۰

۷ فاکتور مهم در خرید روسری

راهنمای خرید انواع شال و روسری
بازدید 901

برای داشتن ظاهری زیبا و آراسته، بسیار مهم است که انتخاب مناسبی از لباس و پوشش خود داشته باشید. پوشش زیبا علاوه بر لباس، شلوار، کفش و…. می‌تواند روسری باشد. روسری علاوه بر این که می‌تواند پوشش بسیار مناسبی برای پوشاندن موها و سر شما باشد، به عنوان ابزاری برای مد و زیبایی شما نیز به حساب می‌آید. به عبارتی شما با خرید عمده روسری و خرید روسری به صورت جز می‌توانید زیبایی بسیار زیادی به ظاهر خود بدهید و جذابیت خود را چند برابر کنید. انواع روسری و شال به عنوان ابزار مناسب زیبایی در ایران و تمام جهان شناخته می‌شوند. از این رو در این جا قصد داریم راهنماهای دقیقی را برای خرید روسری به شما ارایه دهیم. در ادامه به خوبی می‌توانید برای خرید روسری در انواع مناسب اقدام کنید.

هماهنگی روسری و شال با فرم صورت

در ابتدا برای خرید روسری بسیار باید به فرم صورت خود دقت داشته باشید. فرم صورت یکی از نکات بسیار مهمی است که کمک زیادی به زیباتر شدن هر چه بیشتر ظاهر شما می‌کند. اگر شکل هندسی صورت خود را به خوبی بشناسید، خواهید توانست مدل‌های بسیار مناسبی برای فرم موهای خود پیدا کنید و هم‌چنین در خرید روسری و شال برای خود بسیار موفق عمل خواهید کرد. بنابراین ابتدا پیش از خرید عمده روسری باید دقت زیادی به فرم صورت خود داشته باشید و با توجه به فرم صورت خود، خرید روسری مورد نظرتان را انجام دهید.

شال و روسری متنوع

 

هماهنگی روسری و شال با طول صورت

هنگام خرید روسری مجلسی و دیگر انواع روسری، باید طول صورت خود را بررسی و تنظیم کنید و با توجه به آن انتخاب روسری مورد نظر خود را انجام دهید. اگر صورت مستطیلی و درازی داشته باشید، در این حال طول صورت شما از عرض آن بزرگ‌تر خواهد بود و پیشانی و فک هم اندازه‌ها و لبه‌های تیزی خواهد داشت. در این حالت باید در خرید روسری و خرید شال، به گونه‌ای خرید خود را انجام دهید که طول صورت شما کوتاه‌تر شود و لبه‌های تیز صورت گردتر شود.

روسری برای صورت های مستطیلی شکل

بهترین گزینه برای صورت‌های مستطیلی شکل می‌تواند انواع شال باشد. شما می‌توانید همچنین با استفاده از شال، گوشه‌های صورت خود را نیز گردتر کنید. شما بهتر است هنگام فروش عمده روسری اینترنتی، شال و روسری‌هایی را که دارای طرح چهارگوش هستند، انتخاب نکنید. شما این امکان را خواهید داشت که با استفاده از انواع هدبند و ابزار زیر روسری، طول صورت خود را نیز کوتاه‌تر کنید. همچنین بسیار پیشنهاد می‌شود که از هدبند یا دستمال سرهای تیره نیز بر روی سر خود استفاده کنید. پیشنهاد می‌شود روسری و شال خود را به صورت گرد نیز ببندید. هم‌چنین در فروش عمده روسری و شال، بهتر است از روسری و شال‌هایی با پارچه‌های نرم و لخت استفاده کنید.

روسری برای صورت های بیضی شکل

شما ممکن است دارای فرم صورت بیضی شکل باشید. در این حالت شما می‌توانید خرید روسری را در هر نوع و شکلی انجام دهید و گزینه‌های انتخاب شما بسیار متنوع خواهد بود. اگر فکر می‌کنید صورت کشیده‌ای دارید، بهتر است هدبند یا دستمال سر را در زیر روسری یا شال بپوشید.

روسری برای صورت های مثلثی شکل

شما هم‌چنین ممکن است صورت مثلثی داشته باشید، در این حالت چون عرض چانه خیلی کم است و چانه نوک تیز است، باید عرض پیشانی را کم کنید تا با چانه شما تناسب داشته باشد. روسری و شال را به گونه‌ای سر کنید که گوشه‌های پیشانی شما پوشیده شود. اگر دارای صورت گردی هستید، باید لبه‌ها را به روسری  و شال گرد نشان دهید. برای این صورت بهتر است خرید شال با جنس‌های نرم و لخت انجام شود.

روسری برای صورت های ذورنقه ای شکل

نوع دیگری از صورت‌ها، به شکل ذوزنقه‌ای شکل است. در این صورت‌ها عرض پیشانی از عرض چانه شما بزرگ‌تر است و پیشانی بسیار باز و بزرگ خواهد بود. در این حالت بهتر است از هدبند یا کلاه‌های تیره انتخاب کنید و روسری و شال را به گونه‌ای سر کنید که لبه‌های پیشانی گرفته شود. هم‌چنین بسیار پیشنهاد می‌شود که از رنگ‌های روشن استفاده کنید و روسری و شال‌تان را صورت تیره بپوشید و کناره‌های آن را در قسمت شقیقه به داخل بزنید تا عرض پیشانی شما بزرگ‌تر شود.

خرید عمده انواع روسری

اینفوگرافی نکات خرید روسری

طرح و رنگ‌های مناسب برای خرید عمده روسری

پس از آن که فرم و طول صورت را برای خرید عمده روسری از تهران به خوبی متوجه شدید، باید اطلاعاتی درباره طرح‌ها و رنگ‌های مناسب برای شال و روسری را به خوبی به دست بیاورید. با انتخاب رنگ و طرح مناسب روسری، می‌توانید خرید عمده روسری را با موفقیت بسیار بیشتری انجام دهید. از جمله رنگ‌های مناسب روسری، می‌توان به ترکیب طلایی و مشکی اشاره کرد. رنگ طلایی و مشکی بسیار عامه پسند است و به شما شخصیت بسیار خاصی می‌دهد. این نوع روسری در کنار مانتویی خردلی یا مشکی بسیار بهتر از قبل به نظر خواهد رسید. با استفاده از این نوع روسری زیبا، حتما از ظاهر خود بسیار راضی‌تر از قبل خواهید بود.

روسری بته جقه

بته جقه یکی دیگر از انواع مناسب طرح برای روسری و شال است. این روسری دارای تلفیق انواع رنگ مشکی و سفید است و بسیاری از افراد را به خود جذب می‌کند. این نوع روسری را می‌توانید هم‌چنین در کنار مانتویی مشکی رنگ استفاده کنید و از ظاهر آن بسیار بهتر از قبل استفاده کنید. آبی فیروزه‌ای یکی از دیگر انواع رنگ مناسب برای فروش عمده روسری ارزان قیمت است. کسانی که از روسری آبی فیروزه‌ای استفاده می‌کنند، بسیار اسرارآمیز و باثبات به نظر خواهند رسید. هم‌چنین در کنار استفاده از این نوع روسری بسیار پیشنهاد می‌شود که از مانتویی روشن نیز استفاده کنید.

روسری با رنگ پوست پیازی

برای خرید عمده روسری از تهران، بسیار پیشنهاد می‌شود که روسری با رنگ پوست پیازی تهیه کنید. این روسری خوش آب و رنگ بر روی پوست بیشتر افراد به خوبی قرار می‌گیرد. طرح براق این نوع روسری بسیار مناسب مجالس رسمی خواهد بود. هم‌چنین می‌توانید در کنار رنگ پوست پیازی روسری از مانتوی مشکی رنگ نیز برای ظاهر بهتر خود استفاده کنید. شما ممکن است بخواهید در مهمانی‌های رسمی شرکت کنید. در این حالت پیشنهاد می‌شود که از روسری ساتن استفاده کنید که دارای طرح براق حاشیه‌های دور روسری است.

همچنین در کنار رنگ روشن این روسری می‌توانید از مانتویی تیره رنگ استفاده کنید. یکی از رنگ‌های مناسب دیگر برای خرید عمده روسری، آبی نفتی اسپورت است. روسری با این رنگ در کنار مانتویی کرم رنگ و شلوار جین سرمه‌ای رنگ بسیار عالی خواهد شد.

راهنمای خرید عمده انواع روسری و شال

انواع جنس روسری

نوع و جنس روسری، یکی از نکات بسیار مهم دیگر است که هنگام خرید عمده روسری باید دقت زیادی به آن داشته باشید. با دقت در نوع روسری، می‌توانید خرید بسیار موفق‌تری داشته باشید و خرید روسری و خرید شال را با موفقیت بیشتر انجام دهید. از انواع روسری می‌توان به روسری ساتن اشاره کرد. این روسری در واقع ترکیبی از نخ و پلی استر است و حدود ۹۰ درصد آن را پلاستیک تشکیل می‌‌دهد. این روسری همچنین به راحتی بر روی سر لیز می‌خورد.

روسری ساتن ابریشم، نوع دیگری از روسری است که به علت داشتن مقداری ابریشم کمتر بر روی سر لیز می‌خورد. هم‌چنین معمولا روسری‌های ضخیم و سنگینی هستند. این نوع از روسری ها به عنوان روسری زمستانه و شال زمستانه نیز قابل استفاده هستند.

روسری ابریشم مام، نوع دیگری از روسری است که جنس بسیار خنکی دارد و برای فصول گرم سال مناسب خواهد بود. البته دارای ظرافت بسیار زیادی هستند و ممکن است زود نخ‌کش شوند. روسری پنبه نخ نوع دیگری از روسری است که بسیار نرم و لطیف است و به راحتی شسته می‌شود. همچنین این نوع روسری به راحتی بر روی سر لیز نمی‌خورد و برای بانوان محبوبیت بسیار زیادی دارد.

روسری حریر نوع دیگری از روسری است که برای فصل تابستان بسیار بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته یکی از مهم‌ترین مشکلات آن، نازک بودن بیش از اندازه و پیدا بودن موها است. نوع دیگری از روسری، روسری پلی‌استر است که به علت لیز خوردن زیاد در فروش عمده روسری و شال خواهان زیادی ندارد و کسی به دنبال آن نیست.

قواره‌های رایج روسری

برای خرید عمده روسری، یکی از نکات بسیار مهم دیگر که باید توجه کنید قواره‌های رایج روسری است. از جمله قواره‌های روسری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

روسری قواره ۷۰ بیشتر مناسب کودکان در رده سنی ۳ تا ۱۵ سال است. روسری قواره ۹۰ نیز بیشتر برای افراد در رده سنی نوجوان کاربرد دارد. روسری قواره ۱۰۰، بیشتر مناسب استفاده با گیره روسری است و آن را اصلا نباید گره زد. بهترین و استاندارترین نوع روسری نیز روسری قواره ۱۲۰ است که از آن برای هر نوع سلیقه و شخصیتی می‌توان استفاده کرد. روسری قواره ۱۴۰ در واقع نوع جدیدی از روسری است که برای گره زدن‌های خاص و لاکچری طراحی شده است. شما می‌توانید از این نوع روسری برای مدل‌های مختلف گره استفاده کنید.

راهنمای خرید عمده روسری و شال شیک

رنگ پوست و انتخاب روسری

یکی از نکات بسیار مهم دیگر برای خرید روسری،رنگ پوست است. رنگ پوست نقش زیادی در خرید روسری و استفاده از آن دارد. اگر دارای رنگ پوست روشن هستید، اصلا به دنبال رنگ‌های تیره روسری نباشید. رنگ‌های روشن به صورت شما زیبایی خاصی خواهند داد. همچنین اگر رنگ پوست شما سبزه یا تیره است، از روسری با رنگ‌های تیره استفاده کنید. این رنگ‌ها پوست شما را چند درجه روشن‌تر خواهند کرد.

یکی از نکات بسیار مهم دیگری که هنگام خرید عمده روسری حتما به آن دقت داشته باشید این است که ابتدا هنگام خرید پوشاک برای خرید روسری مورد نظر خود اقدام کنید و پس از آن اقدام به خرید دیگر پوشاک مانند کیف، کفش و مانتو کنید و می‌توانید آن‌ها را با روسری خود ست نمایید. از این رو همیشه از روسری شروع به خرید لباس کنید.

 

راهنمای خرید در تنوع شال و روسری

نکات مهم برای خرید روسری

برای خرید عمده روسری باید دقت زیادی در برخی نکات داشته باشید تا تهیه روسری با بهترین کیفیت انجام شود. این نکات عبارت هستند از:

قیمت: پیش از خرید روسری باید میزان بودجه و منابع مالی را مشخص کنید سپس برای خرید روسری و خرید شال مورد نظر خود اقدام کنید. با این کار روسری‌هایی که متناسب با بودجه و درآمد شما نیستند، حذف خواهند شد.

نوع استفاده: همچنین باید مشخص کنید که برای چه مکانی می‌خواهید از روسری استفاده کنید. اگر برای منزل می‌خواهید از روسری استفاده کنید، جنس پلی‌استر و ساتن بسیار مناسب خواهد بود. برای محل کار روسری از جنس پنبه نخ و نخ معمولی مناسب خواهد بود. برای جلسات رسمی هم پیشنهاد می‌شود که از روسری ساتن ابریشم و ابریشم مام استفاده کنید.

جنس روسری: جنس روسری از نکات مهم دیگر است که پیش از آن اشاره کردیم. شما می‌توانید با توجه به فصلی که در آن قرار دارید و استفاده خود، جنس روسری را مشخص کنید.

قواره: قواره روسری‌ها به سن و سلیقه فرد بستگی دارد و معمولا در بازه ۷۰ تا ۱۴۰ قرار می‌گیرد. شما با توجه به سنی که دارید و مدل بستن و گره زدن می‌توانید قواره را مشخص کنید.

دوخت لبه: برای خرید روسری بسیار پیشنهاد می‌شود که از روسری‌های دور دست دوز استفاده کنید. این روسری‌ها دارای قیمت‌های بالاتری از مدل‌های چرخ دوز هستند و با توحه به نوع استفاده خود، می‌توانید روسری را انتخاب کنید.

تا زدن: یکی از ایرادات روسری موقع تازدن آن مشخص می‌شود. قبل از خرید روسری باید آن را به دقت تا بزنید اگر لبه‌های آن بر روی هم قرار نگرفت، نشان دهنده نابرابری سایز برش روسری خواهد بود.

بررسی پارگی روسری: هنگام خرید عمده روسری باید تمام قسمت های روسری را بررسی کنید. روسری نباید دارای ویژگی نخ‌کش بودن و پارگی زیاد باشد. همچنین این برای جنس‌های ابریشم مام و حریر اتفاق خواهد افتاد.

راهنمای فروش عمده انواع روسری

خرید روسری و شال

در این جا سعی کردیم راهنمای خرید روسری را به دقت برای شما بیان کنیم تا خرید عمده روسری را بسیار راحت انجام دهید. با مطالعه این راهنما، فروش عمده روسری تهران و خرید عمده روسری و شال با موفقیت بسیار بیشتری انجام خواهد شد. پس از دریافت راهنمایی خرید شال و روسری، به شما بسیار پیشنهاد می‌شود که برای خرید شال و خرید روسری از فروشگاه بانک روسری اقدام کنید.

بانک روسری انواع چاپ روسری و طراحی روسری را با کیفیت و قیمت بسیار مناسب برای شما انجام می‌دهد و می‌توانید انواع روسری و شال را با بهترین کیفیت از آن خریداری کنید. برای سفارش طراحی و چاپ روسری و خرید روسری و خرید شال یا خرید روسری زمستانه بر روی لینک زیر کلیک کنید تا وارد صفحه محصولات شوید. در خدمت شما هستیم.

برای امتیاز به این پست کلیک کنید
[کل: ۱ میانگین: ۵]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع سایت مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاپ آپ خرید روسری