ست کردن رنگ روسری و کفش چگونه است؟
بازدید 623
Scarfbank 744 روز پیش
بدون دیدگاه

بهترین روش ست کردن کفش و روسری

ست کفش و روسری شاید در نگاه اول کاری سخت و پیچیده به نظر برسد اما در واقعیت با توجه به چند نکته ساده و راحت می‌توانید یک ست بی نظیر روسری و کفش و شال بسازید و در موقعیت های مختلف از آن استفاده کنید و لذت ببرید. ست کردن کفش و روسری به شیوه درست، سبب جذاب‌تر شدن استایل می‌شود و اما اگر این ست را به درستی به کار نبرید استایل شما شبیه به پیرزن‌ها به نظر خواهد رسید.

اصول ست کردن کفش و روسری

ست کردن روسری با دیگر آیتم های استایل یکی از موارد مهمی است که در زمان خرید حتما باید به آن دقت کنید. شاید به تنهایی روسری یا کفش انتخابی شما بسیار زیبا باشند اما در صورتی که با هم هماهنگی و همخوانی داشته باشند، استایل شما جذاب به نظر می‌رسد. در غیر این صورت استایلی ناهماهنگ و ناموزون خواهید داشته که از نظر بقیه نیز جذاب نیست.

در حقیقت ممکن است هر کدام از لباس‌ها، روسری‌ها و یا کفش‌های ما به تنهایی بسیار زیبا باشند اما در کنار هم هیچ جذابیتی نداشته باشند. بنابراین اهمیتی ندارد که چه کفشی خریداری کرده‌اید و یا روسری که تهیه کرده‌اید، شیک است یا خیر. برای ساختن استایل جذاب و زیبا لازم است که تک تک اجزا در کنار هم به خوبی دیده شوند. بنابراین لازم است در مورد نحوه ست کردن آگاهی داشته باشید. در این مقاله به شما نکاتی برای ست کردن کفش و روسری بیان می‌کنیم تا بتوانید بهترین ست کفش و روسری را بسازید و از آن لذت ببرید.

نحوه ست کردن روسری با کفش

راه ست کفش و روسری

  • به رنگ ها دقت کنید

جهت انتخاب کفش مناسب مجلسی که با هر شال و روسری ست شود، سعی کنید رنگ‌های طبیعی را انتخاب کنید. کفش‌هایی که با رنگ پا همخوانی دارند، گزینه بسیار خوبی برای انتخاب کفش پاشنه بلند هستند. مثلا کفش‌های به رنگ استخوانی یا بژ؛ با این کفش‌ها می‌توانید انواع لباس‌ها و شال و روسری‌ها را بپوشید و راحت با آن ستی زیبا بسازید.

در ضمن کفش های nude یا رنگ پوست، از آن جایی که به رنگ پا نزدیک هستند، سبب هماهنگ شدن با فرم پا شده و به کشیده‌تر نشان داده شدن پاها کمک می‌کنند. برای ست کردن کفش علاوه بر روسری به کیف و دیگر اکسسوری ها نیز توجه کنید. یک قانون کلی در این زمینه وجود دارد که به یک درجه تیره‌تر یا روشن‌تر بودن کفش از رنگ اصلی به کار رفته در استایل تأکید می‌کند. برای مثال زمانی که رنگ اصلی به کار رفته در استایل شما آبی است، بهتر است از کفشی به رنگ آبی روشن و یا تیره استفاده کنید. زمانی که رنگ قهوه‌ای را به عنوان آیتم اصلی استایل انتخاب می‌کنید، کفش های رنگ nude یا کرم رنگ بهترین انتخاب هستند.

 

  • کفش ساده یا پر زرق و برق

برای انتخاب بین کفش ساده یا پر زرق و برق کافیست به این قانون توجه کنید. کفش‌های ساده با لباس‌ها و روسری‌های پر زرق و برق استایل زیبایی تشکیل می‌دهند و کفش‌های پر زرق و برق و نگین کاری شده با لباس های ساده ست می‌شوند. با به کار گیری این قانون  استایلی زیبا خواهید داشت.

  • هماهنگی کفش با موقعیت

هر نوع کفشی را نمی‌توان در موقعیت های مختلف استفاده کرد. شاید کفش‌های فوق العاده زیبایی داشته باشید که قابلیت استفاده کردن در موقعیت‌های گوناگون با استایل‌های مختلف را نداشته باشند. برای مثال نمی‌توانید کفش پاشنه بلند پر زرق و برقتان را در محیط کار بپوشید. یا اینکه کفش اسپرت آدیداس را در مهمانی‌ها و مجالس استفاده کنید. ست کفش و روسری اگر متناسب با موقعیت انتخاب شوند، جذابیت و زیبایی خواهند داشت.

با کفشی به رنگ مشکی می‌توانید هر نوع شال و روسری یا لباسی را ست کنید البته دور رنگ‌های پاستلی را خط بکشید. کفش‌های قهوه‌ای با شال و روسری‌های به رنگ کرم، بژ، استخوانی، قهوه ای و سفید به خوبی ست می‌گردند. کفش سفید نیز بهترین انتخاب برای روسری‌های رنگ روشن و پاستلی است. برای روسری‌هایی به رنگ صورتی، مشکی، سفید و طوسی می‌توانید کفشی به رنگ طوسی انتخاب کنید. در انتها نیز بهتر است بدانید کفش‌های طلایی با رنگ سفید، مشکی و قرمز ست خوبی تشکیل می‌دهند.

رنگ کرم برای کفش های قهوه ای

  • جنس متفاوت انتخاب کنید

برای ست کردن بهتر شال و کفش می‌توانید از رنگ‌های نزدیک به هم استفاده کنید و یا دقیقا ستی همرنگ انتخاب کنید. اما در مورد جنس کفش و روسری دقت کنید که شبیه به هم نباشد. این سبک استایل برای موقعیت‌های نیمه رسمی و رسمی قابل استفاده است.

  • دقیقا شبیه به هم انتخاب کنید

احتمالا شما هم در بوتیک‌ها یا فروشگاه‌های آنلاین ست‌های کفش و روسری یا ست‌های کیف و کفش و یا ست کیف و روسری را دیده‌اید. این ست‌ها معمولا از یک نوع جنس پارچه تهیه می‌شوند. ترند‌های مرتبط با این دسته کیف و کفش و روسری‌هایی هستند که طرح سنتی دارند. این مدل‌ها برای به کار بردن در استایل‌های روزمره و غیر رسمی بسیار مناسب بوده و برای موقعیت‌های جدی و رسمی اصلا انتخابی مناسب نیستند.

رنگ مناسب ست کفش و روسری

  • از قانون تضاد رنگ استفاده کنید

در زمان ست کردن کفش و شال و روسری زنانه می‌توانید از قانون کنتراست یا تضاد رنگ استفاده کنید. این قانون برای ساختن استایل اجازه می‌دهد یک روسری آب روشن را با یک کفش زرد روشن ست کنید. یا اینکه یک روسری سرخابی تند را بپوشید و با آن کفش لاجوردی را ست نمایید. این کار باعث می‌شود استایل شما هیجان و رنگ و بوی خاص و متفاوت داشته باشد.

  • رنگ روسری متناسب با رنگ پوست انتخاب کنید

برای داشتن یک ست کفش و روسری فوق العاده جذاب لازم است که ست شما در کنار هماهنگی با یکدیگر به چهره و رنگ پوستتان نیز بیاید. معمولا بانوان به خرید شال و روسری‌های رنگارنگ علاقمند هستند. برای این منظور لازم است که از رنگ‌هایی استفاده کنید که با رنگ پوستتان هماهنگ هستند. زیرا هماهنگی رنگ روسری با چهره سبب زیباتر دیده شدن صورت می‌شود. انتخاب رنگ نادرست می‌تواند پوست را رنگ پریده یا تیره نشان دهد.

انتخاب روسری متناسب با رنگ پوست

بعد از آنکه شال و روسری را متناسب با رنگ چهره‌تان انتخاب کردید، می‌توانید به سراغ خرید کفش بروید و رنگ و مدلی متناسب با شال و روسری انتخاب کنید. هماهنگی در رنگ شال و روسری و کفش باعث می‌شود ترکیب و استایلی زیبا بسازید. می‌توانید رنگ شال را با شلوار و کیف نیز ست کنید. برای انجام این کار نباید رنگی که انتخاب می‌کنید تند و پر رنگ باشد. برای مثال انتخاب شال و شلوار به رنگ قرمز اصلا جذاب نیست. در حالی که ست کردن شال و شلوار به رنگ طوسی انتخابی هوشمندانه و مناسب است.

جدیدترین ترند انتخاب کفش

یکی از بروز‌ترین و جدید‌ترین ترندها در انتخاب کفش و ست کردن آن با شال و روسری و دیگر لباس‌ها یک نکته ساده است که بسیاری از سلبریتی‌ها نیز از آن استفاده می‌کنند. در این تکنیک رنگ کفش و رنگ پیراهن یا شال هماهنگ یا یک درجه روشن‌تر یا تیره‌تر انتخاب می‌شود. البته برخی از افراد نیز از رنگ کاملا یکسان در کفش و روسری استفاده می‌کنند که این تکنیک نیز عالی است. مزیت این نوع ست کردن این است که رنگ‌های یکسان در استایل سبب قد بلندتر دیده شدن فرد می‌شوند. اما اگر قد بلندی دارید می‌توانید از قانون کنتراست یا تضاد رنگ برای ست کردن شال و روسری و کفش استفاده کنید.

ست کفش و شال

 دقت داشته باشید در زمان انتخاب کفش در کنار همخوانی و ست کردن آن با شال و روسری به استاندارد بودن و متناسب بودن آن نیز دقت کنید. زیرا کفش‌های با پاشنه بلند و غیر استاندارد سبب ایجاد فشار روی کمر می‌شوند و تأثیری منفی روی زانو و پاها نیز دارند. بنابراین کفشی را انتخاب کنید که در آن حس راحتی داشته و بدنتان تحت فشار قرار نمی‌گیرد. اگر هم عاشق کفش‌های پاشنه بلند هستید، فقط برای مهمانی‌ها یا مجالس خاص از آن استفاده کنید و سعی کنید زیاد با آن راه نروید که به بدنتان آسیب وارد نشود.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم ترفندهای ست کردن کفش و روسری را بیان کنیم تا بتوانید استایلی جذاب و زیبا بسازید و لذت ببرید. برای انتخاب و خرید شال و یا خرید روسری می‌توانید از طریق همین فروشگاه اقدام کنید و یا طرح دلخواهتان را از بخش چاپ روسری سفارش دهید.

برای امتیاز به این پست کلیک کنید
[کل: ۱ میانگین: ۵]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع سایت مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاپ آپ خرید روسری