۰

رنگ سال ۲۰۲۲ رسما اعلام شد

رنگ سال 2022 چیست و چگونه انتخاب می شود؟
بازدید 789

پنتون به تازگی انتخاب خود را برای رنگ سال ۲۰۲۲ اعلام کرد. با توجه به برخی از بزرگ‌ترین نام‌های رنگ، تمام رنگ‌های ضروری را که در سال جدید پیش می‌روند، بررسی شده‌اند. پنتون برای انتخاب ست رنگ سال کت شلوار مردانه معیارهای مختلف و زیادی دارد.

رنگ در افراد مختلف به روش‌های متمایز طنین انداز می‌شود. در طول آشفتگی و همه‌گیری کووید-۱۹، برخی افراد به سمت رنگ‌های خنثی‌ و آرام‌بخش جذب شدند. در حالی که برخی دیگر خود را در رنگ‌های روشن و نشاط‌آور غوطه‌ور کردند. اکنون، همانطور که ما شروع به تصور دنیای پس از همه‌گیری کرونا می‌کنیم، رنگ‌هایی که خانه‌ها و زندگی‌های ما را پر می‌کنند دوباره به‌طور گسترده‌ای متفاوت خواهند بود. در هر صورت احتمالا روندهای خاصی در انتخاب رنگ ظاهر می‌شوند. برخی از کارشناسان رنگ های برتر سال ۲۰۲۲ را پیش بینی می‌کنند. در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد که رنگ سال چطور انتخاب می شود.

رنگ سال چطور انتخاب می شود

رنگ سال چطور انتخاب می شود؟

حتما برای شما هم این سوال پیش آمده است که رنگ سال چطور انتخاب می شود؟ هر سال، شرکت‌های رنگ و کارشناسان رنگ، انتخاب‌های خود را برای سایه‌ای که به بهترین وجه دوره فعلی را در بر می‌گیرد، معرفی می‌کنند. انتخاب‌های آن‌ها برای رنگ سال اغلب بر اساس گرایش‌های فرهنگ پاپ، مد، فناوری و طراحی از سرتاسر جهان است و نتایج آن در سال ۲۰۲۲ شروع به ظهور کرده است.

به گفته پنتون، فرآیند انتخاب برای فرآیند رنگ سال نیاز به بررسی متفکرانه و تجزیه و تحلیل روند دارد. برای رسیدن به انتخاب رنگ مناسب هر سال، کارشناسان رنگ پنتون در مؤسسه رنگ پنتون، دنیا را به دنبال تأثیرات رنگ جدید می‌گردند. این موضوع می‌تواند شامل صنعت سرگرمی و فیلم‌های در حال تولید، مجموعه‌های هنری سفر و هنرمندان جدید، مد، تمام زمینه‌های طراحی، مقاصد محبوب سفر، و همچنین سبک‌های زندگی جدید، سبک‌های بازی، و شرایط اجتماعی-اقتصادی باشد. همچنین ممکن است فناوری‌ها، مواد، بافت‌ها و جلوه‌های جدیدی که بر رنگ، پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی مرتبط هستند. حتی رویدادهای ورزشی آتی که توجه جهانی را به خود جلب می‌کنند، تأثیر بگذارد.

این شرکت می گوید: «به مدت ۲۳ سال، رنگ سال پنتون بر توسعه محصول و تصمیمات خرید در صنایع مختلف، از جمله مد، مبلمان منزل، طراحی صنعتی و همچنین بسته بندی محصول و طراحی گرافیک تأثیر گذاشته است.»

Pantone آخرین مرجع اصلی رنگ است که انتخاب خود را اعلام کرده است. اما احتمالا در آینده تعداد بیشتری موسسه برای انتخاب رنگ وجود خواهند داشت. بنابراین کافیست بررسی کنید که آیا رنگ سال ۲۰۲۲ را چطور می‌توانید در زندگی تان طنین انداز کنید. در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

ست رنگ سال

رنگ سال ۲۰۲۲ چیست؟

پنتون به جای انتخاب رنگ سال از کاتالوگ وسیع رنگ‌های خود، رنگ کاملاً جدیدی را برای انتخاب سال ۲۰۲۲ خود ایجاد کرد که اولین بار در تاریخ ۲۳ ساله این برنامه بود. PANTONE 17-3938 Very Peri سایه‌ای پر جنب و جوش از گل قرمز است. آشنایی آرامش‌بخش آبی را با انرژی و هیجان قرمز ترکیب می‌کند. این رنگ گرم و شاد که برای برانگیختن کنجکاوی و خلاقیت طراحی شده است. نمادی از گذار ما از انزوای همه‌گیری COVID-19 است.

استفاده از رنگ سال ۲۰۲۲ در دکوراسیون داخلی سبب ایجاد حس بازیگوشی و کنجکاوی در فضای داخلی می‌شود. همچنین می توانید از very peri در کنار رنگ سبز برای داشتن ظاهری با طراوت و الهام گرفته از طبیعت در اتاق های نشیمن و دفاتر خانه استفاده کنید. یا برای داشتن ظاهری آرام و متعادل که برای اتاق خواب‌ها این رنگ را در کنار ارغوانی استفاده نمایید. Very Peri چه از طریق مبلمان، یا دیگر وسایل برجسته و یا از طریق رنگ آمیزی وارد خانه شود، می‌تواند نگرش تخیلی و امیدوارانه را به هر فضایی ببخشد.

ست رنگ سال

موسسه پنتون چهار پالت رنگ منحصر به فرد را با very peri ایجاد کرده است. به شما کمک کند ست رنگ سال را با توجه به سلیقه خودتان طراحی کنید. هر پالت حال و هوای متفاوتی را منتقل می‌کند و تطبیق پذیری رنگ سال ۲۰۲۲ یعنی آبی بنفش را نشان می‌دهد.

اولین پالت طراحی شده توسط پنتون پالت متعادل کننده است که در آن رنگ‌ها مکمل استفاده شده است. این رنگ‌ها تعادل طبیعی بین رنگ‌های سرد و گرم را برقرار می‌کنند. البته درخشش رنگ سال ۲۰۲۲ در این پالت به شکل ماهرانه‌ای تشدید شده است و احساس سرزندگی و ارتعاش بصری را تزریق می‌نماید.

رنگ سال کت شلوار مردانه

پالت رنگ بعدی ترکیبی جامع و هماهنگ از سایه‌های الهام گرفته از طبیعت است. رنگ سال بیست بیست و دو در این پالت سازگاری خوبی با رنگ‌های الهام گرفته از طبیعت دارد و زیبایی و جذابیت این رنگ‌ها را برجسته می‌سازد.

رنگ سال برای لباس

در پالت رنگ بعدی very beri شبیه به یک ستاره نمایش است. در این پالت شادترین و گرم‌ترین رنگ آبی با رنگ‌های کلاسیک و خنثی در هم آمیخته است. ذات ظرافت و شیک بودن این رنگ‌ها را به نمایش می‌گذارد.

انواع پالت رنگ

پالت رنگ بعدی که در زیر می‌بینید ترکیبی از رنگ very beri با رنگ های شاد است. اعتماد به نفس و شادی را به ارمغان می‌آورد.

ست زنانه با رنگ سال

از این ترکیب‌ها برای انتخاب و ست کردن رنگ سال برای لباس و رنگ سال کت شلوار مردانه می توانید استفاده کنید.

درباره موسسه رنگ PANTONE

موسسه رنگ پنتون واحد تجاری در پنتون است. رنگ‌های برتر فصلی را برجسته می‌کند. رنگ سال برای لباس را پنتون انتخاب می‌کند. روند رنگ‌های جهانی را پیش‌بینی می‌کند و به شرکت‌ها در مورد رنگ برای هویت بصری محصول و برند توصیه می‌کند. موسسه رنگ پنتون از طریق پیش بینی روند فصلی، روانشناسی رنگ و مشاوره رنگ با برندهای جهانی همکاری می کند تا به طور موثر از قدرت، روانشناسی و احساسات رنگ در استراتژی طراحی خود استفاده کنند.

برای ست کردن رنگ سال می‌توانید آیتم اصلی لباس را رنگ very peri انتخاب کنید. سپس از پالت‌های رنگ پنتون یک پالت با رنگ مورد علاقه تان را برای آیتم‌های دیگر استایلتان انتخاب کنید. البته برای افرادی که نمی‌خواهند رنگ سال ۲۰۲۲ را به عنوان آیتم اصلی انتخاب کنند، بهترین گزینه خرید شال و خرید روسری به رنگ سال است. برای چاپ شال و چاپ روسری روی لینک کلیک کنید.

برای امتیاز به این پست کلیک کنید
[کل: ۱ میانگین: ۵]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع سایت مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاپ آپ خرید روسری