۰

روش های پاک کردن مارک از روی پارچه چادر

مارک چادر , چاپ مارک چادر , پاک کردن مارک پارچه
بازدید 2700

چاپ پارچه همیشه به زیبایی آن کمک نمی کند برای مثال یکی از مشکلاتی که اغلب خانم های چادری با آن مواجه می شوند چاپ مارک های طلایی در ابعاد بزرگ بر روی پارچه چادر است این علائم معمولا اسم شرکت تولید کننده پارچه و روش های شستشوی پارچه است که بر روی پارچه چاپ می شود تا مصرف کننده با توجه به آنها بتواند از محصول استفاده کند ولی از آن جایی که در کشور ما حتی این قسمت از پارچه هم به قیمت پارچه اصلی فروخته می شوند و از سوی دیگر قیمت بالا انواع پارچه چادری سبب می شود تا این قسمت نیز مورد استفاده قرار بگیرید.

در مواچهه با مارک طلایی چادر خانم ها دو رویکرد دارند برخی از که وسواس زیادی دارند به دنبال راهکاری برای پاک کردن مارک چادر هستند اما تعدادی از آنها با همان مارک چادر را می دوزند و مورد استفاده قرار می دهند. ما در این مطلب از سایت بانک روسری بنا داریم تا با دسته ی اول این خانم ها همراه شویم و راه هایی برای برطرف کردن چاپ مارک پارچه را به شما آموزش دهیم.

مارک چادر , چاپ مارک چادر , پاک کردن مارک پارچه

روش های پاک کردن مارک از روی چادر

ساده ترین روش برای پاک کردن مارک از روی چادر به هم سابیدن آن است این روش در اغلب اوقات کاربرد دارد در صورتی که این روش جواب نداد می توانید سابیدن قند همراه با پارچه را امتحان کنید.

اگر همچنان نمی توانید مارک پارچه را پاک کنید از اسپری و ادکلن می توانید استفاده کنید آنها به دلیل وجود الکل داخل شان می توانند مارک ها را پاک کنند. مدتی آنها را بر روی پارچه اسپری کنید و اجازه دهید بماند تا لکه پاک شود.

قرار دادن چادر در یخچال نیز یکی دیگر از راهکارهایی است که برای پاک کردن مارک طلایی چادر توصیه شده است در این روش چادر را برای چند ساعت داخل یخچال یا فریزر قرار دهید سپس با خارج کردن آن با ناخن خود به پاک کردن مارک اقدام نمائید.

پاک کردن مارک چادر مشکی با تینر و استون

با استفاده تینر و استون نیز می توانید برای پاک کردن مارک پارچه اقدام کنید اما پیش از آن که تینر و استون را به کل پارچه آغشته کنید اندکی از آن را روی پشت پارچه تست نمائید ممکن است پارچه دچار رنگ پریدگی گردد. در صورتی که عدم رنگبری اتفاق افتاد می توانید از آنها برای پاک کردن مارک روی پارچه  چادر مشکی استفاده نمائید.

ممکن است هیچ یک از راهکاری های پیشنهادی در بالا کمکی به حل مشکل شما نشود احتمالا رنگی که برای چاپ استفاده شده غیر قابل پاک کردن است و بهتر است دیگر بیخیال پاک کردن مارک روی پارچه شوید.

مواردی از تجارب سایر افراد در پاک کردن مارک طلایی پارچه بوسیله موادی نظیر آبلیمو، پد لاک پاک، بنزین و … در منابع مختلف اشاره شده است که توصیه ما بر این است پیش از استفاده از هر کدام از این روش در مقیاس کم در قسمتی از چادر امتحان شود که خدای ناکرده سبب آسیب دیدن پارچه شما نگردد.

برای امتیاز به این پست کلیک کنید
[کل: ۲ میانگین: ۳.۵]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع سایت مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاپ آپ خرید روسری