۰

راهنمای هماهنگی شال و روسری با رنگ پوست

بازدید 975

گاهی پوست روشنی دارید و گاهی رنگ صورت‌تان نسبت به روز قبلبه وضوح تیره‌تر است؛ گاهی با وجود هشت ساعت خواب، خواب‌آلوده و کسل به نظر می‌رسید و گاهی با وجود کار زیاد، چهره‌ای سرحال دارید. احتمالاً تا کنون بارها از دوستان و یا همکاران خود جملاتی درباره‌ی همین موارد شنیده‌اید و حتماً متوجه شده‌اید که تمام این تغییرات در چهره‌ی شما به خاطر رنگ لباس و از همه مهم‌تر رنگ روسری و شالی است که به سر دارید. انتخاب رنگ شال و روسری به این دلیل که نزدیک‌ترین لباس شما به پوست صورت‌تان است، مهم‌ترین انتخاب در میان لباس‌هاست تا آن اندازه که ممکن است شما را چیزی که اصلاً نیستید و یا دوست ندارید، نشان دهد. اگر تا به حال چندان به هماهنگی رنگ روسری و شال با رنگ پوست فکر نمی‌کردید و یا آنها را تنها براساس سلیقه‌ی شخصی انتخاب می‌کردید، این مقاله را از دست ندهید.

برای هماهنگی شال و روسری با رنگ پوست چه کنیم؟

رنگ پوست خود را مشخص کنید.

اولین گام برای ایجاد هماهنگی میان شال و روسری با رنگ پوست شناخت رنگ آن است. افراد زیادی وجود دارند که حتی نمی دانند رنگ پوستشان دقیقاً چه رنگی است. پوست هر انسان یک زمینه‌ی طبیعی دارد که معمولاً به سه نوع گرم، سرد و خنثی تقسیم‌بندی می‌شود. برای آنکه بتوانید زمینه‌ی چهره‌تان را تعیین کنید، به یک آینه و مقدار کافی نور طبیعی روز نیاز دارید.

برای تشخیص آن ترفند های زیادی وجود دارد. یکی از ترفندها این است که دو رنگ مختلف زیورآلات یعنی نقره‌یی و طلایی را امتحان کنید، اگر رنگ صورت‌تان با زیوآلات نقره‌ای بهتر و دلچسب‌تر است زمینه‌ی رنگ شما سرد است و اگر با طلایی چهره‌ی خود را بیشتر می‌پسندید، شما یک زمینه‌ی رنگ گرم دارید. قاعدتاً اگ وضعیتی میان این دو مورد دارید، رنگ پوست شما خثی است کهه اتفاقاً زمینه‌ی چندان رایجی نیز نیست

رنگ پوست گرم

راهنمای هماهنگی شال و روسری با رنگ پوست

اگر رنگ پوست شما گرم است بهترین انتخاب‌ها نیز برای شما همان رنگ‌های گرم هستند؛ رنگ‌هایی داغ و غنی مانند قرمز، نارنجی، زرد و قهوه‌یی شتری و تیره در دامنه رنگ های گرم قرار می گیرند.

هماهنگی شال و روسری با رنگ پوست

رنگ پوست خنثی

برای داشتن چنین رنگی باید خوشحال باشید، شما از معدود افرادی هستید که در انتخاب رنگ لباس و روسری خود محدودیت ندارید. رنگ‌های مناسب شما در طیف رنگ گرم تا سرد بسته به نوع سلیقه‌یخودتان در نوسان است. افرادی که رنگ پوست‌شان خنثی است معمولا در استفاده از هیچ رنگی دچار مشکل نمی شوند و برای انتخاب رنگ آرادی عمل بیشتری خواهند داشت.

رنگ پوست سرد

مقاله راهنمای هماهنگی شال و روسری با رنگ پوست

اگر تشخیص داده‌اید که رنگ پوست سرد دارید، رنگ‌های سردتر در طیف رنگ، روی پوست شما بسیار زیباتر به نظر می‌رسند. سعی کنید رنگ‌هایی مانند آبی، سبز، بنفش و صورتی را انتخاب کنید و اگر می‌خواهید رنگ‌های دیگری نیز در شال و روسری شما باشد، به طرح‌هایی کوچک و محدود از آنها اکتفا کنید تا رنگ قالب شال شما، سرد باقی بماند. اگر پوست سرد دارید، رنگ لطیف صورتی یکی از انتخاب‌های مناسب شماست. انواع آبی‌ها نیز مناسب پوست‌های سرد هستند.

شال و روسری با رنگ پوست

لازم به ذکر است که تمام نکات مربوط به انتخاب رنگ مناسب با توجه به رنگ پوست صرفاً بر اساس تحقیقات زیبایی شناسی و ترکیب رنگ ها صورت گرفته است و نتیجه ای دقیق و همیشگی ندارند. بعضاً مشاهده می شود که افرادی با رنگ پوست سرد ترکیب بسیار خوبی با رنگ های گرم داشته اند. بنابراین از این نکات به عنوان یک راهنما استفاده کنید و با آزمون و خطا تجربه بیشتری در این مورد کسب کنید. سبز نیز یک رنگ جذاب برای افراد دارای پوست سرد به شمار می‌آید.

اگر دوست دارید رنگ لباس خود را نیز با رنگ پوست خود هماهنگ کنید می توانید در مقاله انتخاب رنگ لباس با توجه به رنگ پوست بیشتر در این مورد بخوانید.

شال و روسری

منبع: وبلاگ باملیو

برای امتیاز به این پست کلیک کنید
[کل: ۱ میانگین: ۵]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع سایت مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاپ آپ خرید روسری