۰

بستن روسری به روش عربی و ترکی

بازدید 2381

نیازی نیست همیشه برای این که متفاوت باشید روسری جدید بخرید میتونید  نوع بستن روسری را عوض کنید تا متفاوت به نظر برسید و نگران شال و روسری تکراری خودتون نباشید.یکی از مدل های بستن روسری که امروزه در بین خانم ها طرفدارن زیادی را پیدا کرده است بستن روسری با روش لبنانی است که شما می توانید با تمرین زیاد مهارت کافی را در این زمینه بدست آورید.
مدل بستن روسری لبنانی یکی از سبک هایی است که می تواند چهره شما را زیباتر از همیشه نشان دهد و با این سبک بستن روسری می توانید حجابی مرتب و زیبا داشته باشید, در ادامه این بخش آموزش بستن روسری لبنانی را ملاحظه خواهید کرد .

مدل دیگری که اخیرا مورد استفاده بانوان قرار گرفته است مدل بستن ترکیه‎‌‌ای هستش که  امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها شال خود را به زیبایی ببندید و ظاهری خاص و جذاب پیدا کنید.
شال از انواع پوشش هایی است که اغلب خانم ها و دختران جوان از آن استفاده می کنند. طرح و رنگ و نحوه بستن شال روی زیبایی و جذابیت ظاهری خانم ها تاثیر زیادی دارد بنابراین بهتر است شما برای بستن شال از روش های مختلف نظیر روش بستن شال عربی وترکیه‌ای و … استفاده نمایید تا ظاهر و تیپی متفاوت پیدا کنید.
برای بستن شال و روسری روش های زیادی وجود دارد و اگر شما تمایل دارید شال یا روسری خود را به روشی خلاقانه و متفاوت ببندید بهتر است از این روش ها استفاده نمایید.

برای یادگیری بهتر فیلم های زیر را مشاهده کنید.

چه جوری روسری را مدل عربی ببندیم(۶ مدل)

چه جوری روسری را مدل ترکی ببندیم(۳ مدل)

برای امتیاز به این پست کلیک کنید
[کل: ۷ میانگین: ۳.۷]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع سایت مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاپ آپ خرید روسری