بازدید 7858
Scarfbank 1817 روز پیش
بدون دیدگاه

معرفی انواع زیر شالی

شال‌ها و روسری‌ها در دنیا جز بخش مهمی از صنعت مد و زیبایی به حساب می‌آیند. در کشورهای اروپایی، انتخاب نوع حجاب محدودیتی ندارد اما سرپوش‌ها به‌عنوان ابزاری قابل توجه برای زیبایی خانم‌ها شناخته می‌شوند. به هم خوردن شال و روسری روی سرتان می‌تواند فرم موهای‌تان را به هم زده و موجب شود چهره‌تان درهم و آشفته به نظر بیاید. زیر شالی یک نوع از پوشش سر برای پوشاندن مو و داشتن حجاب راحت‌تر با شال و روسری است که با استفاده از آن شال و روسری فرمش را حفط می‌کند و از سر خوردن شال و روسری جلوگیری می‌کند.

در مقاله ما انواع زیر شالی را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید با استفاده آن‌ها در کنار داشتن استایل و تیپی جذاب، زیبایی چهره تان را دوچندان کنید.

مدل لوله ای:

این مدل زیرشالی برای شال و روسری های ضخیم کاربرد دارد و بسیار سبک و راحت است. اگر شما هم جز افرادی هستید که با پوشاندن تمام موهای‌تان زیر شال یا روسری احساس ناخوشایندی دارید این مدل برای شما مناسب است.

کلاه نخی ساده یا کلاه حجاب:

این کلاه برای زیر روسری و شال های نازک کاربرد دارد. اگر موهای بلندی دارید این کلاه به راحتی تمام موی سرتان را پوشش می‌دهد. این مدل در دو جنس نخی و گیپور رایج ترند.

مدل توربان:

این مدل مناسب مجالس است و انواع مختلفی دارد. اگر لباس شما دارای یقه باز است می توانید با ترکیب توربان با مدل بازیگری دارای حجاب کامل باشد و اگر لباستان یقه ایستاده است بدون آن میتوانید این پوشش زیبا را داشته باشید. توربان به دلیل زیبایی که دارد خانم های غیر مسلمان هم از آن استفاده می کنند. تنوع این محصول، هم از نظر جنس و هم از نظر طرح و رنگ و اندازه در بازار بسیار زیاد است.

مدل بازیگری یا سینمایی:

این زیر شالی به دلیل اینکه بیشتر بازیگران تلوزیون و سینما از آن استفاده می‌کنند به این نام مشهور است. کاربرد آن برای زمانی است که می خواهید شال را به صورت مدل دار سر کنید. این زیر شالی تمام موها و گردن را پوشش می دهد. در مقاله روش‌ جالب بستن شال زنانه چند نمونه از آموزش بستن شال را توضیح داده ایم، اگر از سرکردن معمولی شال خسته شده اید حتما مطالعه کنید.

 

هدبند:

هدبند ها برای زیر شال و روسری های ضخیم کابرد دارد و بالای پیشانی و قسمت جلویی مو را پوشش می دهد و کسایی که موهای کوتاهی دارند و از اینکه تمام موهایشان زیر کلاه باشد احساس خوبی ندارند مناسب است.

 

مقنعۀ زیر شالی:

حتما این مدل را سر مجریان تلویزیونی دیده اید، بسیار شبیه مدل بازیگری است با این تفاوت که قسمتی که گردن را میپوشاند همانند مقنعه کمی آزادتر است.

نکته:

  1. اگر پیشانی کوتاهی دارید از هدبند استفاده نکنید چون صورت شما را کوچک‌تر نشان می‌دهد، اما اگر دوست دارید از هدبند یا کلاه زیر روسری استفاده کنید حتما از رنگ های روشن انتخاب کنید و روسری و شال تان را تیره بپوشید و کناره های آن را در قسمت شقیقه تو بزنید تا عرض پیشانی بزرگتر شود.
  2. چهره‌های کشیده باید طول صورتشان را کم کنند. پس باید حجاب خود را در ناحیه پیشانی و چانه بیشتر کنند. برای این کار می‌توانیم از یک هدبند که با روسری یا شال ما هماهنگی کافی دارد، استفاده کنیم.
برای امتیاز به این پست کلیک کنید
[کل: ۲۸ میانگین: ۳.۹]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع سایت مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاپ آپ خرید روسری