۲

چرا گروه اکسو روی لباس خود فارسی نوشته بودند؟

لباس گروه اکسو
بازدید 2074

حمایت گروه اکسو از ایران در یکی از کنسرت‌هایی که در سال‌های اخیر برگزار کردند، سبب شده است که افراد زیادی در ایران، علاقه شدیدی به این گروه پیدا کنند. بر روی لباس گروه اکسو، کلمات فارسی با اندازه درشت حک شده بود که نشان دهنده علاقه زیاد این گروه به زبان فارسی، فرهنگ، آداب و رسوم ایرانی است. این گروه موسیقی در یکی از کنسرت‌هایی که در KBS، برای آلبوم جدید خود برگزار کردند، کلمه فارسی جنگجو را به زیباترین شکل و با اندازه بسیار بزرگی بر روی لباس گروه اکسو حک کرده بودند.

برای بسیاری از علاقه‌مندان به موسیقی ایرانی این سوال وجود داشت که چاپ فارسی روی لباس گروه اکسو به چه دلیلی انجام شده است. دلیل نوشتن کلمات فارسی روی لباس اکسو این بود که این گروه، پیش از اجرای کنسرت، نظر سنجی برای بینندگان و هواداران خود گذاشت. در این نظر سنجی گروه موسیقی اکسو، آمده بود که مردم هر کشوری که بیشترین رای را به این گروه بدهند، دو‌تا از کلمه‌های مخصوص آن کشور را بر روی لباس‌شان چاپ می‌کنند و با استفاده از آن لباس، کنسرت اجرا خواهند کرد.

مردم ایران در این نظر سنجی بیشترین رای را دادند و در نهایت تصمیم به این شد که چاپ فارسی روی لباس گروه اکسو انجام شود و از نوشته‌های فارسی بر روی لباس این گروه، عکس و فیلم گرفته شود. سرانجام تصمیم بر این شد که بر روی لباس این گروه، دو کلمه فارسی جنگجو و الماس چاپ شود. پس از چاپ این کلمات فارسی روی لباس گروه اکسو، از کلمه الماس و جنگجو بر روی لباس گروه اکسو عکس گرفته شد؛ که بسیاری از طرفداران ایرانی این گروه این عکس‌ها را مشاهده کردند و از تماشای آن بسیار لذت بردند و دوق زده شدند.

چاپ فارسی روی لباس گروه اکسو

از دیگر نکات جذاب این کنسرت دیدنی این بود که بیشتر اعضای گروه اکسو، در دستان خود پرچم ایران را در دست داشتند؛ که جذابیت بسیار بیشتری به این کنسرت داد. چاپ این کلمات فارسی بر روی لباس گروه اکسو، باعث شد ایرانی‌های بسیار بیشتری طرفدار این گروه شوند و طرفداران این گروه موسیقی رشد زیادی کردند.

چاپ فارسی روی لباس گروه اکسو، از آن جهت اهمیت زیادی داشت که، تبلیغات بسیار زیادی علیه فرهنگ و جامعه ایران در سال‌های اخیر، در سانه‌ها صورت گرفت بود که باعث تخریب وجهه ایران در سطح جهانی شده بود. از این رو حمایت گروه اکسو با چاپ فارسی و حمایت گروه شاینی از ایرانیان باعث شد که وجهه بین المللی ایران، بسیار بهتر از قبل شود. گروه موسیقی اکسو با چاپ کلمات فارسی بر روی لباس خود، به‌خوبی نشان داد که ایرانی‌ها اصلا مردمی نیستند که در فیلم‌ها و رسانه‌های خارجی نشان داده شده است. چاپ فارسی روی لباس گروه اکسو باعث شد که افراد بسیار زیادی از ایرانی‌ها عذر خواهی کنند و دیدگاه‌های ضد ایرانی خود را اصلاح کنند.

نخستین باری که گروه اکسو کلمات فارسی را بر روی لباس خود چاپ کرد، در عکس‌های تیزر آلبوم جدید خود، آلبوم growl، کلمه الماس بر روی لباس گروه اکسو چاپ شده بود. حتی بر روی یکی از دستان اعضای گروه اکسو، کلمه و شکل سیمرغ حک شده بود؛ که جذابیت بسیار بیشتری به ظاهر ایرانی این کنسرت کره‌ای داد. در کنسرت بعدی از کلمه جنگجو ،بر روی لباس گروه اکسو استفاده شده بود؛ که حمایت گروه اکسو از ایران را هرچه بیشتر نشان می‌داد.

فارسی روی لباس گروه اکسو

گروه اکسو چیست؟

گروه موسیقی اکسو، یکی از گروه‌های موسیقی کره‌ای می‌باشد که بهترین اجراهای زنده موسیقی را برای مخاطبین امروزه اجرا می‌کند. اعضای گروه اکسو مهارت بسیار زیادی در اجرای موسیقی‌ها و کنسرت‌ها به بهترین شکل و مهارت دارند. گروه اکسو کره، تاکنون اجراهای بسیار زیادی در کشور کره جنوبی و در سرتاسر جهان داشته است.

گروه اکسو و ایران، رابطه نزدیک و صمیمی با یکدیگر دارند. در برخی فستیوال‌ها و کنسرت‌هایی که در خارج کشور در سال‌های اخیر اجرا شده است، حمایت گروه اکسو از ایران با نوشته‌های روی لباس گروه اکسو به خوبی مشخص شد. به دلیل نوشته‌های فارسی روی لباس گروه اکسو، افراد بسیار زیادی عاشق گروه موسیقی اکسو هستند و علاقه به استفاده از ظاهر زیبای لباس گروه اکسو دارند.

تاریخچه و روند گروه اکسو

گروه موسیقی اکسو، یک گروه پسرانه چینی-ژاپنی است که در سال ۲۰۱۲ با ۱۲ عضو خود و در قالب دو زیرمجموعه شروع به کار کرد. زیرمجموعه‌های گروه موسیقی اکسو به دو زبان کره‌ای و چینی فعالیت می‌کنند. پس از سال ۲۰۱۵، برخی اعضای گروه اکسو از این گروه جدا شدند و هم‌اکنون این گروه موسیقی با ۹ عضو به فعالیت خود ادامه می‌دهد. گروه اکسو کره‌ای هم‌اکنون از ژانرهای موسیقی مانند: پاپ کره‌ای، هیپ‌هاپ و آراندبی استفاده می‌کند. همچنین گروه موسیقی اکسو از روش‌های جدید و زیبای موسیقی مانند دنس الکترونیک نیز استفاده می‌کند. اجرای زیبای گروه موسیقی اکسو در کنار لباس گروه اکسو زیبایی و جذابیت بسیار زیادی به محصولات و هنر این گروه داده است.

اولین تک آهنگ گروه موسیقی اکسو در سال ۲۰۱۲ با نام ماما منتشر شد و این تک آهنگ موفقیت بسیار زیادی در میان طرفداران موسیقی‌های شرقی به دست آورد. پس از آن آلبوم‌های استادیویی و آهنگ های جدیدتری در سال ۲۰۱۳ منتشر شد؛ که در سطح جهانی حدود ۱.۵ میلیون نسخه از آن به فروش رفت. گروه اکسو در این سال در جشنواره موسیقی ام نت آسیا، عنوان بهترین آلبوم سال را توانست از آن خود کند. گروه موسیقی اکسو توانسته است سریع‌ترین و بهترین رکورد فروش را در ۱۲ سال گذشته از آن خود کند. دو تک آهنگ اصلی گرگ و غرش، در بسیاری از برنامه‌های تلویزیونی کره جنوبی پخش شد.

تاریخچه گروه موسیقی اکسو

تک آهنگ دوم گروه موسیقی اکسو در سال ۲۰۱۳ توانست، در جدول ۱۰۰ آهنگ داغ کی-پاپ بیلبورد در جایگاه سوم قرار بگیرد. همچنین سومین آلبوم چند آهنگه این گروه با عنوان overdose در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و در جدول هفتگی بیلبورد ۲۰۰، رتبه بسیار مناسبی به خود اختصاص داد. همچنین در سال ۲۰۱۸، نام گروه موسیقی اکسو به دلیل دریافت بیشترین جایزه بزرگ، در مراسم جوایز موسیقی آسیایی ام نت، در چاپ ۲۰۱۸ رکورد‌های جهانی گینس، ثبت شد که نشان دهنده کیفیت و زیبایی بسیار بالای قطعات موسیقی این گروه است. گروه موسیقی اکسو با گذر زمان به قدری مشهور شده است که اولین اشخاص غیر سلطنتی بودند که نام و تصویر آن‌ها بر روی برج خلیفه شهر دبی حک شد. یکی از آهنگ‌های گروه موسیقی اکسو، با نام آهنگ power نخستین ترانه کی‌-‌پاپ بود که در فواره موزیکال کشور دبی، پخش شد.

گروه اکسو کره، جوایز بسیار زیادی برای آلبوم‌های خود به دست آورد. از جمله این جوایز، پنج آلبوم سال متوالی در جوایز موسیقی mnet آسیا و دو جایزه پیاپی هنرمند سال در جوایز melon music بوده است. یکی از آلبوم های این گروه موسیقی با نام “ریتم را به هم نزن”، دارای رتبه ۲۳، در چارت آلبوم‌های ایالات متحده آمریکا است؛ که رتبه بسیار بالا و مناسبی محسوب می‌شود. این آلبوم موسیقی، نخستین آلبوم پر فروش در کشور کره جنوبی با بیش از ۱.۹ میلیون نسخه در کشور کره جنوبی است.

گروه کره‌ای موسیقی اکسو، دارای زیرگروه‌های چنبکشی و سچان می‌باشد. این گروه‌ها، آلبوم‌های موسیقی خود را در سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹ منتشر کردند و جوایز بین المللی زیادی را به دست آوردند. این زیر گروه‌ها به قدری قوی بودند که هر دو ویژگی ویژال و موزیکال بودن را دارا بودند. گروه سچان آلبوم‌های زیبای موسیقی خود را از سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ منتشر کرد که دارای کیفیت بسیار زیادی بود.

حمایت گروه اکسو از ایران

چاپ روسری و پارچه

در این جا خواستیم که شما را با کلمات فارسی چاپ شده بر روی لباس گروه اکسو به خوبی آشنا کنیم. همچنین خواستیم به شما نشان دهیم که گروه موسیقی اکسو دارای کیفیت بسیار بالایی در اجرای انواع آلبوم و موسیقی می‌باشد. حمایت گروه اکسو از ایران، کمک بسیار زیادی به بهبود چهره بین المللی ایرانیان کرد. به همین دلیل بسیاری از مردم ایران به گروه موسیقی اکسو و لباس گروه اکسو علاقه دارند. به شما پیشنهاد می‌شود که مانند گروه اکسو، چاپ روسری و پارچه را با استفاده از حروف فارسی انجام دهید.

با چاپ روسری و پارچه، با استفاده از حروف و کلمات زیبای فراسی، ظاهر بسیار زیباتری خواهید داشت. برای چاپ روسری و چاپ پارچه، با کیفیت، قیمت بسیار مناسب و در انواع طراحی‌های زیبا، پیشنهاد می‌شود که از فروشگاه بانک روسری سفارشات خود را ثبت کنید. بانک روسری سفارش چاپ با حروف را با بهترین کیفیت، زیباترین طرح و در مناسب‌ترین قیمت انجام می‌دهد و در اختیار شما می‌گذارد.

برای امتیاز به این پست کلیک کنید
[کل: ۷ میانگین: ۴.۴]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع سایت مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. Fafa گفت:

    گروه چینی_ژاپنی نه؛ گروه چینی_کره‌ای.

    1. Scarfbank گفت:

      ممنون از توضیحات شما. در سایت اصلاح خواهد شد.

پاپ آپ خرید روسری