چند پیشنهاد فوق العاده برای هدیه روز معلم
بازدید 523
Scarfbank 662 روز پیش
بدون دیدگاه

چند پیشنهاد فوق العاده برای هدیه روز معلم

معلمان در هر پایه‌ای تفاوت بزرگی در زندگی فرزندان ما و در زندگی ما ایجاد می‌کنند. آنها به شکل گیری ذهن، قلب، شخصیت ما کمک می‌کنند و هر روز به ما الهام و درس می‌دهند تا بهترین خود باشیم. معلمان همچنین اطمینان حاصل می‌کنند که از هر دانش آموز مراقبت می‌شود. به همین دلیل بسیار مهم است که با هدیه روز معلم از تمام کارهایی که معلمان انجام می‌دهند تشکر صمیمانه را انجام دهیم. اکنون بیش از هر زمان دیگری، با یادگیری از راه دور و سپس بازگشت دانش آموزان به مدارس، مهم است که از معلمانی که در این دوران سخت به فرزندان شما آموزش داده‌اند تشکر کنید.

کادو روز معلم و خرید آن یکی از جذاب‌ترین کارهاست. زیرا معلم نقش بسیار مهمی در زندگی هر شخص دارد و هدیه دادن جهت تشکر از وی برای روز معلم یا هر وقت دیگری کاری بسیار زیباست. اما بهترین هدیه روز معلم چیست؟ یا بهتر است بگوییم چه هدیه‌ای برای معلم بخریم تا بتوانیم بیشتر خوشحالش کنیم. در این مقاله چند ایده هدیه روز معلم را گردآوری کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

بهترین ایده‌های هدیه روز معلم

  • مخلوط براونی در شیشه

با پر کردن شیشه های میسون با مواد براونی، یک دسر سریع هدیه دهید. همه چیزهای خوب، از جمله آجیل و چیپس شکلات را در لایه‌های مختلف بچینید تا خوراکی‌هایی را که دوست دارند در طول روز میل کنند. شیشه‌های میسون فوق العاده همه کاره هستند و عموماً در آنها انواع خوراکی‌ها را می‌ریزند. همچنین می‌توان از آنها به عنوان دکور در کلاس درس و قرار دادن وسایل استفاده کرد.

  • گردنبند و دستنبد

جواهرات از اکسسوری‌ها جاودانه و چشم‌نواز هستند. در هر مراسمی می‌توان از جواهرات استفاده کرد. به همین دلیل جواهرات و اکسسوری‌های با کیفیت راهی فوق العاده برای هدیه دادن و تشکر کردن از معلم هستند.

کادو روز معلم

  • هدایای اداری و لوازم معلم

بهترین هدایای قدردانی از معلمان هدایایی هستند که بتوانند بارها و بارها از آن استفاده کنند. وقتی در ذهنتان به دنبال پیدا کردن هدیه‌ای شگفت انگیز برای معلم عزیزتان هستید، این سؤال را از خودتان بپرسید: آیا می‌تواند از این هدیه هر روز استفاده کند؟ از آنجایی که یک روز کاری معلم ممکن است پر از یادداشت برداری، تحقیق و طوفان فکری باشد، عاقلانه است که هدایای اداری را در اولویت قرار دهید که هم کاربردی و هم متفکرانه باشند. وسایل معلمی مانند دفترچه یادداشت، خودکار و مداد و تقویم رومیزی را برای یک هدیه عملی و برای کمک به اینکه روزشان در مدرسه راحت بگذرد را خریداری کنید.

  • شمع‌های تزیینی

برای از بین بردن فشار روانی، استرس و ایجاد احساس آرامش می‌توانید به معلم مورد علاقه‌تان یک شمع تزئینی هدیه دهید. مخصوصا اگر بتوانید خودتان آن را تزیین کنید و شخصی سازی آن را برای معلمتان انجام دهید.

  • کوکی و جعبه شکلات

می‌توانید کوکی آماده و جعبه شکلات را از بیرون تهیه کنید و یا اینکه خودتان دست به کار شوید و کوکی‌ها را در خانه بپزید و سپس تزیین کنید و به معلم‌تان هدیه دهید. می‌توانید کوکی‌ها را روی مجموعه‌ای از بشقاب‌های سفارشی که با طرح‌های سرگرم‌کننده تزیین کرده‌اید، قرار دهید.

  • دفتر برنامه ریزی ماهانه

این نوع دفترها را می‌توان روی میز گذاشت و از آنجایی که معلمان کارهای زیادی را در طول روز می‌نویسند. دفتر برنامه ریزی ماهانه می‌تواند هدیه روز معلم ارزان قیمت و مناسبی باشد. می‌توانید بعد از خرید دفتر برنامه ریزی ماهانه، آن را به وسیله عکسی از کل مدرسه، نام یا حروف اول اسم معلم شخصی سازی کنید.

  • جعبه‌ها یا سازمان دهنده‌های رومیزی

یکی دیگر از سازمان‌دهنده‌های اداری ضروری که معلمان دوست دارند دریافت کنند، جعبه‌های رومیزی است. این جعبه‌ها معمولا دوفضای بزرگ و کوچک داشته و با استفاده از چوب فیبر فشرده و با کیفیت بالا تهیه می‌شوند. با استفاده از این سازمان دهنده‌ها می‌توان لوازم التحریر و دیگر لوازم اداری و دفترها را سازمان دهی کرد. می‌توانید به این جعبه‌ عکس‌هایی از معلم، مدرسه و دانش آموزان اضافه کنید تا بتوانید آن را شخصی سازی کنید و احساسات بیشتری را در آن دخیل کنید.

هدیه روز معلم جعبه شکلات

  • کلیپ بورد کاغذی

اگر به دنبال قدردانی از معلم‌تان و هدیه روز معلم هستید و می‌خواهید برای وی هدایایی بخرید این قدردانی را نشان دهد، خرید هر چیزی که بتواند به معلم کمک کند که نمرات، تکالیف، تست‌ها و سایر مدارک خود را در کنار هم نگه دارد، کمک بزرگی است. برای منظم ماندن در حین حرکت، بسیاری از معلمان از کلیپ‌بوردهایی استفاده می‌کنند که یک گیره فلزی محکم برای نگه‌داشتن تمام کاغذهایشان دارد. می‌توانید با شخصی‌سازی کلیپ‌بوردها با عکس‌ها، نام‌ها، گرافیک‌ها و نقل قول‌های الهام‌بخش و انگیزشی به معلم‌تان، حس قدردانی خود را منتقل کنید.

  • مجموعه‌ای مداد و خودکار

معلمان همیشه به مداد و خودکار اضافی برای نمره دادن به تکالیف و اوراق درسی نیاز دارند. معمولا مداد و خودکار در طی ساعت‌های شلوغ مدرسه گم می‌شود. می‌توانید یک شیشه را تزئین و رنگ کنید و درون آن تعدادی مداد و خودکار قرار دهید تا معلم بتواند آن را روی میز نگه دارد.

  • کارت پستال

می‌توانید خودتان کارت پستال بسازید و یا اینکه از انواع آماده استفاده کنید و پیام‌های تشکر صمیمانه خود را برای معلم‌تان بنویسید. همچنین می‌توانید کارت پستال‌ها را با شکلات درون یک جعبه قرار دهید و به معلم‌تان هدیه دهید.

  • معلم‌تان را به یک کافی‌شاپ، رستوران و .. دعوت کنید

یک کارت هدیه به معلم‌تان بدهید و به صورت دست نوشته برای وی از تمام کارهایی که انجام می‌دهد، تشکر کنید و درون کارت هدیه یک کافی‌شاپ یا رستوران خاص را در نظر بگیرید و معلم‌تان را همراه خانواده‌اش به آن مکان دعوت کنید. (البته باید از قبل با رستوران و کافی‌شاپ هماهنگ کنید و هزینه میز را پرداخت کنید)

هر کلاسی به تعدای لوازم اولیه نیاز دارد: مانند گیره کاغذ، پاک کن، پوشه، جامدادی و …

موارد ضروری و لازم در کلاس درس را در یک جعبه سازماندهی شده جمع آوری کنید تا معلمان در مواقعی که به آن نیاز دارند، از آن استفاده کنند. خرید کیت ملزومات معلم و کلاس درس نه تنها به کمک شما به همکلاسی‌های دیگر کمک می‌کند.

  • سوهان ناخن

این هدیه روز معلم برای زن و معلمان زن کاربردی است. ممکن است معلمان برای مانیکور و پدیکور در سالن زیبایی وقت نداشته باشند. با ایجاد یک کیت سوهان ناخن، همراه با لاک ناخن و پاک کننده ناخن، زیبایی ناخن‌ها را برای آنها به ارمغان بیاورید.

  • دسته گل یا گلدان گل

گل های تازه روشی زیبا برای تشکر از معلم شما هستند. می توانید یک دسته گل ساقه بلند مانند ارکیده یا سوسن را امتحان کنید. انتخاب گلدان گل نیز کاری زیبا برای روز معلم است. زیرا گل‌ها مدت زمان زیادی عمر می‌کنند. از این جهت هدیه شما ماندگار می‌شود. البته خرید دسته گل معمولا برای روز معلم متداول‌تر است ولی گل‌های پتوس، سانسوریا، فیکوس آلاستیکا، برگ انجیری، درختچه یوکا و ارکیده را می‌توانید خریداری کنید و با هدیه دادن به معلم‌تان، وی را خوشحال کنید.</span

هدیه روز معلم لوازم التحریر

  • یک تابلو برای معلمتان بخرید

اگر نقاشی شما خوب است، می‌توانید یکی از نقاشی‌های خود با طرح خاص را به معلم هدیه بدهید. در غیر اینصورت مطابق با سیلقه معلمتان یک تابلو نقاشی یا معرق کاری و … برای وی تهیه کنید.

  • شال و روسری

هدیه روز معلم برای خانم می‌تواند یک شال و روسری زیبا باشد. معمولا شال و روسری در قیمت‌ها و رنگ‌های مختلفی در بازار موجود است. بهتر است در زمان خرید شال و روسری به سن معلم و سلیقه او توجه داشته باشید.

  • کتاب هدیه بدهید

جمله هدیه‌هایی است که همه معلم‌ها از دیدن آن خوشحال می‌شوند کتاب است. کتاب یک هدیه ارزشمند برای روز معلم به شمار می‌رود. البته انتخاب کتاب به دو عامل اساسی وابسته است و اگر این دو مورد را رعایت کنید، کتاب هدیه جذاب و ارزشمندی برای معلم خواهد بود. اول اینکه کتاب به سلیقه معلم باشد. دوم اینکه قبلا کتاب را نخوانده باشد.

انواع کادو روز معلم

  • عطر و ادکلن بخرید

عطر و ادلکن از هدیه‌های مناسب و کلاسیکی است که معمولا همه با دیدن جعبه کادو پیچ شده آن، به درون جعبه پی می‌برند. البته انتخاب عطر و ادکلن، انتخاب سختی است و اگر با دنیای عطر و ادکلن آشنا نباشید و نتوانید رایحه‌های مورد علاقه معلم‌تان را تشخیص دهید، هدیه خوبی از کار در نمی‌آید.

  • قرآن یا مفاتیح

هدیه قرآن یا مفاتیح در کنار معنوی بودن، هدیه با ارزشی است. این هدیه تا آخر عمر همراه معلم شما می‌ماند و از هدیه‌هایی است که معلمان از دیدن آن خوشحال می‌شوند.

  • شیرینی و کیک

کیک و شیرینی از جمله خوراکی‌های همه پسند است. بنابراین خرید یک کیک کوچک و زیبا که روی آن هم پیامی نوشته باشید و یا خرید یک جعبه شیرینی خوشمزه و دلچسب، باعث می‌شود کام معلم در روز معلم شیرین شود.

هدیه روز معلم کیف پول

  • لیوان یا ماگ سرامیکی

لیوان یا ماگ سرامیکی در طرح‌ها، رنگ‌ها و نقش‌های زیادی در بازار وجود دارد و از قضا قیمت مناسبی نیز دارند. این هدیه بسیار مقرون به صرفه با هر سلیقه‌ای هماهنگی داشته و حتی می‌توانید لیوان یا ماگ سرامیکی شخصی را سفارش دهید که روی آن یک شعر زیبا برای معلم نوشته شده باشد. ماگ و لیوان برای نوشیدن چای، دمنوش و آب بهترین گزینه در محل کار معلم است.

  • رزرو یک رویداد فرهنگی

برخی از معلمان شرکت در رویدادهای علمی، فرهنگی یا نشست های مختلف را دوست دارند، اگر معلم شما جزء این دسته است می‌توانید روز معلم بلیط یکی از این رویدادها را به وی هدیه بدهید. در ضمن همایش‌ها و رویداد‌های فرهنگی یکی از جذاب‌ترین برنامه‌های جشن روز معلم است. به همین دلیل مسلما معلم‌های زیادی از آن استقبال خواهند کرد. رویدادهایی مانند بازدید از نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری مختلف، شرکت در سمینارها و نشست‌های علمی، حضور در جلسات رونمایی کتاب انتخاب مناسبی برای تشکر کردن از معلم‌تان هستند.

  • بلیت تئاتر، سینما یا موسیقی

خرید بلیت تئاتر، سینما یا کنسرت موسیقی یکی دیگر از هدیه‌هایی است که به وسیله آن می‌توانید معلم‌تان را با هدیه روز معلم سوپرایز کنید. همچنین می‌توانید همراه با دانش آموزان دیگر بلیت تهیه کنید و همراه معلم یا استاد به تئاتر، سینما یا کنسرت بروید.

  • کیف پول یا کیف موبایل

معمولا آقایان به هدایایی مانند کیف پول علاقه زیادی دارند و البته کیف پول هدیه مناسبی برای همه اشخاص به شمار می‌رود. می‌توانید یک کیف پول زیبا یا یک کیف موبایل بخرید و آن را به معلم‌تان کادو بدهید.

گل برای هدیه روز معلم

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم هدیه‌های مناسب برای قدردانی از معلم در روز معلم را بیان کنیم تا بتوانید از این هدیه‌ها ایده بگیرید و روز معلم با یک هدیه مناسب، معلم یا استادتان را خوشحال کنید. یکی از بهترین هدیه‌ها برای معلم‌های خانم، خرید شال و خرید روسری است. از طریق همین فروشگاه می‌توانید هدیه روز معلم مناسبی مانند شال و روسری را تهیه کنید.

برای امتیاز به این پست کلیک کنید
[کل: ۱ میانگین: ۵]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع سایت مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاپ آپ خرید روسری