۰

کاغذ چاپ روسری چیست و چه کاربردهایی دارد؟

کاغذ چاپ سابلیمیشن روسری , کاغذ چاپ ترانسفر روسری
بازدید 700

چاپ ترانسفر روسری یکی از روش نوظهور در کشور ما است که هنوز هم به خوبی رواج پیدا نکرده است. این نوع چاپ در کشور های صاحب سبک در تولید پوشاک نظیر ایتالیا، فرانسه و انگلستان کاربرد وسیعی دارد. اگر چه این روش چاپ سال هاست که در کشور ما حضور دارد ولی هنوز به ترند صنعت چاپ در حوزه پوشاک بدل نگردیده است.

اصول چاپ ترانسفر روسری

برای چاپ روسری به روش ترانسفر ابتدا باید طرحی که توسط طراحان کشیده شده است بر روی کاغذ چاپ روسری یا کاغذ چاپ سابلیمیشن روسری چاپ شود. برای چاپ طرح هم از طریق چاپ افست و هم چاپ دیجیتال می توان اقدام نمود که تجربه نشان داده است چاپ افست در خروجی نهایی از کیفیت بالاتری برخوردار است.

پس از آنکه طرح ها روی کاغذ ترافسفر منتقل شدند حال نوبت آن فرا رسیده است که آنها را بر روی پارچه های مرغوبی که جهت تولید روسری تهیه کرده ایم منتقل کنیم برای اینکار طرح ها بوسیله دستگاه پرس همراه با حرارت بر روی پارچه منتقل می شوند.

طرح ها پس از چاپ بر روی کاغذ سابلیمیشن روسری ظاهری کم رنگ و بی روح دارند و دلیل آن این است که این رنگ ها تا زمانی که حرارت نبینند زنده و واقعی بنظر نمی رسند.

کاغذ چاپ سابلیمیشن روسری , کاغذ چاپ ترانسفر روسری

خصوصیات کاغذ رول سابلیمیشن چاپ روسری

این کاغذها کیفیت انتقال صد در صدی جوهر به روی پارچه را دارند

کاغذهای رول سابلیمیشن انتقال و ماندگاری بالایی دارند

این کاغذها دارای مواد می باشند و هیچ گونه گردی از خود آزاد نمی کنند و به هد دستگاه آسیبی نمی رسانند.

در کاغذ سابلیمیشن رنگ نفوذ کمتری به کاغذ داشته و جوهر را ۱۰۰ درصد انتقال می دهد.

برای استفاده از خدمات چاپ روسری بانک روسری با کارشناسان فروش تماس بگیرید

 ۰۲۱-۲۲۸۶۵۸۹۳

کاغذ خوب برای چاپ ترانسفر چه ویژگی ای دارد ؟

برای چاپ ترانسفر روسری کاغذی مناسب است که جوهر مرکب در آن به مقدار خیلی کمی نفوذ کند و بعد از آن بتواند به خوبی به روی پارچه منتقل گردد. کاغذهایی که بافت متراکم‌تری دارند مرکب را بهتر پس می‌دهند. اگر بافت کاغذ پوک باشد  مقدار بیشتری از مرکب را به خود جذب می‌کند و در هنگام انتقال، تصویر به مراتب ضعیف‌تری را بر روی پارچه به نمایش می‌گذارد.

تهیه کاغذ ترانسفر مناسب برای چاپ روسری و محدودیت ها پیش رو

برای چاپ روسری با کیفیت نیاز به استفاده و بهره گیری از مواد اولیه ای مرغوب است. در حال حاضر از کاغذ های رول مخصوص چاپ حرارتی که از کشورهای کره، چین و آلمان وارد می شوند یا از کاغذهای ساخت ایران استفاده می شود. شرایط تحریم و بالا رفتن قیمت ارز در سال های اخیر مشکلات عدیده ای را برای تهیه کاغذ چاپ روسری بوجود آورده است و این در حالی است که بازار از کاغذهای بی کیفیت پر گشته است.

اما این نکته را باید همواره در نظر داشته باشیم که ارائه یک چاپ حرارتی با کیفیت نیازمند به استفاده از مواد اولیه مرغوب نظیر کاغذ های با کیفیت سابلیمیشن، جوهر های استاندارد برای چاپ سابلیمیشن می باشد تا با استفاده از آنها بتوان نقشی خوش آب و رنگ را به پارچه انتقال داد.

در سال های نه چندان دور کاغذ ترانسفر چاپ روسری مرغوبی که ساخت ژاپن بود در بازار وجود داشت که کیفیت فوق العاده ای را در چاپ ارائه می داد. در حال حاضر این کاغذ های با کیفیت را به سختی می توان در بازار یافت و کاغذ های کره ای موجود تا حدودی از کیفیت ذکر شده برخوردار هستند.

بانک روسری؛ ارائه دهنده خدمات چاپ انواع روسری با کیفیت عالی

برای امتیاز به این پست کلیک کنید
[کل: ۰ میانگین: ۰]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع سایت مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاپ آپ خرید روسری