ست کردن لباس با رنگ های پاستیلی
بازدید 702
Scarfbank 698 روز پیش
بدون دیدگاه

چند ایده جذاب برای استفاده از رنگ پاستلی در استایل بهاری

آیا برای شما پیش نیامده است که وقتی رنگ پاستلی می‌پوشید، احساس معصومیت و زیبایی داشته باشید؟ رنگ‌های پاستلی به شما حال و هوای رمانتیکی می‌دهند و بسیار جذاب و دیدنی هستند. رنگ‌های پاستلی همچنین می‌توانند بستنی، عشق یا حتی تابستان را به شما یادآوری کنند. البته ممکن است نتوانید از رنگ‌های پاستلی در استایل بیشترین بهره را ببرید و نتوانید اصول ست کردن با رنگ پاستلی را به درستی انجام دهید. در اینجا ۵ ایده برای ترکیب رنگ پاستلی در لباس‌هایتان را برای شما گردآوری کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

از جمله لباس‌هایی که با رنگ‌های پاستلی می‌توانید پیدا کنید بلوز، مانتو، دامن، شلوار، کت و شلوار، کفش، کیف دستی و اکسسوری‌ها هستند. این یعنی می‌توانید استایل پاستلی را به خوبی ست کنید.

در حالت ایده‌آل، در میان رنگ‌های پاستلی، رنگ‌هایی را خواهید یافت که مطابق با سلیقه‌تان به بهترین وجه به شما می‌آیند. ست کردن با رنگ پاستلی نیز کار آسانی است که در ادامه می‌بینید.

نقش رنگ پاستلی در استایل

اگرچه رنگ پاستلی و سایه‌های آن واقعا می‌تواند شما را کمی بچه‌گانه نشان دهد، اما اگر آنها را به درستی ست کنید دیگر احساس بچه‌گانه و بستنی بودن نخواهید داشت. این کار زیاد پیچیده نیست، فقط کافیست نکته‌هایی که در این مقاله می‌گوییم را عملی کنید. نکته مهم این است که می‌دانید رنگ‌های پاستلی هم در کنار هم و هم جدا از هم و با ترکیب با رنگ‌های دیگر می‌توانند کاملا کاربردی و عالی به نظر برسند. رنگ‌های پاستلی مورد علاقه در سبک‌های عاشقانه و برای عاشقان هستند. این رنگ‌ها الهام بخش هستند و می‌توانند سادگی را القا کنند.

چند ایده جذاب برای استفاده از رنگ پاستلی در استایل بهاری

رنگ پاستلی چیست؟

قبل از شروع ایده‌ها، آیا می‌دانید رنگ پاستلی چیست؟ رنگ‌های پاستلی در واقع رنگ‌های نزدیک به سفید هستند که با ملایمت و روشن بودن مشخص می‌شوند. رنگ‌هایی مانند زرد، صورتی، نعنایی، سبز، اسطوخودوس و آبی روشن را در میان رنگ‌های پاستلی دیده می‌شوند. به همین دلیل ترکیب‌هایی که می‌توانید با رنگ‌های پاستلی در استایل ست کنید، می‌تواند شامل همه رنگ‌ها و ترکیب‌ها باشد.

چگونه رنگ‌های پاستلی را در لباس ترکیب کنیم؟

ایده‌هایی برای ست کردن استایل پاستلی وجود دارند که می‌توانند برای رسیدن به آنچه به دنبال آن هستید مفید باشند. از گزینه‌های ساده‌تر گرفته تا گزینه‌های دیگری که کمی بی‌پرواتر و جالب‌تر هستند. پاستل‌ها طیف وسیعی از رنگ‌ها را دارند، همه آنها سرگرم کننده و آسان هستند و به فرد کمک می‌کنند تخیلات خود را فعال کند.

ترکیب رنگ‌های پاستلی و نئونی.

یک گزینه عالی برای خانم‌های جسور استفاده از رنگ‌های پاستلی در کنار نئونی است. البته نباید انتخاب رنگ‌های نئونی به عنوان رنگ زمینه در نظر گرفته شود و نباید در مورد رنگ اغراق کنید. کافیست استایل‌های مختلف را امتحان کنید تا تعادل را پیدا کنید. معمولا استفاده از رنگ‌های نئونی در لوازم جانبی و اکسسوری انتخاب بسیار جذابی خواهد بود. می‌توانید بلوز و دامن یا مانتو و شلوار را از رنگ‌های پاستلی انتخاب کنید و شال و روسری یا کیف و کفش را رنگ نئونی انتخاب کنید.

ترکیبی از رنگ‌های پاستلی و خنثی

اگر زیاد در انتخاب استایل جسور نیستید و نمی‌خواهید بی‌پروا لباس بپوشید، می‌توانید رنگ‌های پاستلی را با رنگ‌های خنثی ست کنید. می‌توانید لوازم جانبی و یا یک تکه از لباس را رنگ پاستلی انتخاب کنید و بقیه استایل را رنگ خنثی در نظر بگیرید. برای مثال یک بلوز یا مانتو رنگ پاستلی را با شلوار، کیف یا کفش و روسری به رنگ خنثی مشکی یا سفید انتخاب کنید. اگر رنگ سفید را انتخاب کردید، بهتر است روز از این استایل استفاده کنید.

رنگ پاستلی بنفش

ترکیبی از رنگ‌های پاستلی و متالیک

این ترکیب رنگ پاستلی نیز بسیار جسورانه است. البته این ترکیب ظاهری جذاب و زیبا برای شما به وجود می‌آورد. مخصوصاً در حال حاضر که رنگ‌های متالیک بسیار مد شده‌اند و می‌توانید رنگ‌های متالیک را در کفش، کیف دستی، اکسسوری، شال و روسری، عینک و … ببینید.

ترکیب رنگ پاستل با لباس‌های با طرح گل

لباس‌های با طرح گل‌ها هنوز هم آن مکان امنی برای تطبیق هستند. این لباس‌ها به خوبی با همه چیز هماهنگ می‌شوند. در مورد رنگ‌های پاستلی نیز این موضوع صادق است و لباس‌های طرح گل سبب زنانه شدن و رمانتیک شدن استایل پاستلی می‌شوند.

چگونه آبی پاستلی را ترکیب کنیم؟

رنگ آبی پاستلی با مشکی یا خاکستری به خوبی هماهنگ می‌شود و ظاهری بسیار زیبا به شما می‌دهد. شما همچنین می‌توانید با یک پالت تک رنگ یا سایه‌های مختلف آبی در لباس‌های خود بازی کنید و این رنگ شما را کاملاً درخشان و باورنکردنی نشان می‌دهد.

یکی از گزینه‌ها برای ست کردن آبی پاستلی پوشیدن بلوز، کت، تی‌شرت یا بالاتنه‌ای به رنگ آبی پاستلی و ست کردن آن با یک شلوار یا دامن صورتی و اکسسوری‌هایی به رتگ آبی پاستلی است. گزینه دیگر این است که شلوار جین مشکی یا سفید یا تی‌شرت مشکی یا سفید را با یک کت به رنگ آبی پاستلی بپوشید.

چگونه زرد پاستلی را ترکیب کنیم؟

زرد پاستلی رنگ پاستلی مورد علاقه بیشتر افراد است. برای برجسته کردن آن می‌توانید زرد پاستلی را با رنگ خنثی و به شکل تک رنگ بپوشید و یا می‌توانید از سایر رنگ‌های پاستلی استفاده کنید و ست جذاب و زیبایی با رنگ زرد پاستلی بسازید.

به منظور ست کردن زرد پاستلی می‌توانید یک شلوار به این رنگ انتخاب کنید و رنگ بالا تنه، کت و شال و روسری را صورتی پاستلی در نظر بگیرید. برای داشتن استایل پاستلی در تابستان می‌توانید یک بلوز یا بالا تنه سفید را با شلوار یا دامن زرد پاستلی بپوشید.

ترند رنگ های پاستلی

چگونه رنگ‌های پاستلی را با توجه به رنگ پوستم ترکیب کنم؟

دانستن این موضوع برای دستیابی به ترکیب‌های عالی بدون اینکه احساس کنیم همه کارها را اشتباه انجام می‌دهیم یا مناسب ما نیست، مهم است. مثل همیشه، نکته اصلی این است که قبول کنیم هر چیزی که استفاده می‌کنیم باید از نظر استایل، رنگ پوست و شکل با ما سازگار باشد.

رنگ‌های پاستلی ایده‌آل برای پوست روشن

آرایش غلیظ در کنار استفاده از رنگ آبی آسمانی برای پوست روشن فوق العاده است. همچنین، رنگ‌هایی مانند اسطوخودوس ملایم برای تضاد با رنگ شما و برخی از رنگ‌های سردتر مانند نارنجی و هلویی در ترکیب با رنگ پوست شما شگفت انگیز است.

رنگ‌های پاستلی ایده‌آل برای پوست متوسط

افرادی با این رنگ پوست کسانی هستند که می‌توانند از طیف وسیعی از رنگ‌های پاستلی استفاده کنند. مانند زرد کره‌ای یا سبز نعنایی و حتی خاکستری پاستلی

رنگ‌های پاستلی ایده‌آل برای پوست تیره

برای افرادی که پوست تیره دارند، طیف وسیعی از رنگ‌ها مانند زرد پاستلی برای کنتراست و بنفش برای گرما بخشیدن توصیه می‌شود.

نکاتی در ست کردن استایل پاستلی در بهار و تابستان

  1. رنگ‌های پاستلی را با هم ست کنید

ست کردن رنگ‌های پاستلی در استایل سبب ایجاد حس خنکی می‌شود. می توانید آبی ارغوانی را با رنگ پاستلی شال و روسری ست کنید. یا اینکه یک پیراهن بلند با صندل و کیف رنگ پاستلی بپوشید.

  1. با رنگ پاستلی یک استایل مونوکروم بسازید

یک رنگ پاستلی مانند صورتی ملایم یا آبی ملایم را انتخاب کنید و آیتم های مختلف لباس مانند مانتو، پیراهن، بلوز، شلوار، کیف، صندل و … را از همین رنگ انتخاب کنید. از این استایل می‌توانید در بیرون از خانه برای پیاده روی استفاده کنید. همچنین می‌توانید هر رنگی که دوست دارید را انتخاب کنید.

نکاتی در ست کردن استایل پاستلی در بهار و تابستان

  1. رنگ خنثی را با رنگ پاستلی ست کنید

لباس‌های رنگ پاستلی و رنگ خنثی که در کمدتان دارید را بیرون بیاورید. سپس آنها را کنار هم بچینید تا بهترین استایل پاستلی را پیدا کنید. می‌توانید یک مانتو سفید، شلوار صورتی یا آبی، کفش سفید، کیف و شال رنگ سفید را با طرح آبرنگی انتخاب کنید.

ترکیب جین آبی روشن با لباسی به رنگ آبی ملایم پاستلی و رنگ شال یاسی پاستلی نیز مانند ترکیب استایل زیر، بسیار زیبا و جذاب می‌شود. می‌توانید همین استایل را با رنگ سفید که رنگ معجزه‌گری است، امتحان کنید. یا اینکه از رنگ‌هایی لیمویی یا نعنایی استفاده کنید. شومیز آبی روشن، شلوار و کیف بژ با کت سفید نیز از استایل‌های رسمی پاستلی است که سن‌های بالاتر می‌توانند برای جذاب به نظر رسیدن استفاده کنند.

  1. ترکیب رنگ پاستلی با رنگ روشن

برای داشتن یک استایل متفاوت و جذاب می‌توانید یکی از اکسسوری‌ها یا یکی از لباس‌ها را رنگ روشن انتخاب کنید و در باقی لباس‌ها از رنگ‌های پاستلی استفاده کنید. مثلا یک بلوز و شلوار یاسی یا سوسنی بپوشید و روی آن یک کت بلند رنگ بنفش یا سرخابی بپوشید. یا اینکه به ست لیمویی و نعنایی، رنگ نارنجی اضافه کنید. می‌توانید کمی خلاقیت به خرج بدهید و رنگ‌های شاد را در سنجاق سینه، کمربند، کش مو، فریم عینک، شال و روسری استفاده کنید و یا اینکه یک دستمال کوچک به رنگ شاد به بند کیف‌تان گره بزنید. این موارد می‌توانند ملایم بودن رنگ‌ها پاستلی را بر هم بزنند و شادی و تندی را وارد استایلتان کنند.

  1. ست کردن رنگ پاستلی با رنگ مشکی

معمولا همه افراد لباس‌های زیادی به رنگ مشکی دارند و حتی در تابستان نیز از آن استفاده می‌کنند. خوشبختانه می‌توانید رنگ مشکی را به راحتی با رنگ‌های پاستلی ست کنید. کافیست از رنگ مشکی در کنار پیراهن صورتی یا لباس‌هایی به رنگ سبز نعنایی یا لیمویی استفاده کنید.

  1. از رنگ‌های پاستلی در بالاتنه استفاده نکنید

اکر نمی‌خواهید در استایلتان تنها از رنگ‌های پاستلی استفاده کنید، بهتر است از رنگ‌های شاد برای بالا تنه استفاده کنید. زیرا استفاده از رنگ‌های پاستلی در بالاتنه سبب می‌شود استایل شما زیادی ملایم به نظر برسد. می‌توانید یک تاپ آلبالویی با یک دامن یاسی، شومیز مشکی با شلوار آبی آسمانی، مانتو نارنجی با سبز نعنایی بپوشید.

  1. لباس‌های طرح دار را با رنگ پاستلی بپوشید

استفاده از لباس‌های با طرح گل دار، راه راه، طرح‌های هندسی، طرح گل و… سبب برهم خوردن ملایمت و یکدست بودن رنگ‌های پاستلی می‌شود. بنابراین بهترین انتخاب برای استایل تابستانی پاستلی است.

  1. از لباس‌هایی با جنس‌های متنوع استفاده کنید

یک تاپ آبی پاستلی ساتن را با دامن یاسی از جنس لنین بپوشید. یا اینکه یک بلوز نخی به رنگ یاسی را با دامن سبز پسته‌ای حریر بپوشید. این کار برای کسانی که نمی‌خواهند لباس‌های پاستلی خالص بپوشند، عالی است.

  1. از لوازم آرایش استفاده کنید

برای کامل شدن استایل و زیبا و جذاب به نظر رسیدن آن می‌توانید از یک سایه چشم ملایم به رنگ آبی یا صورتی ملایم استفاده کنید. یا اینکه یک لاک ناخن سبز پستهای، لیمویی یا صورتی بزنید. اگر دوست دارید به استایل پاستلی‌تان کمی انرژی و رنگ بپاشید؛ می‌توانید رژ لب نارنجی، لاک سرخابی یا نارنجی و سایه چشم خاکستری بزنید.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم به طور کامل نحوه ست کردن رنگ‌های پاستلی با استایل را توضیح دهیم. برای خرید شال و خرید روسری در رنگ‌های پاستلی می‌توانید از طریق همین فروشگاه اقدام نمایید و جدیدترین و ترندترین رنگ‌های شال و روسری تابستانه و بهاره پاستلی را خریداری نمایید.

برای امتیاز به این پست کلیک کنید
[کل: ۰ میانگین: ۰]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع سایت مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاپ آپ خرید روسری