ست روسری مینی اسکارف
بازدید 674
Scarfbank 665 روز پیش
بدون دیدگاه

روسری مینی اسکارف چیست؟ + نحوه ست کردن | اینفوگرافی

روسری مینی اسکارف روسری کوچکی است که ابعادی ۷۰ سانتی متری دارد و طرفداران زیادی در بین بانوان پیدا کرده است. این روسری‌های کوچک و جذاب در صورتی که درست به کار برده شوند، می‌توانند پایه ثابت استایلتان باشند. البته برخی از افراد گمان می‌کنند پوشیدن مینی اسکارف سبب ایجاد حجاب کاملی نمی‌شود اما در ادامه این مطلب در مورد ترکیب رنگ و  انواع مدل روسری مینی اسکارف و چگونگی ست کردن آن توضیح می‌دهیم.

چطور مینی اسکارف را ست کنیم؟

این موضوع کاملا بستگی به این دارد که می‌خواهید چه نوع استایلی بسازید و استایلی رسمی یا کژوال داشته باشید؛ می‌توانید مینی اسکارف را با مانتو کتی، پالتو زمستانی، شومیز و یا پیراهن‌هایی که یقه بلند دارند، بپوشید. در حقیقت می‌توان گفت مینی اسکارف بهترین پوشش برای زمان‌هایی است که می‌خواهید مانتو یا شومیزهای یقه بلند و طرح دار بپوشید. زیرا پوشیدن مانتوی یقه بلند با شال و روسری بلند باعث می‌شود استایلتان بد شکل و پف کرده به نظر برسد. به همین دلیل استفاده از روسری‌های قواره دار برای پوشیدن با مانتوهای یقه دار و طرح دار اصلا مناسب نیست. مینی اسکارف بهترین گزینه در این مواقع است.

پوشیدن یک مینی اسکارف شیک و زیبا با مانتوی کتی یکی از آن استایل‌های بی نظیری است که سبب زیباتر شدن و جذاب تر شدن استایل‌تان می‌گردد. در ضمن پوشیدن مینی اسکارف سبب می‌شود از سن واقعی‌تان جوان تر به نظر برسید. به کار بردن روسری کوتاه باعث می شود استایل شما دخترانه‌تر به نظر برسد.

همچنین اگر در رابطه با دیده شدن گردن و موها در زمان پوشیدن مینی اسکارف مشکل دارید و حجابی کامل می‌خواهید، کافیست زیر مینی اسکارف زیر شالی یا یقه حجاب بپوشید تا بتوانید از این روسری جذاب استفاده کنید.

مینی اسکارف چیست؟

انواع مدل روسری مینی اسکارف

روسری مینی اسکارف به دلیل ترند شدن و مورد استقبال قرار گرفتن توسط بانوان دارای تنوع بسیار زیادی است. انواع مینی اسکارف تک رنگ، مینی اسکارف ساتن، مینی اسکارف طرح دار، مینی اسکارف حریر و … در بازار وجود دارند. برخی از طرح‌ها و مدل‌های مینی اسکارف مانند مینی اسکارف بابونه، مینی اسکارف مشکی و سفید، مینی اسکارف پلنگی و… در بین بانوان خواهان زیادتری دارند.

چگونگی ست کردن مینی اسکارف تک رنگ

مینی اسکارف تک رنگ را می‌توانید به راحتی با یک مانتو یا شومیز و پیراهن به رنگ مکمل آن ست کنید. این نوع ترکیب بسیار جذاب بوده و سبب ایجاد استایلی جذاب و قابل قبول می‌شود. مثلا می‌توانید یک روسری مینی اسکارف رنگ سال یعنی بنفش را با یک مانتو زرد رنگ ست کنید. اگر از مانتو مجلسی یا انواع کت و شلوار استفاده می‌کنید، مینی اسکارف تک رنگ ساتن نیز می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

چگونگی ست کردن مینی اسکارف طرح دار

برای انتخاب مینی اسکارف طرح دار کافیست رنگ یکی از طرح‌های روسری را با رنگ مانتو و یا پیراهن خود ست کنید. در تصویر زیر می‌بینید که مینی اسکارف قرمز با توپ‌های سفید با یک مانتو سفید ست شده است. مینی اسکارف دارای طرح‌های مشکی نیز با یک مانتو مشکی به خوبی ست شده است.

ست روسری مینی اسکارف جدید با کت و شلوار

یکی از ترندهای امسال کت و شلوارهای ست بودند که پوشیدن آنها با مینی اسکارف همراه با کفش پاشنه بلند سبب خلق یک استایل بی نظیر و رسمی می‌شود. اگر می‌خواهید یک استایل مونوکروم داشته باشید می توانید کت و شلوار تک رنگ را با اکسسوری‌هایی مانند روسری و زیورآلاتی که یک یا دو درجه روشن‌تر و تیره‌تر هستند، ست کنید. این استایل به شما کمک می‌کند قد بلند‌تر و لاغرتر به نظر برسد. همچنین استایل شما را از یکنواختی بیرون می‌اورد و سبب ایجاد جلوه و زیبایی در آن می‌شود.

پوشیدن کت با شلوار بوت کات و مینی اسکارف نیز باعث می‌شود استایل رسمی و فوق العاده جذابی را داشته باشید. شلوارهای بوت کات، شلوارهای راسته‌ای هستند که از قسمت زانو به پایین کمی گشاد می‌شوند. استفاده از کیف چرمی و کفش پاشنه در این استایل سبب جذاب‌تر شدن و زیباتر شدن آن می‌شود.

ست روسری مینی اسکارف

چگونگی ست کردن کت و شلوار پارچه‌ای قد ۹۰ با مینی اسکارف و صندل

استایل رسمی و جذاب دیگری که می‌توانید با مینی اسکارف بسازید، پوشیدن مینی اسکارف با کت و شلوار پارچه‌ای قد ۹۰ و صندل است. در این استایل می‌توانید از یک کت و شلوار تک رنگ استفاده کنید و یا اینکه از رنگ‌های دلخواه خود برای شلوار استفاده کنید.

نحوه ست کردن مینی اسکارف با شومیز و مام استایل

یکی دیگر از ست‌هایی که با مینی اسکارف می‌توانید بسازید، پوشیدن آن با شومیز است. شومیز از اصلی‌ترین لباس‌هایی است که بانوان از آن استفاده می‌کنند. شومیز برای انواع استایل‌ها چه رسمی و چه غیر رسمی کاربرد دارد. می‌توانید شومیز را با شلوار مام استایل و روسری مینی اسکارف بپوشید. این ترکیب در کنار کفش پاشنه بلند یا صندل انتخابی فوق العاده برای تابستان و بهار است.

اینفوگرافی ست کردن روسری مینی اسکارف

ست کردن مینی اسکارف با وست

وست و شومیز یکی از پرطرفدارترین مدل‌هایی است که جدیدا ترند شده است. پوشیدن وست با شومیز یقه دار و ترکیب آن با روسری مینی اسکارف بسیار جذاب و زیبا بوده و سبب خلق استایلی به نظیر می‌شود. وست نوعی جلیقه جلو باز است که البته با دکمه یا زیپ می‌توان آن را بست. وست از جمله لباس‌هایی است که به راحتی‌ می‌توان آن را با آیتم‌های دیگر ست کرد. اگر می‌خواهید استایلتان رسمی و شیک‌تر به نظر برسد کافیست کفش پاشنه بلند بپوشید.

نحوه ست کردن مینی اسکارف با مانتوی بلند

مانتوهای بلند جزء لباس‌هایی هستند که همیشه طرفداران مخصوص به خود را دارند. معمولا مانتوهای بلند راحت و آزاد هستند و در ما‌های گرم سال از آن‌ها استقبال می‌شود. ست کردن مانتوی بلند و مینی اسکارف خیلی راحت است. می‌توانید برای تکمیل استایل رسمی و شیک خود، کفش پاشنه بلند و لگ یا شلوار راسته بپوشید.

نحوه ست کردن مینی اسکارف با مانتوی بلند

نحوه ست کردن مینی اسکارف و مانتوی جلو بسته

مانتو‌های جلو بسته معمولا جنسی خنک و تابستانی داشته و به همین دلیل در بهار و تابستان مورد استقبال قرار می‌گیرند. به راحتی می‌توانید با پوشیدن مانتوی جلو بسته با مینی اسکارف و شلوار اسلش یا جین، مام استایل و یا راسته یک استایل جذاب بسازید و مطمئن باشید که فوق العاده به نظر خواهید رسید.

کجا می‌توانیم از مینی اسکارف استفاده کنیم؟

در قرارهای دوستانه زمانی که می‌خواهید یک استایل کژوال بسازید و به گردش روزانه بروید و یا زمان‌هایی که قصد ساختن یک استایل رسمی را دارید و می‌خواهید به مهمانی بروید، می توانید مینی اسکارف بپوشید.

جنس مینی اسکارف چیست؟

جنس پارچه انواع مدل روسری مینی اسکارف متفاوت بوده و در انواع مختلفی در بازار وجود دارد. البته معمولا روسری مینی اسکارف دارای طرح‌های گل، ساده یا راه راه است و جنس هایی مانند مینی اسکارف حریر، روسری مینی اسکارف توری ، ساتن و نخی دارای طرفداران بیشتری هستند.

روسری های کوتاه را با چه مانتوهایی ست کنیم؟

شما می‌توانید روسری مینی اسکارف دخترانه  را با انواع مانتوهای زیبا دخترانه و شومیز‌ها یا دیگر لباس‌ها ست کنید. البته دقت کنید اگر می‌خواهید روسری مینی اسکارف طرح دار انتخاب کنید، بهتر است مانتو، شومیز یا کت شما پارچه ای ساده باشد تا استایلی جذاب و زیبا داشته باشید.

اگر می‌خواهید استایل شما کاملا دخترانه به نظر برسد، کافیست یک پیراهن و دامن را با روسری کوتاه ست کنید. این کار باعث می شود استایل دخترانه شما کامل شود و به نوعی یاد آور استایل دخترانه دهه ۵۰ است.

نحوه ست کردن روسری های ژورنالی

همچنین می‌توانید انواع لباس‌های بلند با طرح سنتی را با انواع مدل روسری مینی اسکارف بپوشید. این نوع استایل نیز بسیار پرطرفدار و پرکاربرد بوده و همراه با شلوار بگی ساده و رنگ روشن ترکیبی فوق العاده می‌سازد. البته بهتر است رنگ شلوار و لباس در طرح‌های سنتی تضاد نداشته باشد تا استایل جذاب‌تری بسازید.

نحوه ست کردن روسری های ژورنالی

احتمالا شما هم در اینستاگرام و در شبکه‌های اجتماعی، روسری‌های ژورنالی را دیده‌اید. این نوع روسری‌ها برای پوشیدن در مجالس خاص بسیار ترند شده‌اند و برای فیلم‌های فرمالیته از آنها استفاده می‌شود. جنس این نوع مینی اسکارف‌ها معمولا نازک و توری است. یا اینکه پارچه آنها از حریر است و در قسمت پایین آن تور به کار رفته است. اگر نمی‌دانید روسری‌های ژورنالی را با چه لباس‌هایی می‌توانید بپوشید، باید بگوییم روسری‌های ژورنالی برای پوشیدن با لباس‌های مجلسی یا لباس‌های شب طراحی شده‌اند. برای ساختن چنین استایلی باید توجه کنید که رنگ روسری تیره باشد.

اگر قصد دارید روسری ژورنالی را در روز و در فضای باز بپوشید بهتر است آن را با یک لباس دخترانه فانتزی ست کنید.همچنین بهتر است رنگ روسری روشن باشد یا در طرح‌های آن رنگ روشن به کار رفته باشد.

روسری‌های ژورنالی را همچنین می‌توانید با دستکش یا جوراب همجنس خودش به راحتی ست کنید که ترکیب و استایلی بسیار زیبا به شما می‌بخشد. همچنین دقت داشته باشید اگر قصد دارید، روسری مینی اسکارف ژورنالی را با لباس‌های شب بپوشید و لباس شما یقه بازی دارد، بهتر است از زیورآلاتی مثل گردنبند استفاده کنید.

اینفوگرافی نحوه ست کردن روسری مینی اسکارف

ابعاد روسری های کوتاه چقدر است؟

ابعاد روسری‌های کوتاه متغییر است اما به شکل معمول به روسری هایی در ابعاد ۷۰، ۸۰ و ۹۰ مینی اسکارف می‌گویند.

سخن آخر

ترکیب رنگ روسری مینی اسکارف و ست کردن آن با رنگ‌های متضاد یا مکمل دیگر لباس‌ها سبب زیباتر شدن استایل می‌شود. در ضمن دقت داشته باشید مینی اسکارف در کوچک‌ترین حالت ۷۰ سانتی متری است و نمونه کوچکتر آن باندانا است که ابعاد ۵۰ در ۵۰ دارد و بیشتر از آن برای دستمال سر و مچ بند استفاده می‌شود. برای خرید شال و خرید روسری می‌توانید از طریق همین وب سایت اقدام نمایید.

برای امتیاز به این پست کلیک کنید
[کل: ۰ میانگین: ۰]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع سایت مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاپ آپ خرید روسری