۰

اینفوگرافیک راهکار های نحوه ست کردن رنگ لباس

نحوه ست کردن لباس
بازدید 852

یکی از کارهای بسیار مهم برای داشتن ظاهری زیبا و آراسته، ست کردن رنگ لباس می‌باشد. برای خرید لباس پیشنهاد می‌شود که حتما به دنبال یادگیری نحوه ست کردن رنگ لباس مردانه و زنانه باشید و شیک‌ترین ظاهر را داشته باشید.

ست‌کردن بر اساس نوع فضا، یکی از انواع نحوه ست کردن رنگ لباس، براساس موقعیتی است که در آن قرار دارید. به عنوان نمونه، در محیط خارج منزل باید از رنگ‌های خنثی مانند طوسی و خاکستری برای ست کردن لباس استفاده کنید. این رنگ‌ها، به راحتی با انواع رنگ‌ها ترکیب می‌شود. از دیگر راه‌های ست کردن رنگ لباس، ست‌کردن رنگ‌های هم‌خانواده می‌باشد. هر رنگی چند درجه دارد که از کنار هم قرار گرفتن این سری از رنگ‌ها، ترکیبات زیبایی برای ظاهر شما به وجود می‌آید. به طور مثال ترکیب انواع رنگ سبز و آبی، ترکیب انواع رنگ نارنجی و زرد، ترکیب انواع رنگ آبی و بنفش و ترکیب انواع رنگ‌ها از صورتی برای ست کردن رنگ لباس آبی و ست کردن رنگ لباس زرد و دیگر رنگ‌ها بسیار مناسب می‌باشد.

ممکن است لباس شما طرحدار باشد که در این حالت برای ست کردن رنگ لباس با رنگی‌ دیگر می‌توانید از رنگ‌های خنثی یا از رنگی، از رنگ طرح لباس استفاده کنید و ظاهر لباس خود را بسیار زیباتر بکنید. گاهی ست کردن رنگ لباس بر اساس طیف گرم و سرد انجام می‌شود. رنگ‌ها در طیف رنگ‌های سرد و گرم قرار می‌گیرند. رنگ‌های گرم تناژ تیره دارند و پر‌نگ هستند. رنگ قرمز از جمله رنگ‌های گرم محسوب می‌شود. هم‌چنین رنگ‌های سرد تناژ روشن دارند و کم‌رنگ هستند. رنگ‌ بنفش از جمله رنگ‌های سرد محسوب می‌شود. ترکیب رنگ‌هایی از یک طیف رنگی و ترکیب‌کردن رنگ‌هایی از دوطیف رنگی، یک نحوه ست کردن رنگ لباس به صورت مناسب است.

ست‌کردن رنگ لباس تا حدودی سلیقه‌ای و دل‌به‌خواه است و دانستن اصول ترکیب رنگ‌ها کمک زیادی به ست‌کردن رنگ لباس به صورت مناسب می‌کند. ست کردن رنگ لباس سفید و لباس خاکستری با بیشتر رنگ‌ها به راحتی انجام می‌شود. هم‌چنین ست‌کردن رنگ لباس زرد با انواع رنگ‌های تیره مانند رنگ سیاه انجام می‌پذیرد. ست کردن رنگ لباس سفید با رنگ‌های مشکی و قرمز انجام خواهد شد.

شما می‌توانید رنگ لباس قهوه‌ای را با رنگ‌های نزدیک به پوست خود ست کنید و لباس پوشیدن خود را زیبا‌تر کنید. هم‌چنین ست‌کردن رنگ لباس قرمز با رنگ‌های آبی و مشکی نیز بسیار مناسب خواهد بود. برای ست‌کردن رنگ لباس، دقت داشته باشید که رنگ‌های خنثی همیشه گزینه مناسبی برای ست‌شدن هستند و تا حد امکان از رنگ‌های جیغ در محیط بیرون استفاده نکنید. هم‌چنین حتما از شلوغی استایل و ظاهر خود جلوگیری کنید. برای ست کردن رنگ لباس تلاش داشته باشید که از رنگ‌های مکمل برای لوازم جانبی خود استفاده بکنید و تجربه بسیار عالی از انواع ست‌کردن رنگ‌ لباس خود داشته باشید.

برای مطالعه بیشتر در مورد نحوه ست کردن رنگ لباس حتما مقاله راهکار هایی برای ست کردن رنگ لباس را بخوانید.

اینفوگرافیک ست کردن رنگ لباس

 

راهکارهای نحوه ست کردن رنگ لباس

برای امتیاز به این پست کلیک کنید
[کل: ۱ میانگین: ۵]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع سایت مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاپ آپ خرید روسری