۱

چاپ پارچه پشت چسب دار

بازدید 1418

گسترش علم در صنایع مختلف به بروز خلاقیت و نوآوری در میان مردم منجر شده و صنعت پارچه به ویژه چاپ پارچه نیز از این قاعده مستثنی نبوده است. در سالیان گذشته چاپ پارچه کاری به شدن سخت و گران قیمت بود به نحوی که کمتر کسی به فکر ایده پردازی و طراحی و چاپ بر روی پارچه و تولید انبوه آن می‌افتاد. ولی امروزه و با پیشرفت تکنولوژی و تغییر ابزارها و به وجود آمدن نسلی نو در دستگاه‌های دیجیتالی، فرآیند چاپ پارچه به امری سهل بدل شد و امروزه طراحان قادر هستند طرح‌های مورد نظر خود را بر روی پارچه چاپ نمایند. امروزه پارچه‌های خاصی امکان چاپ را بر روی خود دارند که مجموعه بانک روسری با سال‌ها تجربه توانسته لیستی از پارچه‌های قابل چاپ را تهیه کند. ریون، اسپان، حریر، ونیزی، ساتن و ساتن پشت چسب دار از انواع مختلف پارچه هستند که فرآیند چاپ را می‌توان بر روی آن‌ها انجام داد.

پارچه پشت چسب دار

پارچه پشت چسب دار یکی از انواع پارچه است که یک طرف آن به منظور چسباندن روی سطوح مختلف چسبدار می‌کنند. جنس پارچه پشت چسب دار از ساتن بوده و در ابعاد متخلف در بازای عرضه می‌شود. پارچه پشت چسب دار به دلیل قدرت چسبندگی بالا، مقاومت در برابر عوامل محیطی، کیفیت خوب و تنوع بالا در رنگ جز محبوب ترین پارچه‌ها به شمار می‌آید و در مصارف زیادی مانند تزئینات و یا ساخت قاب عکس استفاده می‌شود.

چاپ پارچه پشت چسب دار , خدمات چاپ پارچه پشت چسب دار

کاربرد پارچه پشت چسب دار

همانطور که گفته شد با چاپ طرح‌های مختلف بر روی پارچه چسب دار می‌توان آن را به سطوح مختلف چسباند و جلوه زیبایی را به وسایل مختلف دهد. از پارچه پشت چسب دار برای تزئین آشپزخانه و یا اتاق کودک، طراحی و دکوراسیون داخلی خانه، چاپ عکس بر روی آن و ساخت آلبوم و قاب عکس زیبا و مصارف دیگری از این دست استفاده می‌کنند.

مزایای پارچه پشت چسب دار

از جمله مزایای پارچه چسب دار می‌توان به:

دوام و کیفیت بالا:

پارچه ساتن پشت چسب دار کیفیت و دوام بالایی دارد و عوامل محیطی مانند خیس شدن و یا ضربه خوردن باعث خراب شدن آن نمی‌شود.

قدرت چسبندگی بالا:

از دیگر ویژگی‌های مثبت پارچه پشت چسب دار، قدرت چسبندگی بالای آن است. این نوع پارچه از جنس ساتن است و قدرت چسبندگی بالای آن باعث شده است تا با گذشت زمان، این پارچه هنوز مستحکم بماند و چسبندگی آن دچار مشل نشود.

چاپ پارچه پشت چسب دار , خدمات چاپ پارچه پشت چسب دار

هزینه کم:

پارچه پشت چسب دار قیمت مناسب تری نسب به دیگر انواع پارچه دارد و همچنین فرآیند چاپ پارچه پشت چسب دار نیز در مقایسه با چاپ دیگر انواع پارچه قیمت کمتری دارد.

مناسب برای چاپ:

نوع جنس پارچه پشت چسب دار به گونه ای است که عملیات چاپ بر روی آن با سرعت و دقت زیاد انجام می‌شود و رنگ‌ها بعد از فرآیند چاپ به صورت کامل و واضح بر روی پارچه دیده می‌شوند.

چاپ پارچه پشت چسب دار

همانطور که گفته شد، امروزه دستگاه زیادی به صنعت چاپ پارچه وارد شده و تقریبا امکان چاپ هر طرحی بر روی انواع پارچه وجود دارد. دستگاه‌هایی که برای چاپ پارچه پشت چسب دار استفاده می‌شود عبارت اند از:

فلت بد:

در این دستگاه امکان چاپ بر روی اجسام تخت و مسطح با حداکثر عرض ۳۱۰ سانتی متر وجود دارد.

یووی رول:

در این دستگاه، چاپ به صورت بسته بندی و رول و با حداکثر ۳۲۰ سانتی متر انجام می‌شود.

برای امتیاز به این پست کلیک کنید
[کل: ۱ میانگین: ۱]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع سایت مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. مهدی گفت:

    نمونه پارچه رو چطور میتونم ببینم . قیمت؟

پاپ آپ خرید روسری