۰

حواشی اوت کوتور ۲۰۱۹

بازدید 676

امسال نیز مانند هر سال هفته مد اوت کوتور در پاریس برگزار شد. اوت کوتور به معنای طراحی لباسی است که در تولید آن از ابتدا تا انتها توسط دست انجام شده و از پارچه‌های گران و مجلل استفاده می‌شود.

اوت کوتور

اگر به دنیای مد و فشن علاقه داشته باشید حتما کلمه اوت کوتور را شنیده اید. واژه ای فرانسوی که به معنای معرفی کسب و کار در حوزه طراحی پوشاک با کیفیت بسیار بالا و یا همان بخش اشرافی دنیای طراحی و مد است. لباس‌ها و طراحی‌هایی که در این مراسم در معرض عموم قرار می‌گیرند به عنوان خاص ترین لباس‌ها در جهان شناخته می‌شوند. مراسم اوت کوتور دو بار در سال  اوت کوتور قوانین خاصی دارد و هر شرکت و یا طراحی نمی‌تواند در این مراسم شرکت کند. از جمله این قوانین می‌توان به داشتن یک کاراگاه در پاریس و تشکیل شدن از ۱۵ نیروی متخصص ، ارائه کلکسیون‌های لباس در ابتدای هر فصل و حداقل ۵۰ لباس و طراحی سفارشی برای مشتری با حداقل با ۲ بار پرو اشاره کرد.

اوت کوتور ۲۰۱۹

امسال هم مثل هر سال هفته مد اوت کوتور در فرانسه با شرکت کمپانی‌های معروف و شناخته شده در پاریس برگزار شد. از شرکت‌های شرکت کننده در این مراسم می‌توان به ژیوانشی، زهیر مراد، الی صعب، شنل، والنیتو و فندی اشاره کرد. با ما تا انتها همراه باشید تا حواشی این هفته مد را با هم بررسی کنیم.

ژیوانشی در اوت کوتور ۲۰۱۹

هفته مد کوتور

ژیوانشی نمایش مجموعه کوتور خود را با لباس‌های سیاه و سفید آغاز کرد و بعد از گذشت مدتی از این مراسم لباس‌های آن به شکل مجموعه اشرافی شد. در واقع می‌توان گفت مجموعه ژیوانشی با مدیریت Clare Waight Keller بازگشتی به لباس پادشاهان و درباریان در قرن ۱۸ بود.

زهیر مراد در اوت کوتور ۲۰۱۹

 

کمپانی زهیر مراد برای هفته مد اوت کوتور به سراغ فرهنگ مردم مراکش رفته بود. استفاده از پارچه‌های مخمل، هریر و ابریشم و استفاده از جزئیات از ویژگی‌های این کمپانی است.

الی صعب در اوت کوتور ۲۰۱۹

هفته مد کوتور

مجموعه الی صعب برای اوت کوتور از فرهنگ آسیای شرقی الهام گرفته بود. پر، کمربند پهن و استین‌های کیمونویی مواردی بودند که در لباس‌های این شرکت استفاده شده بود.

شنل در اوت کوتور ۲۰۱۹

هفته مد کوتور

برند شنل برای این هفته مد از کتابخانه شخصی کوکوشنل الهام گرفته بود. برش‌های ساده، طراحی کاربردی تر وجه تمایز این برند با مدیریت ویرجینی ویارد نسبت به مدیریت لاگرفلد است. از دیگر ویژگی‌های این مجموعه می‌توان به استفاده از رنگ‌های روشن و براق و الهام از لباس‌های دهه ۸۰ اشاره کرد.

والنتینو در اوت کوتور ۲۰۱۹

هفته مد کوتور

تصویر زنی شجاع و قوی نمایانگر سبک طراحی شرکت والنتینو برای هفته مد اوت کوتور است. پیر پائولو پیچولی مدیر هنری والنتینو در مورد نوع طراحی این شرکت برای این مراسم عنوان کرده بود: « در دنیایی زندگی می‌کنیم که باید بدون هیچ محدودیتی رویاپردازی کنیم و بدون توجه به نژاد و قومیت، هر طور که دوست داریم زندگی کنیم.»

فندی در اوت کوتور ۲۰۱۹

هفته مد کوتور

طراحی‌های مجموعه فندی به یاد کارل لاگرفلد برگزار شد. فندی از رم باستان برای طراحی‌های خود استفاده کرده بود. در تمام لباس‌های این مجموعه از پارچه‌های حریر و ساتن و الگو‌های سنگ مرمر و موزاییک استفاده کرده بود. در قسمت شلوار مندی از طراحی‌های دهه ۷۰ و شلوار دمپا گشاد استفاده کرده بود.

برای امتیاز به این پست کلیک کنید
[کل: ۰ میانگین: ۰]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع سایت مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاپ آپ خرید روسری