۰

نکات مهمی که در مورد استفاده از کراوات باید بدانیم

بازدید 577

کراوات از جمله اکسسوری هایی است که اغلب آقایان در مواقعی که کت و شلوار به تن دارند از آن استفاده می کنند. از همین رو این انتخاب این اکسسوری و نکات طلایی که در مورد استفاده از کراوات باید بدانید ما را بر این داشت تا به طراحی اینفوگرافیک نکات مهم در مورد استفاده از کراوات بپردازیم.

تاریخچه و نکات مهم در مورد کراوات

وقتی کراوات را به عنوان اکسسوری انتخاب می کنید، به عنوان جزئی از لباس شما به حساب می آید. پس باید ساختار آن با ساختار دیگر لباس های شما یکسان باشد. در این اینفوگرافیک به نکات اصلی هنگام استفاده از کراوات و همچنین تاریخچه آن پرداخته ایم.

تاریخچه کراوات

ایران : پژوهشگری انگلیسی در کتاب خود عنوان کرده است که کراوات اولین بار و در زمان ساسانیان به اروپا رفت. در آن زمان پیروان مانی برای متمایز شدن از بقیه از پارچه ای در جلوی پیراهن خود استفاده می کردند. اما کراوات به شکل امروزی به زمان پهلوی بر میگردد. این اکسسوری دو سال بعد از کلاه شاپو در زمان پهلوی مد شد. .

فرانسه: فرانسوی ها اولین مردمانی هستند که از کراوات و استفاده کردند. در مسابقات اسب سواری در فرانسه، سوارکاران برای اینکه اسب های تندرو و قوی از بقیه متمایز شوند، ربانی بلند و باریک بر گردن آنها می انداختند. خود سوارکاران هم برای خود را فردی ویژه و شجاع نشان دهند آن ربان را بر گردن خود می انداختند.

روم: قبل از فرانسوی ها، رومیها از کراوات استفاده می کردند اوامانه با این نام. رومیها به عنوان اولین ملت در جهان پارچه ای بلند و باریک را به گردن می بستند اما بر خلاف فرانسوی ها، رومیها برای جلوگیری از سرماخوردگی این کار را می کردند. نام این پارچه فوکال نام داشت.

نکات مهم هنگام استفاده از کراوات

گره کراوات: حدود ۸۰ مدل گره برای کراوات وجود دارد که مهم ترین آنها گره چهار در دست است. گره باید کاملا طبیعی و مناسب هر تیپ لباس باشد.

سنجاق کراوات: استفاده از سنجاق کراوات نکته زیاد مهمی در پوشش شما نیست ولی اگر از آن استفاده می کنید لازم است در مکان درست و با قاعده از آن استفاده کنید.
پهنای کراوات:تقریبا همه طرفدار کراوات های باریک هستند. اما به عنوان عدد استاندارد می توان گفت که کراوات استاندارد پهنایی بین ۵ / ۷ تا ۷ سانتی متر دارد.

طول کراوات: قد فرد به طول کراواتی که می بندد، هیچ ربطی ندارد. انتهای کراواتتان همیشه باید تا خط کمربندتان باشد، نه بلندتر از آن و نه کوتاه تر.

برای امتیاز به این پست کلیک کنید
[کل: ۱ میانگین: ۵]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع سایت مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاپ آپ خرید روسری