انجام دهید.

برای امتیاز به این پست کلیک کنید
[کل: ۰ میانگین: ۰]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع سایت مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاپ آپ خرید روسری