عینک آفتابی لنز دو رنگ با کیفیت و طرح عالی
بازدید 547
Scarfbank 580 روز پیش
بدون دیدگاه

مدل های عینک آفتابی ترند ۲۰۲۲ برای خانم ها و آقایان

برای استفاده از عینک آفتابی نیازی به آفتاب سوزان نیست بلکه در هر موقعیتی می‌توانید از عینک آفتابی برای ساخت استایلی بهتر استفاده کنید. البته در کنار این، عینک آفتابی علاوه بر اکسسوری بودن از جمله ملزوماتی است که سلامتی چشم شما را تضمین می‌کند. در این مقاله مجموعه‌ای از بهترین مدل عینک آفتابی را گردآوری کردیم تا بتوانید از ترندترین عینک آفتابی ها برای جذاب‌تر کردن استایلتان در بهار و تابستان ۲۰۲۲ یا ۱۴۰۱ استفاده کنید. در این مجموعه ‌می‌توانید هم عینک آفتابی را پیدا کنید که ترند هستند و هم برای استایل شخصی شما مناسب هستند. در ادامه با ما همراه باشید تا با آخرین ترندهای عینک آفتابی آشنا شوید.

انواع عینک آفتابی محبوب و سبک های مد روز برای سال ۲۰۲۲

ترند عینک آفتابی امسال با الهام از سبک اواخر دهه ۹۰ شامل عینک‌های آفتابی رنگی پر جنب و جوش و فریم‌های هندسی است. اگر به استایل کلاسیک علاقمند هستید، عینک آفتابی‌های امسال شما را به وجد خواهد آورد.

عینک آفتابی گربه‌ای دهه ۹۰

درحالی‌که ممکن است عینک‌های آفتابی گربه‌ای کوچک برای محافظت چشم در مقابل اشعه ماورا بنفش خورشید کاربردی نباشند و بسیار کوچک به نظر برسند اما این بدان معنا نیست که در سال ۲۰۲۲ نمی‌توانید از آنها استفاده کنید.

فریم‌های باریک و ریز که در دهه ۵۰ و سپس در دهه ۹۰ به‌عنوان یکی از ترندها ظاهر شدند در دنیای امروز به سرعت طرفداران زیادی پیدا کردند. افراد مشهوری مانند ری ری، کندال و خواهران حدید این نوع عینک را به استایل خود اضافه کردند و سبب محبوبیت این عینک‌ها شدند.

بنر خرید روسری شال و روسری

بحثی در مورد عینک آفتابی گربه‌ای کوچک وجود دارد و برخی می‌گویند که این عینک‌ها محافظ خوبی در برابر آفتاب نیستند، اما آنقدر مد روز هستند که هیچ کس نمی‌تواند جلوی خود را از خریدن این عینک‌ها بگیرد.در هنگام خرید مطمئن شوید که لنزهایی با حداکثر محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش را خریداری می‌کنید. اگر می‌خواهید هر جا که می‌روید اعتماد به نفس داشته باشید، عینک‌های کوچک گربه‌ای مناسب شما هستند.

عینک آفتابی با لنز آینه‌ای

آیا می‌خواهید تابستان امسال مانند خورشید بدرخشید؟ عینک‌های با قاب‌های آینه‌ای با در نظر گرفتن این موضوع ساخته شده‌اند. عینک آفتابی با لنز آینه‌ای پر زرق و برق و کاملاً شفاف، ترسناک است.( چه احساسی دارید وقتی با کسی صحبت می‌کنید که عینک آفتابی لنز آینه‌ای دارد و شما به بازتاب تصویر خود خیره می‌شوید؟) عینک آفتابی انعکاسی می تواند هم با کلاس و هم شیک باشد.

اگر طرفدار بلوند هستید، لنزهای عینک آفتابی را آبی انتخاب کنید تا با موهایتان تضاد داشته باشد. در غیر این صورت، برای روشن کردن چهره خود به سراغ رنگ طلایی بروید.

عینک آفتابی مدل 2022

عینک آفتابی شفاف

در نقطه مقابل این طیف عینک‌های آفتابی شفاف قرار دارند. آنها در رقابت سختی با فریم‌های رنگی روشن برای قرار گرفتن در جایگاه جدیدترین عینک آفتابی هستند. فریم‌های شفاف عینک ظریف و در عین حال شیک بوده و از بین نسخه‌های بدون رنگ و شفاف یا نمونه‌های دارای رنگ می‌توانید مدل دلخواهتان را پیدا کنید.

عینک آفتابی با لنز رنگی

یکی از بزرگترین ترندهای عینک آفتابی که در سال گذشته از آن رونمایی شد و هنوز همچنان ترند است، عینک‌های رنگی هستند. این مدل عینک آفتابی با رنگین کمانی از رنگ‌ها ساخته شده و از رنگ‌های پاستلی برای لنزها استفاده می‌شود. یعنی شما می توانید رنگ لنز عینک آفتابی را از آبی روشن و زرد آفتابی گرفته تا صورتی و نارنجی سوخته انتخاب کنید.

اگرچه این عینک فوق العاده زیبا است، اما کاملا آفتابی نیست. اگر این مدل عینک را در ساحل بپوشید، محافظت زیادی در برابر نور خورشید ارائه نمی‌دهند. در عوض می توانید آنها را به عنوان اکسسوری در نظر بگیرید که هر یک از لباس های بهاری شما را زیبا می کند. این ته رنگ ها کاملاً با طیف گسترده‌ای از شخصیت ها هماهنگ هستند.

 

بیشتر اوقات، عینک‌های آفتابی رنگی با فریم‌های دایره‌ای پیدا می‌کنید که برای صورت‌های مربعی شکل مناسب هستند. اگر صورت گرد دارید، نگران نباشید، باز هم می‌توانید با عینک‌های آفتابی مربعی با لنز آبی پاستلی جذاب به نظر برسید.

اگر می‌خواهید از بقیه متمایز شوید و یک استایل فوق العاده و جذاب داشته باشید که جلب توجه می‌کند می‌توانید از اکسسوری‌هایی مانند عینک آفتابی رنگی برای متمایز کردن خود استفاده کنید و تاثیر عینک در مد را مشاهده کنید.

عینک آفتابی مربعی بزرگ دهه ۷۰

چند سالی است که استایل وینتیج مورد توجه قرار گرفته است. یکی از راه‌های استفاده از اکسسوری وینتیج، استفاده از فریم‌های مربع و مستطیل شکل است که از عینک‌های پدربزرگ الهام گرفته شده است. این سبک عینک آفتابی با الهام از سبک قدیمی می‌تواند به راحتی مورد علاقه هر اهل مدی باشد. این قاب‌ها کاربردی و مد روز، برای ماه‌های تابستان ایده‌آل هستند و از اشعه‌های نور خورشید که ایجاد کننده چروک هستند به طور کامل محافظت می‌نماید.

بیشتر بخوانید:

روسری وینتیج چیست؟

فریم‌های بزرگ مانند Vint & York Ritzy آن جذابیت اسرارآمیز را به شما می‌دهند، در حالی که شکل مربع، ویژگی‌های زاویه‌ای شما را برای ظاهری مشخص‌تر برجسته می‌کند. این فریم‌های ضخیم عینک آفتابی قرمز، متحد شما هستند، اگر می‌خواهید همه نگاه ها را معطوف خود نگه دارید.

فریم‌های مربع شکل مخصوصا برای صورت‌های گرد و بیضی جذاب هستند، بنابراین اگر یکی از آنها را داشته باشید، خوش شانس هستید.

عینک آفتابی خلبانی

عینک آفتابی خلبانی انتخابی محبوب برای عینک تابستانی است. سبک خلبانی امسال فراتر از حد معمول است و استفاده از آن نمادی از قهرمان بودن است.

تاثیر عینک در مد

عینک آفتابی چشم گربه‌ای بزرگ

عینک‌های آفتابی چشم گربه‌ای بزرگ در این فصل نیز مورد توجه هستند. این مدل عینک که فقط مختص خانم‌ها است، برای دراز کردن صورت و برجسته کردن استخوان گونه مناسب است. این عینک‌ها استایلی قدیمی و جذاب را ارائه می‌دهند.

عینک‌های آفتابی پرطرفدار امسال شامل عینک‌های قدیمی، عینک‌های آفتابی بزرگ و همچنین عینک‌های مدرن هستند. اگر خودتان بیشتر کلاسیک هستید، می‌توانید عینک آفتابی قاب مشکی چشم گربه‌ای را انتخاب کنید که بدون تلاش کردن احساسی فوق العاده به شما می‌بخشد.

 

عینک آفتابی تخت

یکی از جدیدترین طرح های عینک آفتابی مدل ۲۰۲۲ عینک‌های تخت هستند. در انتخاب این نوع عینک می‌توانید به استایل و رنگ لباس خود دقت کنید و با آن عینک را ست کنید. معمولا این نوع عینک هم برای آقایان و هم برای بانوان جذاب است و این عینک آفتابی حال و هوای خنکی به شما می‌دهد که مطمئنا شما را متمایز می‌کند. عینک آفتابی بزرگ مربعی شکل که به آن عینک آفتابی محافظ نیز می‌گویند، مورد علاقه جی لو، کیم کی و ویکتوریا بکهام است. این نوع عینک حداکثر محافظت از چشم را در هنگام آفتاب گرفتن در ساحل ارائه می‌دهد.

این سبک هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها بسیار کاربردی است و به لطف جزئیات زاویه‌دارش جذابیت بسیار خوبی دارد. آنها را برای یک فستیوال، یک سفر جاده ای یا هر ماجراجویی دیگری که در تابستان امسال در پیش دارید، می‌توانید خریداری کنید.

عینک آفتابی گرد

سبک قاب گرد دایره‌ای که با همتای مربعی خود رقابت می کند، برای صورت‌های زاویه دار بسیار مناسب بوده و برای گردش تابستانی می‌توانید از آن با هر استایلی استفاده کنید.

اگر می‌خواهید ظاهری مدرن تری در عینک آفتابی داشته باشید، از فریم استات استفاده کنید. همچنین می توانید از فریم فلزی استفاده کنید تا سبک عینک آفتابی خود را مستقیماً به دهه ۱۹۷۰ برگردانید.

جدیدترین عینک آفتابی

عینک آفتابی لنز دو رنگ

لنزهای نیمه شفاف یکی از داغ ترین ترندهای تابستان امسال هستند. این مدل عینک آفتابی سرگرم کننده و عجیب در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارد. مهم نیست چه گزینه‌ای را انتخاب می‌کنید، عینک‌های آفتابی دو رنگ جذابیت اسرارآمیزی را در استایل شما به وجود می‌آورند که برای هر لباس مد روز بسیار مهم است.

وقتی می‌خواهید یک عینک آفتابی به یاد ماندنی بدون ظاهری غیرقابل دسترس ایجاد کنید، عینک‌های آفتابی نیمه‌فریم با لنزهای دو رنگ بهترین انتخاب هستند.

عینک آفتابی تزیین شده پررنگ

اگر استایل شما بیشتر جنبه افراطی دارد ، پس عینک آفتابی تزئین شده ترند موردعلاقه شما برای فصل آینده خواهد بود. هنگامی که خورشید در بالای آسمان می‌تابد، این نوع فریم به شما حس پادشاه بودن و یا ملکه بودن را می‌بخشد. وقتی یک عینک آفتابی گربه‌ای با قابی درخشان و تزیین شده می‌پوشید به اکسسوری دیگری نیاز ندارید.

عینک آفتابی پل دوبل

حضور پررنگ در ترندهای عینک آفتابی، به خصوص عینک مردانه، شکل پل دوبل است. این فریم های عینک آفتابی تا حد زیادی ضعیف هستند، اما اضافه کردن نوار ابروی دوم به این عینک کمک کرد تا ترند باقی بماند.

ترندترین عینک آفتابی

رنگ عینک آفتابی مد روز برای سال ۲۰۲۲

اگر میل به عینک‌های رنگارنگ دارید، از انتخاب عینک آفتابی امسال راضی خواهید بود. از رنگ‌هایی مانند قرمز، صورتی و بنفش گرفته تا زرد و نارنجی و تا آبی و سبز، همه آن‌ها را در مجموعه عینک‌های آفتابی تابستانی خواهید دید. اگر بیشتر به کلاسیک علاقه دارید، نگران نباشید. عینک آفتابی برهنه، مشکی و سفید خالص نیز امسال ترند هستند.

عینک آفتابی مشکی کلاسیک

عینک آفتابی مشکی را به عنوان یک عینک جذاب برای صورت خود در نظر بگیرید. یک جفت قاب قدیمی باید بخشی از مجموعه لوازم جانبی و اکسسوری شما باشد بدون توجه به سبک یا استایل شما این نوع فریم قابل استفاده است. قاب‌های Wayfarer و Clubmaster مورد علاقه مردان هستند، اما زنان نیز می‌توانند از این نوع فریم‌ها به خوبی استفاده کنند.

عینک آفتابی سفید

عینک آفتابی سفید اگرچه رنگ خنثی است، اما می تواند کاملا بدرد بخور باشد و با هر استایلی ست شود.

عینک آفتابی با لنز صورتی، نارنجی و قرمز

همانطور که سال ۲۰۱۸ سال لنزهای زرد شفاف بود، اما زمان آن رسیده است که لنزهای آفتابی قرمز رنگ ظاهر شوند. لنزهای شفاف هرگز جذاب‌تر نبوده اند. برخلاف فریم‌ها و لنزهای تیره، لنزهای قرمز نگاه‌های کنجکاو را جذب می‌کنند و کاری می‌کنند بیشتر دیده شوید.

عینک آفتابی قرمز

در تابستان، رنگ‌های پر جنب و جوش بهترین متحد شما هستند و جذابیتی سرزنده به شما می‌دهند که اطرافیانتان را مجذوب خود می‌کند. در سال ۲۰۲۲، فریم‌های رنگ قرمز این حال و هوا را ایجاد کردند.

عینک آفتابی زرد و نارنجی

عینک‌های آفتابی با رنگ‌های زرد در سال ۲۰۲۲ باز هم ترند هستند. عینک آفتابی زرد و نارنجی برای ماه‌های تابستان و حتی پاییز عالی است. این مدل انتخابی جسورانه و در عین حال همه کاره است و به استایل شما رنگ و لعاب می‌بخشد.

عینک آفتابی بدون فریم

اگر نمی توانید تصمیم بگیرید که کدام فریم در مجموعه عینک های آفتابی برای لباس شما مناسب است، عینک آفتابی بدون فریم انتخاب مناسبی است. آنها یک انتخاب مطمئن هستند و اگر به درستی برای تکمیل فرم و رنگ صورت شما انتخاب شوند، مانند هر اکسسوری دیگر جسور، بزرگ و براق به نظر می‌رسند.

عینک های آفتابی رنگ پوست، حال و هوای گران قیمت و تمیزی غیرقابل توضیحی را ایجاد می کنند که بی توجه نخواهند بود.

بهترین مدل عینک آفتابی

عینک آفتابی سبز و آبی

وقتی به تابستان فکر می‌کنید، فوراً رنگ‌های شاد و تابستانی در ذهنتان خطور می‌کند. عینک های آفتابی رنگی نه تنها با آب و هوای آفتابی مطابقت دارند، بلکه به استایل شما خاص بودن را هدیه می‌دهند. عینک‌های آفتابی در رنگ‌هایی مانند آبی و سبز تضاد زیبایی با پوست شما خواهند داشت و به شما کمک می‌کنند حتی اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.

سبک عینک آفتابی خلبانی برای مردان و زنان جذاب است. در تابستان لنز آبی نیمه شفاف، رمز و راز خاصی را تداعی می‌کند که همه را وادار می‌کند بیشتر درباره شما بدانند.

در این فصل جدید از چه عینک آفتابی استفاده کنیم؟

ترندهای عینک آفتابی امسال طیف گسترده ای از گزینه ها را در اختیار شما می‌گذارند. بنابراین یا می‌توانید همان مدل‌های قدیمی را استفاده کنید و یا خودتان را به چالش بکشید و یک عینک آفتابی متفاوت خریداری کنید. برای ست کردن استایل و خرید شال و خرید روسری متناسب با عینک آفتابی دلخواهتان سری به فروشگاه بانک روسری بزنید.

برای امتیاز به این پست کلیک کنید
[کل: ۰ میانگین: ۰]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع سایت مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاپ آپ خرید روسری