۰

همه آن چیزی که از استایل کژوال باید بدانید

ست کژوال
بازدید 719

سبک‌ها و استایل‌ها جذابیت‌های خاصی به افراد می‌دهند و تاثیر بسزایی در شادابی و اعتماد به ‌نفس فرد و بوجود آمدن احساس خوب در دیگران از همنشینی با او دارند. یکی از این تیپ‌های خاص سبک کژوال است. استایل کژوال و روسری کژوال  و یا هر پوشیدنی جذاب دیگری باعث خوشایندی احساس و دریافت‌ بازخورد‌های فوق‌العاده می‌شود که قطعا تاثیر خوبی در خوب گذراندن زندگی خواهند داشت.

استایل کژوال چه ویژگی‌هایی دارد؟

سبک کژوال به معنی واقعی کلمه یعنی راحت و شیک لباس پوشیدن؛ این سبک پوشش به شما کمک می‌کند بدون دغدغه و نگرانی لباس با کیفیت و شیکی را بپوشید که سِت کردن آن کاملا با خودتان است، فقط باید به یک سری از موارد دقت کنید تا سبک کژوال فوق‌العاده‌ای را طراحی کنید.

 اینکه این سبک به شما اجازه می‌دهد خودتان آن‌را طراحی کنید، به معنی این نیست که هر لباس راحتی‌ای که در اختیار دارید را بپوشید و فکر کنید این استایلِ پوشش، کژوال است؛ بلکه این نوع استایل در حال سادگی و راحتی نیازمند رعایت اصول و توجه کردن به نکاتی است که این سبک را دوست‌داشتنی و خاص می‌کند.

استایل کژوال

معرفی دقیق استایل کژوال و روسری کژوال متناسب با آن

لباس پوشیدن و ست کردن، سبک‌ها و استایل‌های خاص و هیجان‌انگیزی دارد. اکثرا استایل کژوال را با استایل اسپرت اشتباه می‌گیرند، بهتر است  با هر کدام از استایل‌ها آشنایی دقیقی داشته باشیم و از هر کدام از آن‌ها به تناسب شرایط و… استفاده کنیم و احساس بهتری را در خود و دیگران به‌وجود آوریم.

کژوال در واقع پوششی است که از حالت قدیمی و کلاسیک جدا شده و در حالی که حالت وقار خود را حفظ کرده است، بسیار متنوع و بروز است. بر اساس این تعریف می‌توان نتیجه گرفت که استایل کژوال از سبک‌هایی است که وسعتِ انتخاب فوق‌العاده بالایی دارد، و اما باز هم تاکید می‌کنم که به معنای این نیست که هر لباسی را از کمدتان بردارید و ادعا کنید که استایل من کژوال است.

در تعریفی دیگر به بیان اروپایی‌ها، کژوال استایلی است که به معرفی شخصیت خارج از یکنواختی در عین سادگی و راحتی تاکید می‌کند.

می‌توان استایل کژوال و روسری کژوال دلخواه را و یا هر لباس دیگری که در فرهنگ ما وجود دارد را با این استایل همراه و هماهنگ کرد. این استایل انواع مختلفی از قبیل رسمی، نیمه رسمی و غیر رسمی دارد که از هر کدام می‌توان در مکان‌های مورد نظر استفاده کرد و لذت برد.

طراحان لباس برای استایل کژوال ست‌های متنوع و جدیدی طراحی کرده‌اند. آن‌ها با توجه، سبک‌ها و فرم‌های نیمه ‌رسمی و رسمی را با رعایت اصول و ایجاد تغییرات قابل توجهی وارد استایل کژوال کرده‌اند. استایل کژوال مردانه و زنانه را طراحی کرده‌اند که به راحتی و سادگی احساس بهتری را برایتان به ارمغان می‌آورد.

و البته همه‌ی اشخاص می‌توانند با پیروی کردن از اصول و قواعد خاص این سبک، مدل‌ها و طرح‌های دلخواه لباس پوشیدن را پیاده‌سازی کنند.

انواع ست کژوال

انواع ست‌های کژوال شامل ست‌های رسمی، نیمه رسمی و روزمره کژوال می‌باشند که هر کدام ویژگی‌هی خاص خودشان را دارند.

  • ست رسمی کژوال:

این ست مخصوص مهمانی‌ها و جلسه‌های نیمه رسمی است که هماهنگی و تناسب اجزای لباس حائز اهمیت است. در این نوع، چون باید به ست‌های رسمی نزدیک بود، بهتر است از جنس‌های متناسب و رنگ‌هایی که خیلی متنوع نیستند استفاده کرد تا حالت رسمی موجود همراه با راحتی و سادگی قابل لمس باشد.

  • ست نیمه رسمی کژوال:

ویژگی‌های پوشش در این نوع، مانند ست کژوال رسمی است با این تفاوت که تنوع رنگ‌ها و جنس‌ها بیشتر است، یعنی نی‌توان کت و شلوار غیر همجنس و غیر همرنگ پوشید.

  • ست روزمره یا عام کژوال:

در ست روزمره کژوال می‌توان با رعایت اصول این استایل، لباس دلخواه را انتخاب کرد.

ست کژوال

استایل کژوال و روسری

هر فرهنگ و جامعه‌ای شرایط و ضوابط خاص خودش را دارد که باید به آن احترام گذاشت. ممکن است برخی از خانم‌ها فکر کنند در محیط ایران‌ نمی‌توان از سبک‌ها و استایل‌های خاص و جذاب استفاده کرد، اما باید بگویم که اینطور نیست و می‌شود یک استایل را متناسب با فرهنگ یک جامعه منطبق کرد.

مثلا می‌توان از روسری‌ کژوال در استایل کژوال استفاده کرد و بسیار زیبا بود و لذت برد. ویژگی خاص این روسری‌ها در این است که به نحو مناسبی روی سر قرار می‌گیرند و سر نمی‌خورند. و البته از شال‌های کژوال فقط برای پوشش موی سر استفاده نمی‌شود، می‌توان از آن‌ها به عنوان شال گردن، با حالت خاص پوشش، استفاده کرد.

لباس‌هایی مورد نیاز استایل کژوال

اگر استایل کژوال برایتان جذاب شده است و قصد دارید مِن بعد از آن استفاده کنید، بهتر است همیشه انواع این لباس‌ها را همراهتان داشته باشید.

تی‌‌شرت

تی‌شرت‌ها یکی از لباس‌های مخصوص استایل کژوال می‌باشند. انواع تیشرت‌های یقه‌گرد و ساده می‌توانند یک سبک پوشش خاص را برایتان به ارمغان آورند. تی‌شرت‌های پنبه‌ای با تنوع رنگی سفید، مشکی و طوسی یکی از لباس‌های ضروری این سبک هستند که می‌توانید با لباس‌های دیگری مانند پیرهن‌ مردانه، هودی و سویشرت‌ به تکمیل آن‌ بپردازید.

هودی

هودی یکی از لباس‌هایی است که می‌توان آن‌را در هر مکانی استفاده کرد؛ از باشگاه ورزشی گرفته تا استایل‌ها و سبک‌های خیابانی و فعالیت‌های جذاب تفریحی. این لباس را می‌توان با شلوارهای جین و کتان هماهنگ کرد و به جذابیت بیشتری رسید.

کتانی

کفش از پوشش‌هایی است که راحتی آن ضروری است و مخصوصا راحتی آن در این استایل، بیشتر مورد توجه قرا می‌گیرد. برای اینکه یک استایل کژوال با کفش‌هایی مناسب داشته باشید، کتانی‌ از ضروری‌ترین موارد است؛ البته نمی‌توان از کفش‌های جیر یا چرم هم استفاده کرد ولی کتانی‌ها حالت راحت‌تری دارند.

مواردی که ذکر شدند برخی از لباس‌های مناسب استایل کژوال هستند. پوشیدنی‌های دیگری مانند شلوارهای جین، پولیورها و ژاکت‌های کژوال هم در این سبک استایل قرار دارند.

جمع بندی

برای داشتن استایل کژوال و روسری کژوال هماهنگ با آن و یا هر المان دیگری که به زیبایی این استایل کمک می‌کند، می‌توانید با مشاوره از دیگران و یا یک ایده‌ی ذهنی از خودتان، استایل فوق‌العاده‌ی یگانه‌ای را برای خودتان طراحی کنید که همه شما را با این سبک و سیاق پوشش بشناسند و بتوانید برای خودتان یک امضای اختصاصی از این طریق داشته باشید.

برای امتیاز به این پست کلیک کنید
[کل: ۰ میانگین: ۰]
برچسب‌ها:, ,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع سایت مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاپ آپ خرید روسری