فروشگاه بانک روسری، احترام بسیار زیادی را برای مشتریان خود قائل است. بانک روسری برای خرید محصولات، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند. با استفاده از این کار می‌تواند خدماتی امن را به کاربران ارائه دهد و اعتماد کاربران را جلب کند. برای این که کاربران بانک روسری بتوانند سفارش خود را ثبت کنند و خرید محصولات بانک روسری را انجام دهند، لازم است که ایمیل و شماره تماس خود را در پنل کاربری بانک روسری ثبت کنند. استفاده از ایمیل و تلفن همراه، راه ارتباطی با مشتریان بانک روسری است و از این طریق می‌توان با مشتریان و افراد رابطه داشت. تمامی پاسخ‌ها و گفت‌وگوهای شرکت با مشتریان تنها از این طریق انجام می‌شود.

قوانین عمومی بانک روسری

توجه داشته باشید کلیه اصول و قواعد بانک روسری مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است. پس باید کاربر نیز به رعایت قوانین مرتبط با کاربر موظف باشد. در صورتی که در شرایط و قوانین، رویه سایت بانک روسری تغییراتی در ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به‌روز رسانی خواهد شد و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

مشتری یا کاربر به چه کسی گویند؟

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات بانک روسری اقدام کند.

آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آن‌ها صورت می‌گیرد.

صحت اطلاعات وارد شده

بانک روسری این امکان را دارد که اطلاعات ثبت شده توسط مشتری را بررسی کند تا از صحت و درستی آن‌ها اطمینان حاصل کند. شما اطلاعاتی که در سایت بانک روسری برای دریافت سفارشات خود ثبت می‌کنید، بسیار اهمیت دارد، زیرا اطلاعات تماس تنها راه ارتباطی بانک روسری با شما است و بدون داشتن اطلاعات صحیح، نمی‌توان ارتباط مناسبی با مشتریان داشت.

خبرنامه

بانک روسری برای اطلاع رسانی رویداد‌ها و اخبار، محصولات جدید، خدمات و سرویس‌های ویژه فروش، برای اعضای وب‌سایت بانک روسری ایمیل یا پیامک ارسال می‌کند. اگر شما به عنوان یک کاربر نخواهید پیامک‌ها و ایمیل‌ها را دریافت کنید، می‌توانید عضویت دریافت خبرنامه بانک‌طعم را لغو کنید و رویداد‌ها و اخبار را دریافت نکنید. اگر عضویت خود را در خبرنامه بانک روسری لغو نکنید، این به معنی موافقت ضمنی با دریافت ایمیل‌ها و پیام‌ها و گرفته‌شدن امکان حق اعتراض از شما است.

نظرات شما

بانک روسری این امکان را دارد که نظرات ارسال شده کاربران در پست‌های مختلف را در جهت رعایت قوانین وب‌سایت ویرایش کند. اگر نظر یا پیام ارسال شده در سایت دارای محتوای مجرمانه و خلاف باشد، بانک روسری این حق را دارد که از اطلاعات نوشته شده، برای پیگرد قانونی استفاده کند. کاربران باید این امکان را به بانک روسری دهند که حق ویرایش اطلاعات و استفاده از آن در چارچوب قوانین موجود را داشته باشند.

حفظ اطلاعات

بسیار دقت داشته باشید که حفظ نام کاربری که همان شماره موبایل است بر عهده کاربران است و کاربران برای جلوگیری از هرگونه سو استفاده احتمالی و خطرات زیاد، نباید این اطلاعات را برای فرد دیگری فاش کنند و باید در نگه‌داری و حفظ آن بسیار کوشا باشند. اگر زمانی ایمیل یا موبایل خود را به فرد دیگری تحویل دادید، حتما دقت کنید که شماره موبایل و ایمیل خود را در حساب کاربری بانک روسری تغییر دهید و شماره و پست الکترونیک جدیدی در پروفایل خود ثبت کنید.

در صورتی که موارد ذکر شده را رعایت نکنید، مسئولیت هر گونه خسارت و مشکل امنیتی بر عهده خود کاربر است و حق هر گونه اعتراض و ادعا علیه بانک روسری، از کاربر گرفته خواهد شد.

اطلاعات شخصی و حفظ آن

بانک روسری کاملا هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی کاربران را به هیچ عنوان به افراد  و سازمان‌های دیگر منتقل نمی‌کند، بدین ترتیب کاملا حریم خصوصی کاربران بانک روسری حفظ خواهد شد و هیچ نگرانی از بابت از دست دادن امنیت و حریم خصوصی خود نخواهید داشت. تنها در صورتی این اتفاق خواهد افتاد که بانک روسری با حکم مقام قضایی و طبق قوانین و مقررات رایج کشور موظف باشد که اطلاعات کاربر را در اختیار مراجع ذی صلاح قرار دهد. در این مواقع حق هر گونه اعتراض از کاربر سلب خواهد شد و قانونی برای جبران خسارت توسط بانک روسری وجود ندارد، زیرا کاربران ضمن استفاده از خدمات سایت فروشگاه، قوانین را پذیرفته‌اند.

پروتکل، سرور و سیستم امنیتی بانک روسری تمام تلاش خود را می‌کند که اطلاعات و داده‌های کابران را محافظت کند و از هرگونه دسترسی غیرقانونی افراد متخلف جلوگیری بکند. هر گونه سو استفاده از کاربران بانک روسری،  به اشخاص متخلف مربوط می‌شود و بانک روسری حق اعتراض و پیگیری را از طریق قانونی به گونه‌ای که صلاح بداند،  خواهد داشت. اگر نمی‌خواهید ایمیل‌ها و خبرنامه بانک روسری را دریافت بکنید، می‌توانید گزینه لغو عضویت را انتخاب کنید و دیگر پیام‌ها و اخبار بانک روسری را دریافت نخواهید کرد.

بانک روسری تمام تلاش خود را می‌کند که اطلاعات و حریم شخصی کاربران حفظ بشود و از تعرض به حریم شخصی کاربران جلوگیری بشود. بانک روسری امید دارد که بتواند تجربه خرید امن، راحت و بسیار عالی و بی‌دغدغه را برای شما کاربران گرامی فراهم کند. امیدواریم از محصولات بانک روسری لذت ببرید و بهترین تجربه از خرید اینترنتی را داشته باشید.

حقوقی که بر روی داده‌هایتان دارید

اگر در این سایت حساب کاربری دارید یا نظرها را ترک کرده اید، می‌توانید درخواست دریافت یک فایل صادر شده از اطلاعات شخصی که ما در مورد شما نگه می‌داریم، از جمله هر گونه داده‌ای که برای ما ارائه کرده اید. همچنین می‌توانید درخواست کنید که ما هر گونه اطلاعات شخصی که در مورد شما نگه داریم پاک کنیم. این شامل اطلاعاتی نیست که ما مجبور به نگهداری آنها برای اهداف اداری، قانونی یا امنیتی باشیم.

اگر به هر دلیلی بانک روسری مجبور به بازگشت مبلغی به مشتری بود، واریز مبلغ از یک تا سه روز کاری طول می‌کشد و رسید آن در صورت درخواست مشتری برای او ارسال می‌شود. مسئولیت واریز وجه به حساب مشتری بر عهده بانک گیرنده وجه بوده و در صورت بروز مشکل، پیگیری موضوع توسط مشتری باید انجام شود.

نکات عمومی