خرید روسری نارنجی و مشکی
بازدید 1199
Scarfbank 1013 روز پیش
بدون دیدگاه

روسری مشکی نارنجی تجربه ای همگام با مد ۲۰۲۱

انتخاب درست شال و روسری، تاثیر بسیار زیادی بر روی تیپ ظاهری شما دارد. چرا که می‌تواند تیپ معمولی و ساده‌ی شما را به یک تیپ منحصر به فرد تبدیل کند. یکی از سخت‌ترین انتخاب‌ها برای هر خانمی، انتخاب شال و روسری مناسب با مد روز است. تنوع موجود در شکل، طرح و رنگ روسری باعث می‌شود تا این انتخاب برای خانم‌ها کمی سخت باشد. اگر می‌خواهید که همگام با مد ۲۰۲۱ یک روسری انتخاب کنید، روسری مشکی نارنجی یا روسری نارنجی و طوسی را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

انتخاب روسری مشکی نارنجی

 

بسیاری از خانم‌ها دوست دارند که شال و روسری را متناسب با تیپ ظاهری خود انتخاب کنند. این در حالی است که برخی دیگر از خانم‌ها ترجیح می‌دهند که شال و روسری را براساس رنگ مد روز انتخاب کنند. از آنجایی که شال و روسری صرفا برای پوشاندن موها به کار نمی‌رود؛ بنابراین بهتر است در انتخاب این اکسسوری جذاب و شیک دقت کافی داشته باشید. چرا که می‌تواند تیپ ظاهری شما را کامل کند.

 

برای انتخاب روسری و یا شال فاکتورهای مختلفی وجود دارد. شما می‌توانید با توجه به یکی از این فاکتورها نسبت به خرید آن اقدام کنید. از جمله مهم‌ترین فاکتورها برای انتخاب روسری، توجه به رنگ، کیفیت و طرح آن است.

انتخاب روسری و شال با توجه به رنگ روسری

رنگ روسری از جمله دغدغه‌های مهم هر خانم برای انتخاب شال و روسری است. بسیاری از خانم‌ها ترجیح می‌دهند که رنگ روسری را با توجه به مد روز انتخاب کنند. مثلا روسری مشکی نارنجی به عنوان رنگ سال ۲۰۲۱ انتخاب شده است؛ بنابراین بسیاری از خانم‌های جوان این رنگ را برای استایل خود می‌پسندند.روسری با الگوی راه راه برای سال 2021

اما اگر روسری را با توجه به رنگ آن انتخاب می‌کنید، بهتر است در کنار توجه به رنگ مد روز، به تناسب رنگ روسری با رنگ پوست، مو و یا آرایش صورت خود نیز توجه کنید. به عنوان مثال اگر پوست صورت شما تیره و گندمی است، بهتر است از شال‌هایی استفاده کنید که رنگ چهره شما را بازتر کند.

در کنار انتخاب روسری با توجه به رنگ پوست، رنگ چشم‌ها نیز می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی انتخاب نهایی شما داشته باشد. به عنوان مثال اگر چشمان شما قهوه‌ای است، روسری نارنجی و طوسی می‌تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد.

انتخاب شال و روسری با توجه به کیفیت آن

اگر هنگام انتخاب شال و روسری کیفیت پارچه برای شما اهمیت دارد، بهتر است به فصل و آب و هوا توجه کنید. به عنوان مثال برای فصل سرد سال، شال‌های پشمی، کاموایی و قواره بزرگ یک انتخاب مناسب برای شما است. چرا که در کنار گرم نگه داشتن سر شما، می‌توانید آن را با لباس‌های متناسب این فصل مانند کت، پالتو و بارانی به راحتی ست کنید.

همچنین می‌توانید برای این فصل‌، رنگ‌های گرم مانند روسری نارنجی طوسی را انتخاب کنید. اما برای فصل گرم تابستان این جنس شال و روسری گرم است؛ بنابراین بهتر است از جنس حریر، ابریشم و نخی با رنگ‌های شاد و گرم و طرح‌های شلوغ استفاده کنید. به عنوان مثال استفاده از روسری مشکی نارنجی به دلیل تیرگی بیش از اندازه می‌تواند باعث گرمی بیشتر سر شما شود.

از طرف دیگر از آنجایی که این اکسسوری در تماس مستقیم با مو و پوست سر شما است؛ بنابراین توجه به کیفیت شال و روسری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در نتیجه کیفیت نامطلوب آن می‌تواند باعث ایجاد حساسیت پوست سر شما شود و در نهایت موخوره و قرمزی را برای سر شما ایجاد کند.

علاوه بر این هنگام انتخاب پارچه‌ی شال و روسری توجه به این نکته ضروری است که روسری خریداری شده بتواند هوا را به خوبی به سر شما منتقل کند. این ویژگی به خصوص برای خانم‌هایی که مدت زمان زیادی از شال و روسری استفاده می‌کنند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. چرا که بعد از مدت زمانی ممکن است، شکستگی موی سر را برای شما ایجاد کند و در نهایت موی سر شما ریزش شدیدی پیدا کند.

انتخاب شال و روسری با توجه به مد روز

روسری مشکی قواره بزرگ با ترکیبی از رنگ‌های مشکی و نارنجی

از آنجایی که شال و روسری جزو پوشش‌های مهم هر خانمی است؛ بنابراین بیشتر خانم‌ها ترجیح می‌دهند که روسری خود را با توجه به مد روز انتخاب کنند. یکی از رنگ‌هایی که به عنوان جدیدترین رنگ شال و روسری سال ۲۰۲۱ مطرح است، روسری مشکی نارنجی است. علاوه بر این شما می‌توانید روسری سرمه ای نارنجی و یا روسری طوسی نارنجی را به عنوان هم خانواده‌ی این رنگ‌ها نیز انتخاب کنید.

طرح‌ و رنگ‌ جذاب این روسری‌ها که به عنوان یکی از پرفروش‌ترین رنگ‌ها است، می‌تواند توجه هر سلیقه‌ای را به خود جلب کند. چرا که طرح و رنگ این روسری‌ها به روز و جذاب است.

نکات مهم هنگام خرید و چاپ روسری

اگر قصد خرید و یا چاپ روسری دارید، در کنار توجه به رنگ روسری، کیفیت و جنس آن نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. به این دلیل که اگر روسری شما خوش رنگ باشد اما کیفیت مطلوبی نداشته باشد، ممکن است بعد از هر بار شست‌ و شو، رنگ خود را از دست بدهد. به عنوان مثال روسری نارنجی مشکی به دلیل رنگ مشکی آن ممکن است بعد از مدتی شستشو بور شود.

بنابراین بهتر است روسری‌ را خریداری کنید که کیفیت آن بالا باشد. مثلا اگر برای مجالس خاص به دنبال خرید روسری‌های مجلسی هستید، روسری از جنس گیپور، ابریشم و ساتن بسیار مناسب است. چرا که این مدل روسری‌های مناسب مراسمات خاص مانند عروسی، جشن تولد و … طراحی و تولید شده است.

یا بهتر است در انتخاب روسری، سرما و گرمای هوا را نیز در نظر بگیرید. برای مثال در فصول سرد بهتر است از روسری زمستانه یا شال زمستانه استفاده کنید.

روسری در کنار محافظت از موهای شما، جلوه‌ی زیبایی به استایل شما می‌دهد؛ بنابراین در کنار توجه به طرح و برند آن، انتخاب روسری با توجه به ترند سال نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. به عنوان مثال رنگ سال ۲۰۲۱ روسری مشکی نارنجی است. انتخاب این رنگ با نقوش گل و یا الگوهای خاص می‌تواند جلوه‌ی زیبایی به شما بدهد.

از آنجایی که شال و روسری به عنوان یکی از اصلی‌ترین فاکتورهای مهم در استایل شخصی هر خانم است، ما در این مقاله به بررسی این اکسسوری مهم پرداختیم. چرا که انتخاب درست آن می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در جذابیت شما داشته باشد.

روسری‌های سال ۲۰۲۱ با طرح‌های جدید و خاص و رنگ‎های منحصر به فرد طراحی و تولید شده است. انتخاب یکی از این روسری‌ها می‌تواند تغییر بسیار محسوسی در استایل و ظاهر شما ایجاد کند. به گونه‌ای که خرید آن تکمیل‌کننده تیپ ظاهری شما است.

بنابراین اگر شما هم در حوزه چاپ روسری کار می‌کنید، می‌توانید با چاپ روسری مشکی و نارنجی بهره بسیار زیادی از آن ببرید.

همچنین برای خرید انواع روسری مانند خرید روسری زمستانی و…. به فروشگاه سایت بانک روسری مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید»

بهترین جنس چاپ روی پارچه

اینفوگرافیک راهکارهای نحوه ست کردن رنگ لباس

برای امتیاز به این پست کلیک کنید
[کل: ۳ میانگین: ۳.۷]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع سایت مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاپ آپ خرید روسری