۰

ست کردن انواع جنس روسری و شال با مانتو

ست کردن روسری با مانتو
بازدید 1387

شال یا روسری، مهم‌ترین پوششی است که بانوان ایرانی از آن برای داشتن ظاهر و استایلی زیبا استفاده می‌کنند. یکی از دغدغه‌های بسیار مهم بانوان این است که چگونه شال یا روسری با مانتو و لباس ست شود. به عبارتی بسیار اهمیت دارد که روسری را کی و کجا استفاده کنیم! از طرفی اصول ست کردن مانتو با شال یا روسری، اصول بسیار پیچیده‌ای است و نیاز به دقت زیادی دارد. همچنین انتخاب جنس روسری و جنس شال که از اهمیت بالایی برخوردار است. ست کردن شال یا روسری به دلیل وجود مواردی مانند یقه‌های بزرگ مانتو، پهن بودن و بزرگی شال و روسری، پوشیدن لباس زیاد زیر در فصل سرما و … کمی سخت به نظر می‌رسد و نیاز به دقت زیادی دارد که بتوانید انجام دهید.

از این رو در این جا برای شما مطالب و نکاتی را درباره روش‌های ست کردن شال یا روسری با لباس شما بیان می‌کنیم تا بتوانید از استایل روسری و شال خود لذت ببرید. تفاوت شال و روسری در ست کردن چندان زیاد نیست و می‌توانید هر نوع شال و روسری را که می‌خواهید برای لباس خود استفاده کنید. به عنوان مثال در فصول سرد سال می‌توانید از روسری زمستانه یا شال زمستانه استفاده کنید.

ست کردن انواع جنس روسری و شال

ست کردن شال و روسری با مانتوی مشکی، سفید یا خاکستری

رنگ‌های مشکی، سفید یا خاکستری از رنگ‌های خنثی هستند و رنگ‌های زیادی را می‌توان با این رنگ‌ها ست کرد. برای بسیاری این سوال وجود دارد که با مانتو بلند شال بپوشیم یا روسری؟ در پاسخ باید گفت که هم می‌توان از شال و هم از روسری برای پوشیدن مانتو استفاده کرد. اگر مانتوی مشکی، سفید یا خاکستری ساده می‌پوشید، می‌توانید از هر جنس روسری و جنس شال که دوست دارید استفاده کنید. حتی این امکان وجود دارد که از شال‌های طرحدار، گل گلی و … نیز برای ست کردن استفاده کنید.

البته اگر از مانتوی خاکستری تیره استفاده می‌کنید، توصیه می‌شود از رنگ روشن‌تری برای شال و روسری خود استفاده کنید. رنگ خاکستری میانه نیز با همه رنگ‌ها می‌تواند ست شود. دقت داشته باشید که ترکیب رنگ‌های مشکی و سرمه‌ای، مشکی و قهوه‌ای و کرم و سفید چندان مناسب نیست. و بهتر است از این ترکیب رنگی استفاده نکنید. می‌توانید از ترکیب سه رنگ خنثی مشکی، سفید و خاکستری برای شال یا روسری و مانتوی خود برای ایجاد استایل مونو کروم استفاده کنید. بهترین ترکیب برای ست کردن انواع جنس روسری یا شال با مانتو می‌تواند ترکیب مشکی و قرمز، خاکستری و صورتی یا خاکستری و آبی باشد.

فروش انواع جنس شال و روسری

اصول ست کردن رنگ‌های شال و روسری با لباس

برای ست‌کردن انواع جنس روسری و جنس شال با لباس و مانتوی خود، بسیار اهمیت دارد که رنگ‌های اصلی، فرعی و مکمل را به خوبی بشناسید و ترکیب رنگ‌ها را تنظیم کنید. رنگ‌های اصلی در واقع رنگ‌های قرمز، زرد و آبی هستند. این رنگ‌ها بهتر است در کنار هم قرار نگیرند و با یک‌دیگر ست نشوند. رنگ‌های مکمل برای شال یا روسری عبارت هستند از: رنگ بنفش مکمل رنگ زرد است، رنگ نارنجی مکمل رنگ آبی است، رنگ سبز نیز مکمل رنگ قرمز است. رنگ‌های مکمل می‌توانند ترکیب رنگ‌های زیبایی برای ست شال و روسری شما فراهم کنند.

البته در ترکیب رنگ‌ها باید دقت داشته باشید که رنگ مانتوی‌ شما چگونه و از چه جنسی است. به طور مثال رنگ مانتوی شما با خاکستری ترکیب شده است یا خیر. در این صورت بهتر است رنگ روسری و شال شما از جنس خاکستری باشد. همچنین دقت داشته باشید که در چه فصلی از سال می‌‌خواهید ست روسری و شال خود را تنظیم کنید. در فصول سرد سال بهتر است از رنگ‌های گرم مثل قرمز و نارنجی استفاده کنید. همچنین در فصول گرم سال نیز بهتر است از رنگ‌های سرد مثل رنگ آبی و سبز و … برای ست انواع جنس روسری با مانتو و لباس خود استفاده کنید.

تناسب انواع شال و روسری

ست کردن مانتوی طرح‌دار و ساده

در اصول ست کردن مانتو با انواع جنس روسری یا شال دقت داشته باشید که اگر مانتوی دارای طرح جذاب و پر رنگ و لعابی به تن دارید، بهتر است از شال یا روسری ساده یا تک‌رنگ استفاده کنید تا استایل و ظاهر شما بیش از حد شلوغ به نظر نرسد. همچنین اگر دارای مانتوی ساده، تک رنگ یا راسته هستید، می‌توانید از روسری و شال‌های طرح‌دار، گل‌گلی و… بر روی موی سر خود استفاده کنید.

با این کار از سادگی بیش از حد استایل و ظاهر شما کاسته خواهد شد. به عنوان نمونه شما می‌توانید از این روش لباس پوشیدن، در مهمانی‌هایی استفاده کنید که دوست دارید مانتوی ساده‌تری به تن داشته باشید. ممکن است شما بخواهید در جلسات کاری و اداری شرکت کنید. در این صورت بهتر است از مانتوی ساده، راسته و تک رنگ با رنگ‌هایی مانند سورمه‌ای، مشکی، خاکستری یا قهوه‌ای استفاده کنید. همچنین گزینه مناسب دیگر می‌تواند سرکردن شال یا روسری ساده یا مقنعه مناسب باشد.

ممکن است شما چندان اهل رنگ و لعاب برای انواع جنس شال یا روسری نباشید و از استایل‌های تک رنگ بیشتر بخواهید استفاده کنید. در این صورت توصیه می‌شود که متریال مانتو و شال را با هم ست کنید. به عنوان نمونه می‌توانید مانتویی با آستین حریر را همراه با شال حریر یا مانتویی با یقه کار شده همراه با شال کار شده استفاده کنید.

استفاده از شال و روسری

روش بستن شال و روسری متناسب با مانتو

روش بستن شال یا روسری که تهیه کرده‌اید، بسیار بستگی به مدل مانتو یا لباس شما دارد. اگر مانتوی شما طرح‌دار یا سنگ‌دوزی شده و کارشده باشد، بهتر است شال یا روسری را به صورت ساده ببندید. مثلا می‌توانید شال و روسری را به صورت یک‌طرفه بیندازید. اگر مانتوی شما دارای یقه بزرگ و بسیار حجیم است، می‌توانید آنها را در پشت گردن ببندید. همچنین اگر یقه بزرگ مانتو، دارای هفتی باز است، می‌توانید شال یا روسری را روی بدن و در قسمت باز یقه خود بیندازید. همچنین اگر گردن شما پوشیده بماند، باید از سنجاق در قسمت زیر گلوی خود استفاده کنید. برای مانتوهای ساده مانند مانتو کتی یا دوخت راسته نیز می‌توانید انواع جنس روسری و جنس شال خود را با استفاده از گره‌های خاص و بزرگ ببندید.

ست کردن شال و روسری با انواع مانتو‌های رنگی

مانتوها دارای رنگ‌ها و طرح‌های بسیار متنوعی هستند. ست کردن انواع شال و روسری با مانتوهای رنگی بسیار اهمیت دارد. باید با توجه به رنگ مانتو و پوست خود ست کردن انواع جنس روسری و جنس شال را انجام دهید. به عنوان مثال اگر دارای مانتویی سفید هستید، باید از شال یا روسری با رنگ‌های روشن استفاده کنید. بهترین گزینه برای ست کردن با مانتو سفید می‌تواند قرمز، سرخ‌آبی و سبز و فیروزه‌ای باشد. روسری یا شال مشکی نمی‌تواند گزینه مناسبی برای ست‌کردن با مانتو سفید باشد.

مانتو سبز

از انواع دیگر مانتو‌ها، مانتو سبز است. این مانتو طراوات و زیبایی بسیار زیادی به شما می‌دهد. انواع جنس روسری و جنس شال به رنگ‌های قرمز و آجری می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای انواع مانتو سبز باشد. این پوشاک دارای ترکیبی از رنگ‌های قرمز به خوبی با مانتو‌های بسیار سبز ست خواهند شد. به ویژه اگر از ترکیب رنگ قرمز و زرد برای روسری و شال خود استفاده کنید، بسیار بهتر ست کردن انجام خواهد شد. در صنعت پوشاک نیز این نمادی از الگوبرداری از طبیعت خواهد بود.

مانتو صورتی

ممکن است شما از مانتو صورتی استفاده کنید، در این حالت بهتر است که جنس روسری خاکستری برای ست کردن با مانتوی صورتی خود بپوشید. ترکیب صورتی و طوسی یک جذابیت بسیار زیاد از شما ایجاد خواهد کرد. به ویژه اگر بخواهید طرف مقابل به خوبی به حرف‌های شما گوش دهد و سطح هیجان و دعوا را در طرف مقابل کاهش دهید.

مانتو قرمز

در این صورت بسیار پیشنهاد می‌شود که از ست رنگ‌های صورتی و سرمه‌ای در مانتو و روسری خود استفاده کنید.اگر از مانتوی قرمز استفاده می‌کنید، بهترین انتخاب شما می‌تواند یک شال یا روسری بنفش روشن یا رنگ‌های پاستلی برای ست کردن با مانتوی قرمز رنگ شما باشد. باید گفت رنگ‌های مختلف بنفش و ارغوانی به خوبی با طیف رنگ‌هایی مانند قرمز ست می‌شوند. بهترین گزینه برای ست کردن با مانتو بنفش می‌تواند روسری ابریشمی یا روسری کتان بنفش باشد.

خرید شال و روسری با کیفیت مناسب

مانتو آبی

اگر از مانتوی آبی استفاده می‌کنید، بهترین گزینه شال و روسری برای ست کردن با مانتو می‌تواند روسری نارنجی و زرد باشد. رنگ نارنجی یا زرد در کتار رنگ آبی کنتراست رنگی بسیار زیبایی برای شما ایجاد می‌کند. این دو رنگ به شما کمک می‌کنند که در مرکز توجه و زیبایی باشید. مانتو مشکی یکی از دیگر مانتو‌های محبوب برای خانم‌های ایرانی است .برای ست کردن انواع جنس روسری یا جنس شال با مانتو سیاه بهتر است از رنگ‌های شاد و روشن مانند سبز لیمویی یا زمردی، قرمز، زرشکی و …استفاده کنید.

مانتو خاکستری

همچنین می‌توانید از رنگ شال و روسری‌هایی  با رنگ‌های خنثی مانند رنگ سفید و خاکستری برای شال و روسری‌تان استفاده کنید. اگر مانتوی خاکستری می‌پوشید، گزینه مناسب برای انواع جنس روسری نخی یا روسری پشمی می‌تواند رنگ‌های پاستلی باشد. دقت داشته باشید که رنگ قهوه‌ای را با مانتو طوسی اصلا ست نکنید. پوشیدن یک شال و روسری به رنگ صورتی و زرشکی با مانتو طوسی نشان دهنده رنگ شناسی بسیار دقیق و مناسب شما است.

ست کردن روسری یا شال بر اساس جنس مانتو

گاهی ممکن است ست کردن انواع جنس روسری یا شال با مانتوی شما، بر اساس جنس لباس اتفاق بیفتد. این در حالتی است که ساده پسند باشید و چندان ترکیب رنگ‌های شال و روسری برای شما اهمیتی نداشته باشد. خانم‌های ساده پسند بیشتر تمرکز خود را بر روی جنس شال و مانتوی خود می‌گذارند. با ست کردن جنس مانتو با جنس شال و روسری مورد نظر شما، ظاهر و استایل شما دارای سادگی کم‌تری خواهد بود و وقار و زیبایی خود را بسیار بیشتر از قبل حفظ خواهید کرد.

ست انواع جنس شال و روسری

برای نمونه یک انتخاب بسیار مناسب برای شما این است که یک شال و روسری نخی را با مانتو‌های نخی ست کنید. همچنین می‌توانید شال و روسری‌های حریر خود را با مانتوهای حریر و گیپوری که دارید ست کنید.

در ست کردن انواع جنس روسری یا جنس شال با مانتوی مورد نظر خود دقت داشته باشید که بهترین راه برای انتخاب رنگ شال، روسری و مانتو دنبال کردن اخبار مد روز و استفاده از رنگ سال است. هم‌چنین حتما مانتوهای گشاد را با شال‌های بلند ست کنید. به ویژه اگر قد بلند باشید، شال بلند اندام شما را متعادل نشان خواهد داد. همچنین دقت داشته باشید که روسری‌های کوچک برای ست کردن با مانتو‌های سنتی و گشاد مناسب نیست. معمولا روسری‌های کوچک را بهتر است با مانتوهای کوتاه، کت‌های فیت و کت و دامن ست کنید.

خرید روسری و شال

در این جا سعی کردیم شما را به خوبی با انواع جنس روسری یا جنس شال مناسب برای استایل و ظاهر شما به خوبی آشنا کنیم. با داشتن ست مناسب شال و روسری با مانتوی خود، ظاهری بسیار زیباتر خواهید داشت و می‌توانید جذابیت بسیار بیشتری از خود را به نمایش بگذارید. حال که با ست انواع مناسب جنس روسری با لباس به خوبی آشنا شده‌اید. پیشنهاد می‌شود که برای خرید روسری و خرید شال یا حتی خرید روسری زمستانه از فروشگاه بانک روسری با کیفیت بسیار عالی و قیمت بسیار مناسب اقدام کنید.

فروشگاه بانک روسری، چاپ روسری و طراحی روسری را با کیفیت بسیار مناسب در انواع طراحی و رنگ برای شما انجام می‌‌دهد. برای خرید انواع جنس روسری مانند: روسری ترمه، روسری ساتن و….و یا انواع شال می‌توانید سفارشات طراحی و چاپ خود را ثبت کنید. برای ثبت سفارش مورد نظر خود بر روی لینک زیر کلیک و سفارش خود را ثبت کنید. در خدمت شما هستیم.

برای امتیاز به این پست کلیک کنید
[کل: ۱ میانگین: ۵]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع سایت مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاپ آپ خرید روسری