۰

ویژگی های شال و روسری در پاییز

خرید روسری پاییزه
بازدید 876

شال و روسری‌های پاییزی دارای تنوع زیادی هستند و گزینه‌ای در دسترس و جذاب برای ساختن استایل‌های متفاوت محسوب می‌شوند و مدل‌ شال و روسری برای پاییز بسیار زیاد است. حتی کشورهایی که در آنها حجاب الزامی ندارد از شال و روسری برای جذاب‌تر کردن استایل پاییزی استفاده می‌شود. در حقیقت می‌توانید با استفاده از شال و روسری استایل‌های خوشرنگ و زیبایی برای خودتان خلق کنید. سعی کنید به رنگ شال و روسری پاییزه توجه زیادی کنید. یکی از نکات مهم در این زمینه جنس شال و روسری مناسب پاییز است که باید به آن توجه کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا راهنمای خرید شال و روسری روسری پاییزه و دیگر نکات استفاده از شال و روسری در پاییز را بیان کنیم.

راهنمایی خرید شال و روسری در پاییز

  1. جنس شال و روسری مناسب پاییز

در جنس شال و روسری مناسب پاییز می‌توان گفت جنس شال‌های مختلفی برای پاییز کاربرد دارد و بانوان از آن استفاده می‌کنند. بسته به میزان گرمایی که از شال پاییزی انتظار دارید می‌توانید از انواع شال نخی یا شال و روسری‌های ساتن و یا شال و روسری‌های پشمی استفاده کنید. معمولا با گرفتن دستتان زیر شال می‌توانید ضخامت آن را بسنجید و نسبت به ضخامت آن اقدام به خرید کنید. در زمان خرید شال همچنین دقت کنید که شال دارای بافت یکنواختی باشد.

  1. رنگ شال و روسری پاییزه

انتخاب رنگ بندی مناسب شال و روسری پاییزه کاری کاملا سلیقه ای است. اما معمولا فصول مختلف و یا مناسبت های مختلف برای پیدا کردن و انتخاب کردن رنگ مناسب می توانند به شما کمک کنند. برای فصول سرد و پاییز نیز رنگ هایی مانند قهوه ای، زرشکی، مشکی، نارنجی، قرمز و … رنگ هایی هستند که کاربرد بیشتری دارند. متناسب با رنگ لباس و استایلتان هر کدام از این رنگ ها را می توانید انتخاب کنید.

  1. قواره شال و روسری

قواره یا اندازه شال و روسری نیز متناسب با سلیقه و یا ترند روز انتخاب می‌شود. می‌توانید انواع شال و روسری کوتاه و یا بلند را انتخاب کنید.

  1. طرح شال و روسری

طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی از شال و روسری در پاییز در بازار موجود است اما پرطرفدارترین طرح ها در حال حاضر، طرح های آب رنگی و انتزاعی هستند. یکی کارهایی که برای زیبا کردن شال و روسری می‌توان انجام داد چاپ روسری است.

شال و روسری مناسب پاییز

 

بیشتر بخوانید:

مدل‌ شال و روسری در پاییز

انتخاب درست مدل شال و روسری در پاییز سبب زیباتر به نظر رسیدن و آراسته شدن فرد می‌شود. همچنین مدل‌های پشمی شال و رو۱سری نیز در پاییز و زمستان می‌توانند در مقابل سرما از شما محافظت کنند. در ادامه همراه ما باشید تا مدل‌ شال و روسری برای پاییز را به شما معرفی کنیم.

شال و روسری ابریشم

یکی از بهترین پارچه‌ها برای شال و روسری، پارچه ابریشم است. این پارچه انتخابی درست و مناسب بوده و به دلیل فرآیند طبیعی و سختی که تولید ان دارد، معمولا پارچه گران قیمت و شیکی است. می‌توانید شال و روسری ابریشمی را با لباس های مناسب و هماهنگ با شال و روسری انتخاب کنید. بدین صورت هارمونی و هماهنگی لازم بین لباس و شال و روسری برقرار می‌شود.

شال و روسری پشمی

یکی از بهترین انتخاب‌ها برای فصل پاییز است زیرا سبب ایجاد گرما در بدن می‌گردد. شال و روسری‌های پشمی سنگین و ضخیم یا چند لایه بیشتر برای فصل زمستان مناسب هستند اما می‌توانید از نوع سبک یا نازک آن در فصل پاییز استفاده کنید.

روسری های چروک شطرنجی

این مدل روسری‌های پاییزه با هر نوع لباسی ست می‌شوند. همچنین با لباس های گرم ترکیب جذاب و هارمونی خوبی دارند. از این روسری‌ها زمانی که آرایش ماتی دارید، می‌توانید استفاده کنید.

روسری‌های نخی پاییزه

روسری‌های نخی نیز از دیگر شال و روسری مناسب پاییز هستند. این نوع شال و روسری پنبه‌ای بوده و سرما را از خود عبور نمی‌دهد. این مدل به آسانی اتو می‌شود و معمولا سر نمی‌خورد. همچنین بسیار سبک و لطیف است.

شال‌های ساده با رنگ تیره

این نوع شال و روسری‌ها نیز در کنار ساده بودن، سبک و نرم بوده و باعث ایجاد سنگینی و خستگی در سر و گردن‌تان نمی‌شود.

شال و روسری ساده

مدل شال و روسری پاییزی حریر

پارچه‌های حریر معمولا نازک و لطیف هستند. اما دارای طرح و نقش های متنوعی هستند. طرح و رنگ‌های این مدل شال و روسری شاد و ملایم بوده و بیشتر برای مهمانی‌ها و مجالس در فصل پاییز می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. البته سبک بودن و نازک بودن آن می‌تواند کمی مشکل ساز باشد، اما می‌توانید برای ست کردن با لباس مجلسی از آن استفاده کنید.

شال و روسری ساتن پاییزی

این مدل شال و روسری کمی براق بوده ولی پشت آن مات است. ضخامت شال و روسری پاییزی کم بوده ولی براقی آن باعث می‌شود پارچه گیرا به نظر برسد. همچنین پارچه‌های ساتن نسبت به ابریشم ضخیم‌تر بوده ولی در عین حال ظاهری شبیه به ابریشم دارند. این مدل شال و روسری را نیز می‌توانید در پاییز برای ست کردن لباس در مهمانی‌ها و مجالس استفاده کنید.

نکات شستشوی شال و روسری پاییزه

از نکات مهمی که در راهنمای خرید روسری پاییزه مورد بررسی قرار گرفته نحوه شستشو شال و روسری است تا کمترین آسیب ممکن را ببیند.

  • دقت داشته باشید شستشوی هر شال و روسری با بقیه شال و روسری ها متفاوت است. برای پیدا کردن نحوه شستشو، مواد شوینده مناسب، دمای آب و … باید برچسبی که روی شال دوخته شده است را بررسی کنید.
  • هیچ گاه شال و روسری را با ماشین لباسشویی نشویید. کافیست با مقداری مایع ظرف شویی یا شامپو و آب ولرم آن را بشویید.
  • برای تمیز کردن شال و روسری از لکه‌ها، کافیست مقداری شامپو روی لکه بریزید، کمی آن را ماساژ بدهید و سپس بعد از ۱۵ دقیقه با آب شستشو دهید.
  • شال و روسری‌های پشمی با بافت سنگین را هیچ وقت آویزان نکنید زیرا سبب کشیده شدن بافت‌های آن می‌شود. در عوض ان را روی یک سطح صاف بگذارید تا خشک شود.
  • برای اتو کشی شال‌های پاییزی هیچ وقت اتو را مستقیما روی پارچه نکشید، بلکه ابتدا یک پارچه سفید روی آن بیندازید. حرارت اتو را ملایم کنید، سپس اتو بکشید. البته برای پارچه‌ها با جنس ابریشم ابتدا شال و روسری را کمی نم‌دار کنید، سپس اتو کشی کنید.
  • اگر می‌خواهید سال بعد نیز از شال و روسری استفاده کنید. شال و روسری را تا بزنید و بین آن کاغذ سفید بگذارید. سپس در جایی آن را نگه دارید که رطوبت وجود نداشته باشد.

نکات خرید شال و روسری پاییزه

نکته‌های مهم برای خرید شال و روسری پاییزه

شال و روسری پاییزه یکی از بهترین و راحت‌ترین هدیه‌هایی است که می‌توان برای بانوان تهیه کرد. خرید شال و روسری نیازی به دانستن سایز ندارد و تنها کافیست طرح و مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید. از لحاظ هزینه نیز شال و روسری قیمت بالایی نداشته و هدیه‌ای راحت و ارزانی محسوب می‌شود.

برای خرید شال و روسری برای خودتان یا دیگران اولین نکته‌ای که باید در نظر بگیرید، جنس شال و روسری مناسب پاییز است. جنس شال و روسری مناسب پاییز مطابق با سلیقه، فصل و کاربردی که دارد، باید انتخاب شود.

همچنین شال و روسری باید به گونه‌ای باشد که سریعا سر نخورد و نیازی به مرتب کردن آن در هر لحظه وجود نداشته باشد.

طرح و رنگ شال و روسری نیز باید متناسب با فصل باشد. شال و روسری‌های پاییزه دارای تنوع و رنگ‌های زیادی هستند. تنوع بالا باعث دو دل شدن و سردرگم شدن افراد می‌شود. اما بهتر است به رنگ‌های مناسب پاییز و سلیقه‌تان دقت کنید. طرح‌های گل و بوته و… بیشتر برای خانم‌های میان سال مناسب هستند. طرح‌های مدرنی مانند نقاشی های انتزاعی، زنجیری، چهارخانه، کمربندی و … نیز در بین بانوان جوان طرفداران زیادی دارد.

از شال‌های نخی تک رنگ نیز می‌‎توانید برای ساختن استایلی ساده و شیک در پاییز استفاده کنید. این نوع شال ها با سلیقه‌های مختلف هماهنگ بوده و انتخاب بهتری برای هدیه دادن هستند.

جنس شال و روسری در پاییز

یکی دیگر از نکاتی که در راهنمای خرید روسری پاییزه به آن اشاره شده جنس روسری و شال‌ها است.

شال نخی

این نوع شال به راحتی قابل شستشو بوده و برای فصل پاییز و سرما انتخابی خوب است. به راحتی می‌توانید شال نخی را اتو کنید و امکان سر خوردن آن از روی سر کمتر است.

شال حریر

این نوع شال پارچه ای لخت، نازک و سبک داشته و بیشتر برای استفاده در مجالس و مهمانی‌های فصل پاییز کاربرد دارد. قیمت این نوع شال و روسری همچنین گران‌تر است.

شال ساتن

سطح پارچه ساتن صاف و براق بوده و بیشتر برای مجالس و مهمانی‌ها از آن استفاده می‌شود.

شال ابریشم

این نوع پارچه به شدت مقاوم و سبک بوده و در همه فصل‌ها می‌توان از آن استفاده کرد. قیمت این نوع شال و روسری بسیار گران بوده و در مجالس می‌توان از آن استفاده کرد.

شال پشمی

این نوع شال و روسری از محبوب‌ترین شال و روسری‌های پاییزه است زیرا مانع از عبور سرما می‌شود.

رنگ شال و روسری پاییزه

رنگ‌های گرم در شال و روسری‌های پاییزه بیشتر به چشم می‌خورند.  مدل‌ شال و روسری برای پاییز بهتر است نقش و نگار کمتری داشته باشد تا رنگ آن بیشتر توی چشم بیاید. رنگ‌های گرم اگر در کنار طرح‌های شلوغ استفاده شوند، سبب شلوغ دیده شدن بیش از حد طرح و شال و روسری می‌شوند.

اگر هم شال و روسری پاییزه دلخواه‌تان در کنار رنگ گرم دارای طرح و نقش های شلوغی است، بهتر است در زمان استفاده از آن از مانتو و لباس‌های با طرح خلوت استفاده کنید.

سخن آخر

از طریق سایت بانک روسری می‌توانید خرید شال و خرید روسری در تهران را انجام دهید. انواع شال و روسری های پاییزه با جنس‌ها و طرح و نقش های مختلف در فروشگاه ما موجود بوده و می‌توانید اگر طرح و مدل خاصی مد نظرتان است نسبت به چاپ روسری اقدام نمایید.

امیدواریم مطالب راهنمای خرید روسری پاییزه برای شما مفید بوده باشد.

برای امتیاز به این پست کلیک کنید
[کل: ۱ میانگین: ۵]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع سایت مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاپ آپ خرید روسری