تا کردن روسری و شال
بازدید 2747
Scarfbank 687 روز پیش
بدون دیدگاه

ترفندهای تا کردن روسری و شال برای جلوگیری از چروک شدن

بیشتر افراد برای نگهداری روسری‌ها آنها را روی یک آویز روسری (آویز چوبی ضخیم با سوراخ‌های بزرگ) نگهداری می‌کنند. اما این کار باعث می‌شود وسط همه روسری‌ها یعنی قسمتی که از سوراخ رد می‌شود، چروک شود. تا زدن روسری‌ها و نگهداری از آنها در کمد نیز سبب ایجاد چین و چروک در آنها می‌شود و فضای زیادی نیز می‌گیرد. پس بهترین راه برای تا کردن روسری و شال و نگهداری از آنها برای پیشگیری از چروک شدن چیست؟ یا می‌توانیم همان روش همیشگی را به کار ببریم و اجازه دهیم چروک شوند و سپس هر بار آنها را اتو کنیم؟ به نظر می‌رسد زمانی که روسری برای مدت طولانی استفاده نشود، چروک‌های بیشتری روی آن پدیدار می‌شوند. زمانی که به طور مداوم از آن استفاده می‌کنید، زیاد چروک‌ها به چشمتان نمی‌آید. در این جا ۶ روش برای نگهداری روسری و شال و پیشگیری از ایجاد چین و چروک را بیان می‌کنیم. در ادامه نیز می‌توانید راه‌های تا کردن روسری و آموزش تا زدن روسری را مشاهده کنید.

آموزش تا کردن روسری و شال

۶ روش برای نگهداری از شال و روسری و جلوگیری از ایجاد چین و چروک

به نظر لذت بخش است که هر موقع می‌خواهید شال و روسری دلخواهتان را بپوشید، بدون آنکه مجبور به اتو کشیدن آن شوید. در اینجا راه‌هایی را به شما آموزش می‌دهیم تا بتوانید شال و روسری را صاف و مرتب نگه دارید و دفعات اتوکشی آن را به حداقل برسانید.

  1. پارچه مناسب را انتخاب کنید

علم نقش مهمی در زندگی ما دارد حتی در ساخت و به کار بردن انواع پارچه نیز علم نقش اساسی دارد. می‌توانید چند شال و روسری مقاوم در برابر چروک که جنس پارچه شان از لیکرا، جرسی، نایلون یا پلی استر است تهیه کنید. می‌توانید این شال و روسری‌ها را برای کارهای روزمره مانند خرید مواد غذایی، خرید نان، خرید صبحانه یا آوردن بچه‌ها از مدرسه و … استفاده کنید و هیچ وقت نگران چروک شدنش نباشید.

  1. یک کشو اختصاص دهید

اگر فضای کافی دارید می‌توانید یک کشو را برای شال و روسری‌هایتان در نظر بگیرید. شال و روسری‌ها را تا دهید و هیچ لباس دیگری روی آنها نگذارید که به شال و روسری فشار وارد کنند و آنها را چروک کنند.

  1. تا کنید و آویزان کنید

بهترین کار بعدی این است که از یک چوب لباسی سبک استفاده کنید و شال و روسری را درون کمد لباس خود آویزان کنید. برای اینکار شال و روسری را از وسط چوب لباسی رد کنید و چوب لباسی را درون کمد آویزان کنید. در این روش شال و روسری چروک نمی‌شوند. می‌توانید چند رنگ خنثی یا همرنگ را در یک چوب لباسی آویزان کنید تا در هنگام نیاز به راحتی بتوانید به مدل دلخواهتان دسترسی داشته باشید.

اینفوگرافی تا کردن شال و روسری

  1. دوش بخار

شال و روسری خود را به چوب لباسی آویزان کنید و هنگام دوش گرفتن آن را در حمام خود قرار دهید. بخار آب گرم حاصل از دوش آب گرم در واقع می‌تواند به صاف کردن شال و روسری‌های چروک شما کمک کند.

  1. خشک کن

شال و روسری‌های خود را درون خشک‌کن با یک چرخش ملایم بریزید. هوای گرم درون خشک کن به صاف شدن خطوط چروک شال و روسری کمک می‌کند.

  1. با گیره لباس آویزان کنید

بهترین ترفند تا کردن روسری این است که آن را تا نکنید. تنها انتهای شال و روسری با استفاده از دو گیره لباس به چوب لباسی ببندید و آن را آویزان کنید. تنها بدی این روش این است که باید ارتفاع به قدری باشد که انتهای شال یا روسری به زمین نخورد و در نهایت چروک نشود.

نحوه تا کردن روسری

 

آموزش تا کردن شال و روسری

آموزش صحیح تا کردن روسری و شال سبب می‌شود بتوانید مدت زمان بیشتر از شال و روسری‌هایتان استفاده کنید و همچنین بتوانید همیشه شال و روسری‌هایتان را تمیز و صاف نگه دارید. اما تا زدن روسری به هر روشی سبب ایجاد چروک روی آن می‌شود. برخی از افراد شال و روسری را رول می‌کنند و درون سازمان‌دهنده‌های شال و روسری قرار می‌دهند. تا زدن روسری‌های ابریشمی و پشمینه از آن‌ها در برابر چین و چروک محافظت می‌کند. در حالت ایده‌آل می‌توانید شال و روسری‌های پشمینه و ابریشمی را در یک کشوی کمد نگهداری کنید. روسری‌های مصرفی روزانه را نیز می‌توانید تا بزنید یا رول کنید و در کنار هم در کشور قرار دهید. این روش عالی است اگر یک کشو را بتوانید به تنهایی به روسری اختصاص دهید. اما اگر اکثراً روسری‌های معمولی دارید که نیازی به ذخیره‌سازی خاصی ندارند، می‌توانید از یک سازمان‌دهنده روسری آویزان استفاده کنید.

بهترین ترفند تا کردن روسری

نحوه تا کردن روسری به صورت رول 

این ترفند را می‌توان در هر قفسه خالی یا کشوهای خالی در کمد انجام داد. روسری خود را بردارید، آنها را در یک مستطیل قابل کنترل تا کنید و آن را بغلتانید! اندازه رول شما به عمق قفسه‌ها بستگی دارد. این کار را با تمام روسری‌های خود ادامه دهید. سپس یک کشو و قفسه زیبا از روسری و شال دارید. این روش سبب زیبا به نظر رسیدن کمد و کشو می‌شود و خیلی جمع و جور است. دسترسی به روسری و شال در این روش آسان است. همچنین روسری و شال در این روش کمتر چروک می‌شود. البته اولین بار برای جمع کردن شال و روسری به این روش باید کمی زمان بگذارید. همچنین گاهی دیدن شال و روسری دلخواه در این روش سخت است زیرا فقط می‌توانید کمی از پارچه را ببینید.

روسری‌ها را به سازمان‌دهنده روسری آویزان کنید

شما ممکن است فردی بصری باشید که دوست دارد انواع متنوع روسری‌ها را جلوی چشم خود ببیند، نه اینکه در کشو آنها را پنهان کند. سازماندهی روسری آویزان برای کمد در سبک‌های مختلفی وجود دارد، اما بیشتر آنها شبیه یک چوب لباسی با دهانه‌های متعدد برای نگه داشتن هر روسری هستند. حلقه زدن هر روسری از سوراخ‌ها به شما این امکان را می‌دهد که تمام روسری‌های خود را در یک مکان نگهداری کنید. می‌توانید از این سازمان‌دهنده در اتاق خواب یا کمد لباس خود استفاده کنید. اگر روسری‌های زمستانی حجیم ضخیم دارید، ممکن است به دو مرتب کننده روسری نیاز داشته باشید. روسری‌های زمستانی خود را با مانتوهای زمستانی و روسری‌های تابستانی خود را با بقیه لباس‌ها در کمد لباس خود نگهداری کنید. باز هم، این یک سیستم عالی برای روسری‌های معمولی است که چروک نمی‌شوند.

راه های تا کردن روسری

از سبد یا سطل نگهداری روسری استفاده کنید

اگر فضای کمد شما محدود است، یک سطل ذخیره سازی ساده برای نگهداری مجموعه روسری شما روشی خوب خواهد بود. جدا کردن روسری‌ها به دو دسته «سبک» و «سنگین» می‌تواند به شما کمک کند تا همه چیز را مرتب نگه دارید. سطل یا سبد روسری خود را می‌توانید در کمد یا در نزدیک‌ترین محل ورود و خروج از خانه خود نگهداری کنید.

سخن آخر

در این مقاله راه‌های تا کردن شال و روسری و نحوه نگهداری از روسری و شال بدون چروک شدن را آموزش دادیم. بنابراین اگر از آن دسته خانم‌هایی هستید که هیچ وقت از خرید شال و خرید روسری سیر نمی‌شوید و الان تعداد زیادی شال و روسری دارید که نمی‌دانید چطور دسته‌بندی کنید و چطور آنها را تا کنید، این مقاله احتمالا به شما کمک می‌کند تا به شال و روسری‌هایتان نظم بدهید. همچنین دقت داشته باشید اگر شال و روسری را به شیوه درست و اصولی تا نکنید و نگه ندارید، همیشه شال و روسری‌هایتان چروک خواهد بود. برای خرید شال و خرید روسری در جنس‌ها و طرح‌های متنوع می‌توانید از طریق فروشگاه ما اقدام نمایید.

برای امتیاز به این پست کلیک کنید
[کل: ۳ میانگین: ۳.۷]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع سایت مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاپ آپ خرید روسری