۰

اینفوگرافیک برندهای شال و روسری

معروف ترین برندهای روسری
بازدید 620

در اینفوگرافیک برندهای شال و روسری برترین و مشهورترین برندهای شال و روسری را در دنیای امروز معرفی می‌کنیم.

۱- یکی از معروف‌ترین برندها sugerscarf می‌باشد که از بهترین و معروف‌ترین برندهای شال و روسری و لباس‌های زنانه در کشور مالزی به شمار می‌آید. هدف این برند تولید کردن محصولاتی است که علاوه بر کیفیت بالای محصول قیمت مناسبی برای مشتری‌ها داشته باشند.

۲- برند duck یکی از برندهای بسیار مهم دیگر شال و روسری می‌باشد که توسط ملانی التورک از بانوان محجبه بنیان‌گذاری شد.این خانم یک متخصص طراحی لباس است که با استفاده از روش‌های بسیار مناسب توانسته کالکشن‌های زیادی از شال و روسری را تهیه و طراحی کند و این برند مناسب بانوان مسلمانی است که به دنبال حجاب‌های مدرن، با کیفیت بالا و طراحی زیبا هستند.

۳- برند HAUTE HHJAB از دیگر برندهای معروف شال و روسری می‌باشد که توسط ملانی التورک از بانوان محجبه بنیان گذاری شده است و مجموعه های بسیار مناسبی از شال و روسری را تهیه کرده است. این برند مناسب بانوان مسلمانی است که به دنبال حجاب‌های مدرن، با کیفیت بالا و طراحی زیبا هستند.

۴- برند Naelofar از برندهای معروف در بین بانوان ایرانی است و شال‌ها و روسری‌های این برند به سبک ساده، ظریف و شیک عرضه می‌شوند. این برند در سال ۲۰۱۴ توسط خانمی به نام نیلوفر بنیان‌گذاری شد.زمینه سازی و علت اصلی شکل‌گیری این برند، علاقه نیلوفر به دنیای فشن و طراحی لباس و فعالیت‌های اقتصادی و کارآفرینی بود که به همین دلیل این برند در بین برند‌های شال و روسری بسیار محبوب و کاربردی است.

۵- برند Gucci از دیگر برندهای معروف شال و روسری می‌باشد که بیشتر آشنایان مد و لباس آن را به خوبی می‌شناسند. لوگوی این برند شال و روسری، ترکیبی از حروف اول آن است و رنگ‌های نمادین این برند سبز تیره و قرمز می‌باشد. گوچی از شرکت‌های بسیار معروفی است که ابتدا تولیدات چرمی را انجام می‌داد و به مرور زمان وارد دنیای طراحی و تولید روسری و شال شد و شال‌ها و روسری‌های بسیار مناسب وارد بازار کرد.

۶- ششمین برند شال و روسری که در این اینفوگرافیک به شما معرفی می‌کنیم، Aab  است. Aab نام آن از واژه فارسی آب گرفته شده است. این برند به دنبال ایجاد پوشش‌هایی است که سادگی، استایل مناسب و راحتی مورد نیاز زنان را که ایجاد کند تا بانوان در طول روز فعالیت‌های مختلف خود را به راحتی انجام بدهند. شال و روسری‌های این برند باعث حضور قدرتمند زنان در اجتماع امروز می‌شوند و مهم‌ترین مزیت این برند استفاده از الیاف طبیعی در شال و روسری آن‌ها می‌باشد و به همین دلیل بسیار مورد طرفدار هستند.

با مطالعه مقاله ۶ برند مشهور شال و روسری در دنیااطلاعات بیشتری را در مورد برندهای شال و روسری کسب کنید.

بانک روسری مفتخر است با ارائه بهترین خدمات برای چاپ روسری، راحتی و خواسته های شما را برآورده کند.

 

اینفوگرافیک برند های روسری

اینفوگرافیک مشهور ترین برندهای شال و روسری

برای امتیاز به این پست کلیک کنید
[کل: ۳ میانگین: ۲.۳]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع سایت مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاپ آپ خرید روسری