بهترین ترفندهای استایل برای قد بلندی با مد
بازدید 733
Scarfbank 647 روز پیش
بدون دیدگاه

استایلینگ بر اساس قد، بلندتر نشان دادن قد با استفاده از مد

آیا شما کوتاه قد هستید و می‌خواهید کمی بلندتر به نظر برسید؟ در اینجا اصول اولیه و استایلینگ بر اساس قد را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا بدانید چگونه بلندتر به نظر برسید. اگر کوتاه قد هستید، به احتمال زیاد این اولین باری نیست که به دنبال نکاتی برای استایلینگ بر اساس قد هستید.

به طور کلی استایلینگ بر اساس قد به اندازه چند سانتی‌متر کار سختی نیست، اما باید واقع بین باشیم و نباید فکر کنیم که می‌توانیم قد خود را ۱.۸۰ سانتی متر نشان دهیم. بلکه فقط می‌توانیم چند سانتی متر به خودمان اضافه کنیم. تا به ما کمک کند آنقدر کوچک به نظر نرسیم. بنابراین اگر به دنبال نکاتی برای بلندتر به نظر رسیدن (به شکل واقع بینانه) هستید، وقت آن است که ۵ نکته زیر توجه کنید.

نکات مهم بلند قد به نظر رسیدن

صاف بایستید

همه این جمله را از مادر و یا خانواده‌شان شنیده‌اند: صاف بایستید! و حقیقت این است زمانی که می‌خواهید بلندتر به نظر برسید این موضوع مهم است، زیرا اگر وضعیت بدنی بدی داشته باشید، احتمالا چند سانتی متر کوتاه‌تر نیز دیده می‌شوید. کافی است یک حالت بدنی خوب داشته باشید تا حداقل کمی قد بلندتر دیده شود. شما فقط با عادت به صاف ایستادن می‌توانید به این هدف برسید، همچنین می‌توانید تمرینات مرتبط به این موضوع را نیز انجام دهید که وضعیت بدنی شما را بهبود یابد.

نکات مهم بلند قد به نظر رسیدن

لباس‌های اندازه بپوشید

یکی از اشتباهات اساسی استایلینگ بر اساس قد که باعث می‌شود شما کوتاه‌تر به نظر برسید (مخصوصاً اگر کوتاه‌قد هم هستید)، پوشیدن لباس‌های بزرگ است. از یک کت و شلوار بلند گرفته تا یک کت بزرگ، اگر لباس‌های بزرگ بپوشید، به نظر می‌رسد که به شما نمی‌آید و مانند بچه‌هایی خواهید بود که کت و شلوار نوجوانی پوشیده‌اند. بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که لباس‌های هم اندازه بپوشید تا بلندتر دیده شوید. هر چند که الان لباس‌های اورسایز مد هستند ولی می‌توانید لباس‌هایی که خریداری کرده‌اید را پیش خیاط ببرید تا آنها را اندازه و فیت تن شما شکل دهد.

به طور کلی توجه به لباس‌هایی که می‌پوشید مهم است. بهتر است برش شلوار خیلی گشاد نباشد و قد پیراهن‌ها نیز بلند نباشد. از پوشیدن کت‌ها بزرگ نیز پرهیز کنید، زیرا واقعاً بر ادراک خارجی تأثیر می‌گذارد. بنابراین در مورد لباس‌هایتان هوشمندانه فکر کنید.

چیزی در بالاتنه اضافه کنید

کلاه در استایلینگ بر اساس قد می‌تواند یک مکمل عالی برای افزایش قد باشد. این اکسسوری باعث می‌شود افراد به سمت بالاتنه شما نگاه کنند که بلافاصله توهم قد بلند را ایجاد می‌کند. اما این تنها گزینه لوازم جانبی نیست که می‌توانید برای این منظور استفاده کنید. عینک تیره، سنجاق کراوات یا دستمال کت و شلوار می‌تواند برای اضافه کردن وزن بیشتر به بالاتنه شما کافی باشد و ظاهری بلندتر به شما بدهد. اگر کمتر از ۱.۷۰ سانتی متر هستید این نکته می‌تواند کلیدی باشد.

 

کوتاهی مو تأثیرگذار است

توصیه‌ای که به مردان کوتاه قد می‌شود این است که موهای خود را بلند نکنند و یا حداقل مدل موی بلند که از گوش‌ها پایین‌تر بریزد را انتخاب نکنند. مدل موی بلند باعث می‌شود قد کوتاه‌تر دیده شوید. بنابراین انتخاب یک مدل موی متفاوت که قد آن زیر گوش‌ها نباشد، می‌تواند توهم قد بیشتری را ایجاد کند.

به کفش توجه کنید

افراد قد کوتاه‌ بهتر است که از کفش‌های پاشنه بلند یا کفش‌های کتانی با لژ مخفی استفاده کنند. با این حال، اگر بقیه لباس‌هایتان تنگ باشد، ممکن است این کفش‌ها بد به نظر برسند و تلاش شما برای بلند قد دیده شدن مورد توجه بقیه قرار گیرد. به طور کلی، کفش‌های ساده می‌توانند ارزشمند و راحت باشند و ظاهری ساده و صادقانه ارائه دهند.

بهترین ترفندهای استایل برای قد بلندی با مد

در این قسمت ۲۰ ترفند ساده برای بلند قد دیده شدن و عوال موثر در بلندی قد را بیان می‌کنیم. اینطور نیست که این موارد معجزه آسا باشند، اما ترفندهای ظریفی وجود دارند که باعث بلندتر شدن قد می‌شوند. این ترفندها شامل یادگیری نحوه لباس پوشیدن و همچنین شانه کردن موها است، زیرا همانطور که مدل موی کوتاه افراد را جوان‌تر نشان می‌دهد، شینیون‌های بلند و پر حجم می‌توانند به کوتاه‌تر به نظر رسیدن فرد منجر شوند. بنابراین با پیروی از چند دستورالعمل ساده، می‌توانید از آن سانتی‌مترهایی که به دلیل انتخاب‌های نادرست از دست داده‌اید، نهایت استفاده را ببرید.

همانطور که مشهورترین استایلیست‌ها در اینستاگرام نشان می‌دهند که قدشان زیر ۱.۶۳ سانتی‌متر است، بلندتر نشان دادن قد فقط شامل پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند یا چسبیدن به یک مدل لباس خاص نیست، بلکه از یک سری دستورالعمل‌ها می‌توان استفاده کرد.

در کنار استایلینگ بر اساس قد، در این جا سعی‌کرده‌ایم افسانه‌ها و باورهای غلطی که برای زنان قد کوتاه وجود دارد را از بین ببریم.آیا تا به حال شنیده‌اید که لباس‌های ماکسی یا دامن‌های بلند برای دختران کوتاه قد مناسب نیستند؟ خوب، هیچ چیز دور از واقعیت نیست، اما شما باید بدانید کدام الگو سبب شیک شدن استایل می‌شود و همیشه متناسب با آن لباس بپوشید تا بلند قدتر دیده شوید. همچنین باید بدانید از چه لباس‌هایی اجتناب کنید. برای مثال لباس‌های دارای راه راه افقی، یا لباس‌های با طرح درشت و بزرگ در کنار استفاده از اکسسوری‌های بزرگ مانند یک کیف بزرگ می‌توانند قد شما را کوتاه‌تر از حد معمول نشان دهند.

 

  • رنگ های کلیدی برای بلندتر به نظر رسیدن

رنگ های خنثی مانند سفید، مشکی، خاکستری، … از رنگ‌هایی هستند که باید برای بلندتر دیده شدن از آن‌ها استفاده کنید. رنگ‌های هم خانواده و پوشیدن رنگ‌های خنثی به بلندتر به نظر رسیدن شما کمک می‌کند.

  • راه راه های عمودی برای بلندتر به نظر رسیدن

یکی از راه‌های کلاسیک برای بلندتر دیده شدن استفاده از لباس‌های با طرح راه راه های عمودی است. این مدل چاپ ترفندی است برای اینکه چند سانتی متر بلندتر به نظر برسید.

  • طرح‌های کوچک برای بلندتر به نظر رسیدن

مطمئناً می‌توانید لباس‌های با طرح‌های بزرگ بپوشید، اما طرح‌های کوچک و ریز باعث می‌شوند قدتان بلندتر از طرح‌های درشت به نظر برسد.

  • کفش روباز بپوشید

هرچه کفش بازتر باشد، پاهای شما بلندتر دیده می‌شوند. بنابراین تا جایی که می‌توانید کفش روباز بپوشید.

 

  • از استایل مونوکروم استفاده کنید

یکی دیگر از ترفندهای کلاسیک استفاده از استایل مونوکروم است. پوشیدن لباس تک رنگ همیشه نه تنها ضامن ظرافت، بلکه به قد بلندتر دیده شدن نیز کمک می‌کند. مخصوصا اگر رنگ‌های تیره را برای استایل مونوکروم انتخاب کنید.

  • لباس‌های با پارچه نازک برای بلندتر به نظر رسیدن

اگر می‌خواهید کوتاهی قد را پنهان کنید، لباس‌های با حجم زیاد و ضخیم را کنار بگذارید و لباس‌هایی با پارچه نازک و ریزشی را انتخاب کنید.

افراد قد کوتاه باید لباس‌های هم اندازه بپوشند. باید قد آستین تا مچ دست، کت روی کمر و یا باسن و قد شلوار تا مچ پا و یا کمی بلندتر باشد. در غیر این صورت تأثیر عکس دارد.

  • یقه V برای بلندتر به نظر رسیدن

اگر از لباسی با یقه هفت استفاده کنید، خطای بصری ایجاد می‌کند و سبب کشیده دیده شدن بالاتنه و به تبع قد بلندتر دیده شدن شما می‌شود.

  • قسمت کمر لباس را تنگ کنید تا بلندتر به نظر برسید

لباس‌هایی با کمر تنگ، مانند کت‌های اسلیم فیت یا کت‌های بلند، بالاتنه شما را بسیار بلندتر نشان می‌دهند.

  • کمر خود را بالا بیاورید تا بلندتر به نظر برسید

اگر قد کوتاهی دارید و ریزه اندام یا متوسط ​هستید و می خواهید کمی بلندتر به نظر برسید، کمربندتان را بالاتر ببندید.

  • برای بلندتر نشان دادن کمربندهای کوچک انتخاب کنید

اگرچه کمربندهای پهن با سگک‌های بزرگ یک ترند هستند، اما برای کسانی که می‌خواهند قدشان بلند دیده شود، بهترین انتخاب کمربندهای نازک هستند.

  • مدل موی باب برای بلندتر به نظر رسیدن

اینطور نیست که این ترفند شیک محسوب شود اما اما همیشه باید به آن توجه کرد. موهای باب یا متوسط، شما را بلندتر از موهای خیلی بلند نشان می‌دهند.

  • دامن کوتاه برای بلندتر به نظر رسیدن

اگر می خواهید پاهایتان بلندتر به نظر برسد، باید یک دامن یا مانتو کوتاه بپوشید و قسمت بیشتر پاها بیرون باشد. این کار باعث می‌شود پاها بلندتر و کشیده‌تر دیده شوند.

بلندتر به نظر رسیدن با نوع پوشش

  • کیف بزرگ برای بلندتر به نظر رسیدن

اگر شما کوچک هستید، کیف باید بزرگ باشد. این کار باعث می‌شود توجه بقیه به کیف شما جلب شود.

اگر کفش‌های پاشنه‌دار مناسب شما نیست و نمی‌توانید با آنها راه بروید، با کفش‌های نوک تیز می‌توانید به طرز فریبنده‌ای قد بلند دیده شوید.

  • دامن بلند برای بلندتر به نظر رسیدن

یکی دیگر از مواردی که سبب قد بلند دیده شدن می‌شود، دامن بلند است. چه باور کنید چه نه، دامن‌های ماکسی با کمر بسیار بلند شما را قد بلندتر نشان می‌دهند.

  • صندل‌های پاشنه بلند برای بلندتر به نظر رسیدن

این مورد یک ترفند نیست اما نمی‌توان آن را نادیده گرفت. اگر می‌خواهید چند سانتی متر قد خود را افزایش دهید، هیچ چیز مانند کفش پاشنه بلند نمی‌تواند این کار را انجام دهد.

لباس‌های مختلف را با هم بپوشید و برای به دست آوردن استایل مناسب، زمان بگذارید. بهتر است لباس‌هایی بپوشید که تا یک سوم قدتان، طول داشته باشند.

  • موهایتان را بالا ببندید

یکی دیگر از ترفندهای آشکار مو این است که موهایتان را بالای سرتان ببندید. این کار باعث می‌شود چند سانتی متر بلندتر به نظر برسید.

  • لباس ماکسی برای قد بلند نشان دادن زنان

پوشیدن لباس‌های بلند و ماکسی که در آن کمر شما مشخص باشد، می تواند شما را چند سانتی متر بلندتر نشان دهد.

استایلینگ بر اساس قد

 

نکات پایانی برای قد بلند به نظر رسیدن

برای بلند قد دیده شدن بدن خود را به سه قسمت تقسیم کنید. دو سوم پایانی بدن باید با شلوار و یک سوم ابتدایی باید با پیراهن پوشاند شوند. استفاده از استایل‌های مونوکروم تأثیر خوبی روی بلند قامت دیده شدن فرد دارند. همچنین استایل مونوکروم باعث می‌شود یک خط عمودی در دید بیننده به وجود آید که سبب بلندتر دیده شدن فرد می‌شود. می‌توانید از رنگ‌های نزدیک به هم نیز برای داشتن استایلی زیبا استفاده کنید.

با استفاده از جواهرات مناسب می‌توانید قد بلندتر دیده شوید. مثلا برای خانم‌های قد کوتاه استفاده از گردنبندهایی که آویز بلندی دارند که روی گردن آویزان می‌شود، می‌تواند تأثیر خوبی داشته باشد.

همان طور که گفتیم صاف ایستادن و قوز نکردن نیز تأثیر مثبتی در بلند قد دیده شدن دارد. بالا گرفتن گردن و اصلاح حرکات بدن و راست ایستادن باعث می‌شود، کشیده‌تر دیده شود. همچنین بهتر است مراقب باشید در صورتی که قد کوتاهی دارید، اضافه وزن پیدا نکنید.

در ضمن استفاده از انگشترهای پهن برای کسانی که قد کوتاه دارند و انگشتانشان کشیده نیست، توصیه نمی‌شود. زیرا انگشتر پهن باعث می‌شود دستان شما تپلتر و کوتاه‌تر به نظر برسد.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم به طور کامل ترفندهایی برای بلندتر به نظر رسیدن را بیان کنیم. از طریق بانک روسری می‌توانید خرید طرح شال و خرید طرح روسری را در مدل‌های مختلف انجام دهید.

برای امتیاز به این پست کلیک کنید
[کل: ۱ میانگین: ۵]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع سایت مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاپ آپ خرید روسری