۰

روسری مناسب مراسم عقد و خواستگاری چیست؟

روسری مناسب خواستگاری
بازدید 1105

خوب و زیبا ظاهر شدن در مراسمات علاوه بر اینکه اعتماد به نفس افراد را بالاتر می‌برد، خاطره و شخصیتی کاریزماتیک و خوب از آن‌ها در ذهن اطرافیان باقی می‌گذارد. از مراسماتی که خوب ظاهر شدن در آنها بسیار مهم است، مراسم عقد و خواستگاری است. لباس‌هایی که در خوب دیده شدن افراد در این مراسم‌ها تاثیرگذار است، روسری‌هایی است که در این مراسم‌ها پوشیده می‌شود. اگر تا به حال به این مسئله توجه نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم از این پس روسری مناسب مراسم عقد ، خواستگاری یا هر مجلس دیگری را خوب انتخاب کنید.

به دلیل جمع بودن افراد مختلف در مراسم‌های خواستگاری و عقد، نوع پوشش و کیفیت لباس‌ها معمولا برای افراد به‌خصوص خانم‌ها بسیار مهم است. اگر در این مراسمات خودتان عروس باشید، استایل و زیبایی‌تان اهمیت بسیار بیشتری خواهد داشت. خوشبختانه تنوع انواع لباس‌ها و روسری‌ها در این روزها بسیار زیاد است و افراد می‌توانند روسری یا لباس مورد نظرشان را به راحتی پیدا کنند. برای هر نوع سلیقه و استایل خاصی، انواعی از لباس‌ها و روسری‌ها در دسترس است که با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا به فروش می‌رسند.

اگر مراسم خواستگاری و عقدتان نزدیک است یا قرار است به زودی در مراسم خواستگاری یا عقد نزدیکانتان حضور داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم ویژگی‌های یک روسری مناسب و فوق‌العاده را برای پوشیدن در این مراسم‌ها بدانید و انتخاب فوق‌العاده‌ای داشته باشید. برای مثال توجه داشته باشید که استفاده از روسری زمستانه یا شال زمستانه، در این نوع از مراسم چندان جالب نیست!

روسری مناسب مراسم خواستگاری

روسری مناسب مراسم عقد و خواستگاری باید چگونه باشد؟

معمولا در مراسم خواستگاری مرسوم است که عروس‌ خانم‌ها لباس‌های سفید رنگ نپوشند؛ زیرا به‌نظر می‌رسد پوشیدن لباس سفید خصوصا روسری یا شال سفید، یعنی فرد عروس بودن خود را پذیرفته و به نحوی جواب مثبت خود را اعلام کرده است. از این رو توصیه می‌شود افراد در مراسم خواستگاری خود روسری‌ای بپوشند که با وجود زیبایی و منحصربه‌فرد بودن به رنگ سفید نباشد. پوشیدن روسری‌ها یا شال‌هایی با رنگ‌های محبوب می‌تواند با آرایش چهره‌تان هماهنگی خاصی را ایجاد کند و شما را جذاب‌ترجلوه دهد.

روسری‌های طرح‌دار هم، مانند روسری‌های ساده و بدون طرح پر از جذابیت هستند و می‌توانند در زیباتر دیده شدن شما نقش به‌سزایی داشته باشند. طرح‌هایی که روی شال و روسری‌های امروزی حک می‌شوند، بسیار متنوع و جذاب هستند و می‌توانند به‌طور کامل با سلیقه‌ی استایلیِ فرد هماهنگی داشته باشند. افراد می‌توانند طرح مورد نظرشان را در اختیار تولیدکنندگان قرار دهند و به چاپ طرح مورد نظر بر روی روسری یا شال مورد علاقه‌شان بپردازند.

این کار علاوه بر اینکه یک شال و روسریِ زیبای متناسب با روحیات شما برایتان به وجود می‌آورد، شما را بین اطرافیان‌تان خاص‌تر و با اعتماد به نفس‌تر نشان می‌دهد؛ زیرا افراد پیرامون‌تان خواهند فهمید که شما چقدر برای سلیقه‌ی شخصی‌ و وجودتان ارزش قائل هستید. در حقیقت آن‌ها متوجه می‌شوند که باید چه برخوردی با شما داشته باشند تا شما به آن‌ها توجه کنید و آن‌ها را جزو دوستان یا اطرافیانِ خاص خود بپذیرید.

بیشتر بخوانید:

روش ها و ترفندهای پاک کردن رنگ از روی لباس سفید و رنگی

قواعد پوشش اداری برای آقایان و خانم‌ها

در نتیجه شما می‌توانید برای خاص‌ بودن در مراسم خواستگاری‌تان روسری‌ای را سفارش دهید که طرح و رنگ مورد نظر شما را داشته باشد. همچنین نکته‌ای که حائز اهمیت است این است که سعی کنید روسری را انتخاب کنید که با روحیه‌ی شما سازگار باشد. مثلا اگر قرار است خواستگاریِ شما در روزهای گرم سال اتفاق بیفتد و گرمای زیاد شما را آزار می‌دهد، باید سعی کنید روسری‌ای را انتخاب کنید که جنس خیلی کلفتی نداشته باشد و گرمای بدن شما را تشدید نکند. شب خواستگاری معمولا شبی پر از استرس است. از این رو ممکن است یک روسری کلفت شما را بیشتر دچار گرما، اذیت شدن و استرس کند.

روسری روشن برای مراسم خواستگاری

نکته‌‌ی دیگری که در تهیه‌ی یک روسری باید به آن دقت کنید، نوع پارچه‌ای است که قرار است روسریِ شب خواستگاری‌تان از آن جنس باشد. اگر پیش‌بینی می‌کنید که در شب خواستگاری استرس زیادی دارید و خیلی نمی‌توانید به روسری‌تان توجه کنید، سعی کنید روسری‌ای انتخاب کنید که جنس خیلی سُر و لیزی نداشته باشد؛ در غیر اینصورت باید حواس‌تان مدام به روسری‌تان باشد و این مسئله باعث استرس بیشتر و خجالت‌زدگی‌تان شود.

انتخاب روسری مناسب مراسم عقد

بعد از اینکه مراسم خواستگاری خود را به خوبی گذراندید و جواب مثبت خود را برای ازدواج اعلام کردید؛ بهتر است به فکر مراسم عقد و لباس‌هایی که قرار است در آن روز بپوشید باشید. رنگ لباس‌ها در مراسم عقد بهتر است رنگ‌هایی روشن باشد‌. اگر در این روز همه‌ی لباس‌هایتان به رنگ سفید نیست، بهتر است حداقل روسری‌تان به رنگ سفید باشد که بتواند با لباس‌تان به نحوی ست و هماهنگ باشد.

برای پوشیدن روسری مناسب در این روز هم می‌توانید به چاپ طرح‌های مورد نظرتان بر روی این روسری بپردازید و عروس شیک‌تر و منحصربه‌فرد‌ی باشید.

نکته‌ای که توجه کردن به آن در مراسم عقد می‌تواند برای‌تان خاطره‌ساز شود و شما را غرق هیجان بیشتری کند، ست کردن لباس‌هایتان با شریک زندگی‌تان است. شما می‌توانید لباس‌هایتان را با همسرتان هماهنگ کنید و خاص‌تر باشید. برای مثال شما می‌توانید رنگ روسری‌تان را با رنگ پیراهن همسرتان ست کنید و جذاب‌تر دیده شوید‌.

روسری مناسب مراسم عقد

مهمان‌هایی که در مراسم خواستگاری و عقد حضور دارند بهتر است چه لباس‌هایی بپوشند؟

افرادی که در مراسم‌های خواستگاری و عقد دعوت می‌شوند معمولا لباس‌هایی با رنگ‌های روشن و شاد می‌پوشند. خانم‌هایی که در این مراسم‌ها حضور دارند اگر کل لباس‌هایشان رنگ روشن نیست، توصیه می‌شود حداقل روسری‌هایشان به رنگ روشن و شاد باشد تا انرژی بهتری به مراسم منتقل شود.

همانطور که متوجه شدید، می‌توانید هر روسری‌ که مدنظرتان است را با هر طرح و نقشی که می‌خواهید تهیه کنید و با احساس خوب در مراسمات‌ مختلف بپوشید و لذت ببرید. یکی از مواردی که بهتر است در جریان آن قرار بگیرید، امکان خرید روسری‌هایی است که به طور کامل با سلیقه‌ی شخصی‌تان هماهنگ است؛ این‌ها روسری‌هایی هستند که طبق نظر خودتان طراحی می‌شوند. به راحتی می‌توانید طرح و نقش دلخواهتان را روی روسری‌هایی که می‌خواهید چاپ کنید و یک استایل شخصی خاص برای خودتان داشته باشید.

‌ویژگی فوق‌العاده‌ای که این روسری‌های چاپی دارند این است که در استایل شما مانند یک امضا عمل می‌کنند؛ به این صورت که همه‌ی افراد شما را با این استایل خاص می‌شناسند و هر جای دیگری که طرح‌های شبیه به آن را ببینند به یاد شما می‌افتند. این کار می‌تواند مراسم‌های عقد یا خواستگاری‌تان را فوق‌العاده‌تر و خاص‌تر کند. اگر شما هم تمایل دارید یک مراسم خواستگاری یا عقد خاص داشته باشید، یا در مراسم‌های عقد و خواستگاریِ نزدیکانتان خاص دیده شوید، می‌توانید به چاپ روسری مناسب مراسم عقد بپردازید و شخصیت منحصربه‌فردی داشته باشید.

همچنین می‌توانید برای خرید انواع روسری و شال مانند خرید روسری زمستانی و…. وارد فروشگاه سایت بانک روسری شوید.

برای امتیاز به این پست کلیک کنید
[کل: ۰ میانگین: ۰]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع سایت مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاپ آپ خرید روسری