۰

چه کفشی با شلوار جین فلر(Flare) بپوشیم؟

شلوار جین فلر با کفش
بازدید 1801

پوشیدن کفش با شلوار لی یکی از کارهایی است که زیبایی و جذابیت بسیار زیادی به ظاهر افراد همیشه می‌دهد. در این جا لیست مفصلی از سبک‌های مختلف کفش‌هایی که می‌توانید با شلوار جین فلر مورد علاقه‌تان بپوشید تهیه کرده ایم. شما را تا جای ممکن با پوشیدن کفش با شلوار جین آشنا می‌کنیم. هم‌چنین چند نکته بسیار مفید برای پوشیدن درست این شلوار‌ها از جمله شلوار جین برش‌دار در ادامه خواهید خواند. 

 

تهیه کفش و شلوار جین فلر

شلوار جین فلر Flare چندین نسل است که مد شده است. این لباس فوق‌العاده شیکی است که در دهه ۱۹۷۰ توسط جوانان پوشیده می‌شد و بسیار محبوب بود، در دهه ۱۹۹۰ و دوباره در سال ۲۰۱۵ از این شلوار بسیار استفاده شد. اکنون دوباره این نوع شلوارها در حال بازگشت به میان جوانان هستند. تقریبا می‌توان گفت که شلوار جین فلر برای استفاده بسیار عالی است، اما باید بررسی کنیم که چه نوع ست کفش با شلوار لی آبی به خوبی انجام می‌شود. به عبارتی بسیاری می‌خواهند بدانند که چه کفشی با شلوار لی بپوشیم، مناسب‌تر خواهد بود؟

ست کردن شلوار فلر با کفش

شلوار جین فلر را می توان تقریباً با هر کفشی ست کرد. طول این شلوار بلند است و این باعث می شود که کفش شما کمتر دیده شود. با استفاده از کفش های خاص با فلر می توانید سبک‌های مختلفی را تجربه کنید. از پوشیدن کفش با شلوار جین بهترین تجربه را داشته باشید. سکوها، کفش‌های پاشنه بلند و کفش‌های کتانی جزو بهترین گزینه‌ها هستند، اما برای داشتن تیپ مناسب باید با برش‌های خاصی آزمایش شوند. ترکیبی از کفش‌هایی که برای پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های ما در روزهای “صلح و عشق” کار می‌کردند، ممکن است امروز هم مد عالی باشند.

این لباس‌ها بسیار کلاسیک هستند. اما از آنجایی که شلوار جین در حال بازگشت به صفحه‌نمایش، کمد لباس‌ها و قلب‌های ما در عصر ما است، بیایید نگاهی به بهترین راه‌های پوشیدن آن‌ها داشته باشیم. (اگر از طرفداران پر و پا قرص هیپی هستید، خیلی ناامید نشوید. برخی از ایده های ما برای شما بسیار شبیه به آنچه در زمان گذشته پوشیده می شد، به سادگی و با کمی تغییر مدرن است.) در این جا راهکارهای مناسبی را برای ست کفش با شلوار لی آبی و ست کفش با شلوار جین مشکی به اختصار بیان خواهیم کرد تا بتوانید بهترین تیپ شلوار لی با کفش را برای خود داشته باشید.

بهترین کفش برای پوشیدن با شلوار جین Flare

ما نمی‌توانیم انکار کنیم که اینستاگرام در این فصل با اینفلوئنسرها و افراد مشهوری که شلوار جین گشاد پوشیده‌اند، پر شده است. ما جست و جوهای زیادی را برای شما انجام داده ایم. برخی از خیره کننده ترین ترکیبات شلوار جین و کفش را پیدا کرده ایم. ما بهترین ست کفش با شلوار لی و شلوار جین را در ادامه به شما معرفی می کنیم.

پلتفرم

این نوع کفش ممکن است کمی بدیهی و ساده به نظر برسد، اما پلتفرم هایی با شلوار جین فلر در طول زمان موفق بوده‌اند. پلتفرم ها نیز بسیار متنوع هستند. می توانید با کفی های چوبی یا چوب پنبه ای، پهن، درشت و طرح دار به مدرسه دوران کودکی خود بروید. برای بهترین ست کفش با شلوار لی، استفاده از این نوع کفش انتخاب بسیار مناسبی می‌تواند باشد.

انتخاب دیگر این است که ازخطوط براق و باریک و یکنواخت مدرن‌تر استفاده کنید . نکته مهم در مورد سکوها این است که آنها ارتفاع و تعادل را به پاهای شما به خوبی می‌دهند. دلیلی وجود دارد که این انتخاب شماره یک ما است. ما فکر می کنیم که سکوها و شلوار جین فلر بهترین جفت کفش هستند. به عبارتی تیپ شلوار لی با کفش پلتفرم یکی از جذاب‌ترین تیپ‌ها می‌‌تواند باشد.

ست کفش با شلوار جین فلر

کفش ورزشی

اگر می خواهید ظاهری آرام داشته باشید، کفش های کتانی گزینه دیگری برای پوشیدن کفش با شلوار لی هستند. این کفش‌ها داری جلیقه‌های زیادی هستند. سبک کانورس با کفی تخت (که در دهه‌های گذشته نیز محبوب بود) را انتخاب کنید یا برای ظاهری مدرن‌تر و اسپرت‌تر، از یک کفش بزرگ‌تر می‌توانید استفاده کنید. به این ترتیب از ترکیب کفش با شلوار جین خود بیشترین لذت را خواهید برد.

ست کفش ورزشی با شلوار جین فلر

صندل

این کفش‌ها برای بهار و تابستان مناسب هستند. ظاهر ترکیبی‌تری نسبت به فلیپ فلاپ ها دارند و شعله و روشنی زیادی دارند. یک کفی صاف یا یک پاشنه ملایم را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید و از تمام خوبی های بند کفش و هوای پای خود لذت ببرید.با پوشیدن صندل، به بهترین شکل از کفش با شلوار لی استفاده خواهید کرد. این کفش اشاره‌ای به گذشته دارد، زمانی که دختران و پسران نسل قدیم، صندل پابرهنه می پوشیدند یا حتی پابرهنه می شدند.

پوشیدن کفش صندل با شلوار جین فلر

اسپادریل

اسپادری‌ها بسیار مشابه صندل هستند، اگرچه چند مدل دیگر برای انتخاب وجود دارد. ظاهر خاکی و طبیعی اسپدریل با گزینه‌ها و انواع مختلف تخت، آپارتمان باله، مولد، لیز و گوه و بدون توجه به سبک، با شلوار جین فلر ست می‌شود.

بهترین ست شلوار جین فلر

چکمه های مچ پا

در حالی که چکمه های مچ پا ممکن است اولین انتخاب شما در مورد ست شدن با شلوار جین گشاد نباشد، آنها جفتی شگفت آور برای شلوارهای قد بلند و قد کوتاه تر خواهند بود. اگر بخواهید ست کفش کالج با شلوار لی مورد نظر خود را انجام دهید، چکمه‌های مچ پا گزینه بسیار مناسبی می‌توانند برای این کار باشند.مانند سکوها، نیم بوت‌ها کمی به لباس شما جلوه می‌دهند. از فواید این چکمه‌ها این است که پاهای شما را گرم و همچنین شیک نگه می‌دارند.

چکمه با شلوار جین فلر

پمپ ها

پمپ‌ها راحت‌ترین و بهترین انتخاب ما برای شما نیستند، اما می‌تواند بهترین گزینه ست کفش با شلوار لی باشد. این کفش کلاسیک قطعا یکی از ضروریات جهان امروز است و ظرافت زیادی را به تیپ و ظاهر شما می‌بخشد. اگر می‌خواهید از شلوار لی با کفش نیم‌بوت استفاده کنید، این نوع کفش انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

مناسب ترین کفش برای شلوار جین فلر

انواع شلوار جین فلر

اگر فکر می کنید در سال ۲۰۲۱ چه کفشی با شلوار جین فلر بپوشید، باید بدانید که چه نوع شلوار جین فلر هم‌اکنون دارید. با توجه به روندی که در حال حاضر بازار را در دست گرفته است، فلر های تمام قد برای راه رفتن بسیار مناسب هستند. در اینجا برخی از شلوارهای جین فلر مورد توجه قرار گرفته است:

  • فلر بلند قدیمی
  • بوت کات بلند
  • ساق پهن کمر بلند
  • بوتلگ آرام
  • رزمناو پیکسی
  • بوتکات باریک
  • سبک شلوار
    در حالی که انواع آن ها تفاوت های اندکیدر برش دارند، همه آنها دارای رنگ های مختلف هستند. به اندازه کافی انعطاف پذیر هستند تا متناسب با موقعیت شما لباس های بالا یا پایین را بپوشید. هر مدلی که عاشق آن هستید، بهترین راه برای این است که به خوبی بدانید چه کفشی با شلوار لی بپوشیم و ببینید کدام یک برای شما مناسب است.

شلوار جین فلر با کفش

بهترین کفش برای پوشیدن با شلوار جین بریده شده

اگر یک شلوار جین کوتاه کوتاه دارید، ممکن است از خود بپرسید که بهترین گزینه برای شما کدام کفش خواهد بود. خبر خوب این است که گزینه‌های شما مشابه آنهایی است که از شلوار جین تمام قد استفاده می‌کنند. اما بیایید نگاهی به برخی از کفش‌های زیبا مناسب برای انواع تیپ شلوار لی با کفش، برای تمام فصول بیندازیم.

  • بند های پاشنه دار
  • بند مچ پا صاف
  • چکمه های مچ پا
  • چکمه های بلند
  • آکسفورد
  • کفش ورزشی
  • لوفرها

شیک ترین ست های شلوار جین فلر

با ورود قوی شلوار جین به بازار در این فصل، چند مدل مختلف را امتحان کنید تا ببینید کدام‌یک بیشتر به شما می آید. هنگامی که برشی را داشتید که بر روی شما فوق العاده به نظر می رسد، چند گزینه کفش را تست کنید. مطمئن شوید که پوشش کفش با شلوار لی با آن‌چه در ذهن دارید، مطابقت دارد. انواع مختلفی از سبک ها با شلوار فلر وجود دارد. امکان ست کردن با کفش ها نیز به همان اندازه بسیار زیاد است. با آنچه در فرم بدن خود دارید این شلوار و کفش تمام انحناهای مناسب شما را نشان می دهد. باعث می شود احساس کنید که یک فرد قدرت‌مند شعله ور هستید.

برای خرید شال و خرید روسری و… می توانید از بانک روسری کمک بگیرید.

برای امتیاز به این پست کلیک کنید
[کل: ۰ میانگین: ۰]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع سایت مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاپ آپ خرید روسری