۰

آغاز ثبت نام غرفه عفاف و حجاب در نمایشگاه قرآن تهران

بازدید 1175

علی‌اصغر زیلایی، مدیر امور اجرایی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با اشاره به آغاز پیش ثبت‌نام غرفه‌های بخش عفاف و حجاب نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم سال جاری گفت: پیش ثبت‌نام بخش‌های مختلف نمایشگاه قرآن از جمله بخش عفاف و حجاب در پایگاه اطلاع‌رسانی این نمایشگاه به نشانی iqfa.ir آغاز شده است.

وی در خصوص شاخص‌هایی که بر اساس آن غرفه‌داران برای حضور در نمایشگاه قرآن انتخاب می‌شوند، گفت: شرکت در ادوار مختلف نمایشگاه قرآن، اخذ نشان شیما و ثبت طرح‌های سالیانه، تولیدی بودن، داشتن مجوز فعالیت از وزارت ارشاد به منزله مؤسسه فرهنگی هنری با موضوع عفاف و حجاب یا مجوز خانه مد با موضوع عفاف و حجاب، داشتن مجوز از تشکل‌ها و شرکت‌های تخصصی مد و لباس، استفاده از پارچه و طرح ‌ایرانی، نداشتن مشکلات انضباطی در ادوار گذشته نمایشگاه و … جزو شاخص‌های انتخاب است.

زیلایی از حضور بیش از ۱۵۰ غرفه حجاب و عفاف در نمایشگاه قرآن سال گذشته سخن گفت و اظهار کرد: سعی ما حضور حداکثری تولیدکنندگان، طراحان و فعالان حوزه عفاف و حجاب در نمایشگاه قرآن است و منتظر هستیم تا ببینیم مسئولان نمایشگاه قرآن چه فضایی را در اختیار بخش عفاف و حجاب قرار می‌دهند.

مدیر امور اجرایی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در پاسخ به این سؤال که ترجیح شما اختصاص کدام قسمت از مصلای تهران به بخش عفاف و حجاب است، گفت: ما قائل به این نیستیم که مصلی جای بد یا خوب دارد، البته برخی از نقاط مصلی از نظر وضعیت نمایشگاهی و سهولت دسترسی شرایط بهتری دارد.

وی ادامه‌ داد: با توجه به اینکه ساخت مصلی رو به اتمام است، طی چند سال اخیر کمتر شاهد این بودیم که بخش عفاف و حجاب در بخش نامناسبی قرار گرفته باشد. امسال نیز با توجه به سیاست‌های مسئولان برگزاری نمایشگاه قرآن سعی شده است حداکثر استفاده از فضای شبستان اصلی انجام شود.

زیلایی در پاسخ به این سؤال که آیا تخفیفی برای تولید‌کنندگان داخلی محصولات حجاب برای حضور در نمایشگاه به ویژه با توجه به مشکلات اقتصادی که تولید‌کنندگان با آن مواجه هستند، درنظر گرفته شده‌ است؟ گفت: مدیریت بخش عرضه و فروش برای دریافت اجاره بهای غرفه‌هایی که در بخش‌های مختلف نمایشگاه وجود دارد، تمهیداتی در نظر گرفته است و ما در حال همفکری هستیم تا تجدیدنظری شکل گیرد و غرفه‌داران بخش عفاف و حجاب تسهیلات بیشتری دریافت کنند.

وی از فرصت ۱۰ روزه علاقه‌مندان به ثبت‌نام در نمایشگاه قرآن خبر داد و گفت: غرفه‌داران می‌توانند تا پایان هفته آینده با مراجعه به پایگاه اطلاع ‌رسانی نمایشگاه قرآن ثبت‌نام کنند. البته احتمال تمدید مهلت ثبت‌نام برای دو روز وجود دارد. پس از دریافت درخواست‌ها کمیسیونی در مدیریت بخش عفاف و حجاب به بررسی درخواست‌ها می‌پردازد و غرفه‌داران منتخب اعلام می‌شوند.

برای امتیاز به این پست کلیک کنید
[کل: ۱ میانگین: ۱]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع سایت مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاپ آپ خرید روسری