بازدید 7246
Scarfbank 1878 روز پیش
۱۳ دیدگاه

چگونه کسب و کاری در زمینه تولید شال و روسری راه اندازی کنیم؟ قسمت اول

شاید شما هم به این فکر افتاده باشید که یک کسب و کار درصنعت نساجی و به صورت تخصصی در زمینه تولید شال و روسری راه اندازی کنید. مهم‌ترین و سخت‌ترین قدم در راه اندازی یک کسب و کار، درست و قوی شروع کردن است. برای این کار کافی است تا با بانک روسری ایران همراه شوید و تا انتهای این مقاله را بخوانید.

به صورت کلی برای راه اندازی یک کسب و کار با سرمایه اولیه ناچیز مسلما باید مهارت‌های جدیدی یاد بگیرید، به خوبی با بازاریابی آشنا شوید و مشتریان خود را راضی نگه‌دارید. فراموش نکنید که شما فقط و فقط از رضایت مشتری کسب درآمد خواهید کرد. در ادامه برخی از اصول الویه راه اندازی یک کسب و کار در حوزه تولید شال و روسری را بررسی خواهیم کرد.

۱. بوم کسب و کار خود را طراحی کنید.

بوم مدل کسب و کار یک ابزار مدیریتی و کارآفرینانه است. در این بوم شما مدل کسب و کار خود را توصیف می‌کنید و با چالش‌های پیش روی خود مواجه می‌شوید.

این بوم از ۹ بخش تشکیل شده است که اجزای کسب و کار شما را شامل می‌شود. این بخش‌ها شامل بخش‌های مشتریان، ارزش پیشنهادی، کانال‌های توزیع، ارتباط با مشتریان، فعالیت‌های اصلی، شرکای کلیدی، منابع اصلی مورد نیاز جریان درآمد و همین طور ساختار هزینه هاست.

می‌توانید این بوم را از اینجا دانلود کنید و بعد از پرینت آن، شروع به طراحی بوم کسب و کار خود کنید. این بوم در سراسر دنیا استفاده می‌شود. به همین دلیل کافی است تا بعد از طراحی بوم خود را به متخصصان کسب و کار نشان دهید. آن‌ها فرصت‌ها، تهدیدها، نقاط قوت و نقاط ضعف بیزینس پلن ذهنی شما را خواهند گفت.

۲. به تحقیقات بازار بپردازید و رقبای خود را شناسایی کنید

بازار هدف شما چه کسانی هستند؟ با بزرگان بازار صحبت کنید و نظر آن‌ها را درباره اتفاقات آینده بازار شال و روسری جویا شوید. با صاحبان بوتیک‌ها و فروشگاه‌های شال و روسری صحبت کنید. حتی شاید بد نباشد چند روزی در محیط کار قرار بگیرید تا خودتان با چم و خم بازار آشنا شوید، سلیقه‌‌های مخاطبان را شناسایی کنید و نمونه‌هایی از محصولاتی که قصد تولید دارید، ببینید.

۳. به جنبه‌های قانونی کسب و کار توجه داشته باشید

حتما به مواردی مانند مالیات، مجوز کسب و کار، بیمه و قوانین وزارت کار راجع به استخدام نیروی انسانی توجه داشته باشید. علاوه بر این میزان نیاز خود به نیروی انسانی را نیز مشخص کنید. در این نیازسنجی برای مواردی مانند بسته بندی، برش، دوخت و … نیز فکری کنید.

۴. نام برند خود را انتخاب کنید

نام برند و لوگو از مواردی هستند که مشتریان شما به صورت مستقیم با آن‌ها برخورد دارند. بنابراین این اتخاب یکی از مهمترین انتخاب‌های کسب و کار شما خواهد بود. علاوه بر این در انتخاب نام برند خود از منحصر به فرد بودن آن نیز اطمینان حاصل کنید.

۵. لوگو برند خود را طراحی کنید

لوگو اثر ماندگار نام برند شما در ذهن همه و در روی همه محصولات‌تان هست. در طراحی لوگو از حرفه‌ای ترین گرافیست‌ها کمک بخواهید و انتقال مفهوم را نیز در نظر داشته باشید. بهتر است هر کسی با هر میزان هوش و درک بصری بتواند، بتواند در نگاه اول تشخیص دهد که این لوگو مربوط به شما است و حتی بتواند تشخیص دهد کسب و کارتان چیست.

تا به اینجای کار کارهای مقدمتی راه اندازی تولیدی شما انجام شده است. در مقاله بعدی به شما خواهیم گفت چگونه مدل‌های تولیدی خود را مشخص کنید، چگونه طرح بزنید، چگونه بازاریابی کنید و در نهایت چگونه تبلیغ کنید. برای مطالعه مقاله بعدی روی لینک زیر کلیک کنید.

راه اندازی کسب و کاری مانند فروش شال و روسری با توجه به اینکه شاید مدنظر داشته باشید تا برند خود را مطرح نمایید، قطعا دردسر و چالش هایی دارد. برای کم کردن این ریسک‌ها، شما می‌توانید مرحله به مرحله جلو بروید و برند خود را در مراحل بعدی به مخاطبان و مشتریانتان معرفی کنید.
بانک روسری ایران می‌تواند طرح شما را روی پارچه های مدنظر شما با برند شما چاپ کند ولی باید به ریسک های آن هم توجه کنید ولی برای کاهش این ریسک ها ما یک پیشنهاد برای شما داریم و آن این است که با خرید شال و روسری از فروشگاه بانک روسری با تعداد بالای ۱۰ عدد، تخفیف خوبی دریافت کنید و کسب و کار خود را راه بیاندازید. برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید

خرید شال و روسری عمده

برای امتیاز به این پست کلیک کنید
[کل: ۳۴ میانگین: ۴.۲]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع سایت مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. عاطفه گفت:

    سلام من تصمیم گرفتم از چین شال و روسری بیارم و یک دفتر اجاره کنم و یک الی دونفر نیرو جهت بازاریابی و کارهای دفتری استخدام کنم. از نظر خودم مشکلی نداره اما میخوام با چند نفر مشورت کنم راهنمایی بگیرم ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. مریم گفت:

      سلام ،برای چی از چین ، اگه سرمایه داری از لوازم داخل ایران شال های خلاقانه بدوزی درآمدش بیشتره من هم قصد اینکارو دارم

      1. مهدی گفت:

        سلام منم می‌خوام شروع کنم باید چکار کنم

        1. scarfbank_admin گفت:

          سلام
          وقتتون بخیر
          لطفا با شماره های ما تماس بگیرید. همکاران ما در یک جلسه مشاوره نکات راه اندازی کسب و کار را به شما خواهند گفت و شما را در راه اندازی مجموعه تولیدی یا برند خود راهنمایی خواهند کرد.

    2. لیلا رضایی گفت:

      سلام چرا ازچین وقتی نیروی کار خودمون لنگ حمایت شماست من حاضرم همکاری کنم

  2. نسیم گفت:

    من هم میخوام با تولیدی ها ایرانی کار کنم ولی راهشو بلد نیستم

  3. ابراهیم ویسی گفت:

    سلام برای تولیدی شال وروسری چقدر سرمایه وسایل نیاز هست

  4. Zahra گفت:

    سلام من هم به این نتیحه رسیدم شال و روسری انتخاب کنم اما ایا میشه بدون مکان این کار شروع کرد؟

    1. scarfbank_admin گفت:

      سلام
      ممنون از نظرتون.
      بله
      با وجود تولیدکننده های چاپ و روسری خانگی میشه به این نتیجه رسید که میشه این کار را بدون داشتن مغازه یا شرکت انجام داد. برخی از مشتریان بانک روسری توزیع کننده هایی هستند که سفارش چاپ روسری می دهند و این روسری بدون انبار کردن مستقیم برای فروشندگان شون ارسال میشه.
      اگر تصمیم به انجام این کار گرفتید، خوشحال میشیم در مجموعه بانک روسری ایران در خدمتتون باشیم. علاوه بر این می‌توانید به صورت رایگان از مشاوره‌های فنی و شناخت بازار مدیریت بانک روسری ایران نیز استفاده نمایید.
      برای این منظور با شماره ۰۲۱-۲۲۸۶۵۸۹۳ تماس حاصل نمایید.

  5. میلاد گفت:

    سلام خسته نباشید
    من تازه شروع به طراحی شال وروسری کردم ودآرم اولین طرحم ر وتولید می کنم الان برای فروش بیش تروتبلیغ باید چه کنم ویزیتور بگیرم

    1. مجید رضایی گفت:

      سلام برای شروع راه‌اندازی کسب و کار شال و روسری کدام راه می‌توان موفقیت دران حاصل شود۱ خرید مستقیم از تولیدکنندگان ۲ خرید از عمده فروشی ها ۳ اخذ نمایندگی ممنون میشم اگه راهنمایی کامل بفرمایید

  6. امf.aیار گفت:

    با سلام
    میشه لطفاً بفرمایید برای شروع کار تولید روسری و شال ، از کجا میتونم پارچه طراحی شده تهیه کنم ؟

  7. فاطمه گفت:

    سلام
    وقتتون بخیر
    سایتتون عالی است.

پاپ آپ خرید روسری