۱

آشنایی با دستگاه چاپ روسری خانگی

دستگاه چاپ روسری خانگی
بازدید 3597

دستگاه چاپ روسری خانگی شاید آن گونه که هست، آن را نشناسیم. در واقع این دستگاه کلا برای طرح گذاری بر روی انواع پارچه استفاده می‌شود. کلیه‌ی طرح‌ها، رنگ‌ها‌، نقاشی‌های دیجیتال و … که بر روی روسری‌ها، کاپشن‌ها، تی‌شرت‌ها و هر پارچه‌ای که بتوان بر روی آن طرح دیجیتال را پیاده کرد، همگی با این دستگاه قابلیت اجرا شدن پیدا می‌کنند. از آن جایی که برای راه‌اندازی آن نیاز به فضا و مساحت بزرگی نیست، همه‌ی افراد می‌توانند با آن امرار معاش کنند. به نوعی کسب و کار خود را در حوزه‌ی پوشاک راه‌اندازی کنند. برای آشنایی با کم و کیف کار و نحوه‌ی استفاده از دستگاه برای چاپ روسری ، در ادامه با ما همراه باشید.

دستگاه چاپ روسری خانگی چه کاربرد‌هایی دارد؟

این دستگاه‌ها برای تمام کسانی که به فکر درآمدزایی از طریق پوشاک هستند، مناسب است. به طور مثال:

  • کسانی که به فکر فروش تی شرت‌های ورزشی یا هرنوع تی شرتی هستند، می‌توانند با این دستگاه طرح‌ها، عکس، شماره، آرم یا برند و … را بر روی تی شرت‌ها چاپ کنند.
  • دستگاه چاپ روسری خانگی همچنین می‌تواند برای تولید تابلو‌های نقاشی نیز وارد عمل شود. معمولا تابلو‌هایی که با این دستگاه چاپ می‌شوند، روی انواع پارچه‌ها قابل پیاده می‌باشد.
  • بعضی از موکت‌ها نیز با این دستگاه‌ها طرح گذاری می‌شوند. موکت جزو جدایی ناپذیر خانه‌ها می‌باشد. پس هر چه طرح شما بهتر و زیباتر باشد، قطعا مشتری و درآمد زیادی نیز خواهید داشت.
  • شاید لیوان و بشقاب‌هایی با طرح‌های خیر کننده دیده باشید که باید به شما بگوییم که ای کار نیز توسط دستگاه‌های همه کاره امکان پذیر است.

دستگاه چاپ روسری خانگی

مزیت دستگاه چاپ روسری چیست؟

دستگاه‌هایی که کار چاپ طرح را بر روی پارچه‌ها انجام می‌دهند، انواع زیادی دارند. مثلا اندازه‌شان فرق دارد، یا قطعات به کاربرده در آن‌ها متفاوت است،و … که همگی کار چاپ را برای ما انجام می‌دهند. اما بهتر است سری به مزیت‌های این دستگاه بزنیم. مزیت‌هایی که این دستگاه‌ها دارند، بیشتر بعد اقتصادی است. از جمله هزینه، مکان مناسب و … که در زیر برای شما شرح می‌دهیم.

هزینه خرید و نگهداری

این دستگاه‌ها رنج قیمتی بسار بالایی ندارند. پس با خیال آسوده به فکر درآمدزایی از این طریق برای خود باشید. معمولا رنچ قیمتی که این دستگاه‌ها با خود به یدک می‌کشند، از چهار میلیون تا حول و حوش یک ملیارد تومان می‌باشد. رنج‌ معقولی که برای شروع باید آن را پرداخت کرد تا هزینه خرید را بتواند در فرصت کمی جبران کند، معمولا بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان است.

مکان نصب و استفاده از دستگاه

دستگاه چاپ روسری خانگی نیاز به سالن چند صد متری یا یک مکان بزرگ برای شروع ندارد. یک اتاق ۳ در چهار نیز می‌تواند مشکل شما را حل کند. پس با یک حساب سر انگشتی متوجه می‌شویم  که این دستگاه‌ها با وجود درآمد نسبتا خوبی که دارند، نیاز به سرمایه گذاری کلانی ندارد. در ابتدا شاید با دیدن رنج قیمتی دستگاه ناامید شوید، اما تنها هزینه‌ای است که قرار است انجام دهید. قطعا این حجم سرمایه گذاری در قبال آن چیزی که شما به دست خواهید آورد، قابل مقایسه نیست.

هزینه تعمیر و نگهداری

هر صاحب کاری بعد از خرید وسیله یا دستگاهی، قطعا به فکر تعمیرات و قطعاتی که ممکن است وسیله یا دستگاه نیاز داشته باشد، فکر می‌کند. این کا باعث می‌شود تا جلوی ضرر و زیان‌های احتمالی گرفته شود. مثلا اگر قطعات آن کم پیدا باشد، گران باشد، هزینه مصرفی آن از جمله برق یا هر نوع سوخت دیگری زیاد باشد، ریسک سرمایه گذاری را افزایش می‌دهد. با این اوصاف قطعا از خرید آن چشم پوشی خواهد کر د. در مورد دستگاه چاپ روسری خانگی باید این نکات را بررسی کنیم تا بهترین تصمیم را بگیریم. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

قطعات دستگاه چاپ روسری 

هزاران کارگاه و شرکت در ایران مشغول به تولید روسری، شال، تی‌شرت و … هستند. اگر قطعات این دستگاه‌ها کم یاب یا پیدا نمی‌شد، قطعا این تعداد از کارگاه‌ها ساخته نمی‌شد. در مورد قطعات نکته‌ای که باقی می‌ماند، این است که این قطعات در نمایندگی‌های شرکت‌های وارد کننده، به وفور یافت می‌شوند.

مصرف برق دستگاه چاپ روی روسری

در خانه‌ها لوازم برقی زیادی دیده‌ایم که به نسبت پولی که برای آن‌ها پرداخت می‌کنیم، میزان مصرف برق متفاوتی نیز دارند. اکثر شرکت‌ها با چسباندن برگه‌هایی به عنوان میزان مصرف انرژی، مشتریان خود را به مصرف آن آگاه می‌کنند. دستگاه چاپ روسری خانگی نیز مانند سایر لوازم برقی این برگه را دارد و شما می‌توانید در موقع خرید، از میزان مصرف آن با خبر شوید. اما در کل مصرف بالایی ندارند و این هم یکی از مزیت‌های بزرگ این دستگاه به شمار می‌رود.

دستگاه چاپ روسری خانگی

نیروی انسانی لازم برای شروع کار چقدر است؟

نیروهایی که در این کارگاه ضروری هستند، به عبارت زیر هستند:

طراح مسلط به نرم‌افزار طراحی مخصوص دستگاه

اگر با خود یکی به دو کنیم متوجه می‌شویم که برای شروع ما به نیرو‌یی نیاز داریم که بتواند طرح‌ها را برای ما تولید و طراحی بکند. یعنی طرح‌هایی مثل گل، برگ، حیوانات و … را بتواند در نرم افزار مخصوص آن دستگاهی که خریده‌اید، انجام بدهد. در واقع مهم‌ترین بخش نیز می‌باشد، زیرا تنها فرق شما با سایر کارگاه‌ها، همان طرح‌ها هستند. پس این قسمت از کار را باید جدی گرفت.

آشنایی کامل با نحوه استفاده از دستگاه چاپ روسری خانگی

دستگاه چاپ روسری خانگی مانند سایر دستگاه‌ها، قلق خاص خود را دارد. استفاده از افرادی که در مورد استفاده از این دستگاه آموزش کامل را ندیده‌اند، مطمئنا ضرر و زیان بزرگی را به کارگاه شما وارد خواهد کرد. پس حتما در دو پست اصلی کارگاه، یعنی طراحی و کار با دستگاه چاپ، حتما از افراد خلاق و با تجربه استفاده کنید.

درآمدزایی آن چقدر است و آیا ارزش سرمایه گذاری را دارد؟

درآمدزایی در همه صنوف به کیفیت کار و بازاریابی شما بستگی دارد. کیفیت که مساله حیاتی برای بقا می‌باشد، پس حتما از کیفیت محصولات تولیدی خود اطمینان کامل داشته باشید. اما بازاریابی به گفته یکی از تاجران موفق دنیا، بودجه‌ای حداقل برابر با کل هزینه‌های شما باید داشته باشد. یعنی اگر ده واحد پول دارید، پنج واحد آن را برای بازاریابی نگه دارید.

راه های کسب درآمد از دستگاه چاپ روی شال و روسری

اولین راه برای کسب درآمد از دستگاه سابلیمیشن چاپ طرح‌های متفاوت روی روسری و شال است. شما این کار را می‌توانید برای نزدیکان خود انجام دهید و از آنها کسب درآمد داشته باشید. یا می‌توانید با تولیدکننده‌ها یا کارگاه‌های تولید کننده روسری قرارداد ببندید و مراحل چاپ روی روسری یا شال را برای آنها انجام دهید. در واقع مهم‌ترین راه کسب درآمدی از دستگاه چاپ روسری خانگی این است که با سایر شرکت‌ها و تولیدی‌ها قرار داد ببندید و کار چاپ طرح را انجام دهید. البته که می‌توانید روسری یا شال را نیز خودتان تهیه کنید و با چاپ بر روی آنها و فروش مستقیم به مشتری، درآمد بیشتری داشته باشید.

اما راه دیگری که برای کسب درآمد از دستگاه سابلیمیشن می‌توانید در پیش بگیرید این است که طرح‌های متفاوت را با استفاده از این دستگاه، روی لباس‌های مختلف یا مانتوها نیز ایجاد کنید. این راه نیز یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌هایی است که می‌توانید برای درآمدزایی از این دستگاه در پیش بگیرید. همچنین با ارائه و چاپ طرح‌های خاص، مشتریان خود را جلب کنید و یک فروش فوق العاده داشته باشید.

نتیجه گیری

دستگاه چاپ روسری خانگی کاربردهایی از جمله طرح گذاری بر روی روسری، شال، تی‌شرت، لیوان و … دارد. این دستگاه برای اینکه شما را به سود دهی برساند نیاز به سرمایه و مکان بزرگ ندارد. همچنین نیروی زیادی هم طلب نمی‌کند. مصرف برق بالایی ندارد. اما درآمد داشتن از این کار خیلی هم ساده نیست، چون که رقیب‌های بسیاری را خواهید داشت. برای این کار بهتر است که از بازاریابان قوی استفاده کنید و بازار را در دست بگیرید.

برای امتیاز به این پست کلیک کنید
[کل: ۲۵ میانگین: ۳.۶]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع سایت مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. فاطمه صادقی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    ی دستگاه ۴ میلیون ک نوشتن آیا جنسش، خوبه ک بشه باهاش کار راه انداخت؟ و اینکه چه برند و مدلی معرفی میکنید؟

پاپ آپ خرید روسری