ویژگی های شال اسلپ
بازدید 2755
Scarfbank 757 روز پیش
بدون دیدگاه

هر آنچه که باید در مورد شال و روسری اسلپ بدانید

یکی از ضروری‌ترین و کاربردی‌ترین پوشاک و ملزومات زنانه شال و روسری‌ها هستند که نقش مهمی در ایجاد زیبایی و ساختن استایلی مناسب دارند. شال و روسری ها دارای مدل‌ها و جنس‌ها و کیفیت‌های گوناگونی هستند. هر بانوی متناسب با سلیقه و نیاز خود یکی از آنها را می‌تواند خریداری نماید. جنس روسری اسلپ یکی از برترین و مرغوب‌ترین شال و روسری‌ها برای استفاده در تابستان است. دقت داشته باشید هر فصلی نیازمند پوشاک و جنس‌های پارچه‌ی مختص به خود است. در تابستان پارچه های نخی از طرفداران بیشتری برخوردار هستند.

جنس روسری اسلپ

روسری اسلپ چیست؟

شال و روسری اسلپ در حقیقت جنسی پنبه‌ای و نخی داشته که به شدت نرم و خنک است. این نوع پارچه حساسیت ایجاد نکرده و بسیار محبوبیت دارد. همچنین پارچه سبکی بوده. به راحتی به جریان هوا اجازه می‌دهد تا از آن عبور کند و سبب خنک ماندن فرد می‌گردد. پارچه اسلپ همچنین کش‌دار بوده و رنگ بندی بسیار متنوعی دارد.

از شال و روسری های اسلپ به علت خنک بودن و سبک بودن می‌توان در فصول گرم سال مانند بهار و تابستان و حتی ابتدای پاییز استفاده کرد. پارچه اسلپ حالت نخی و حریر شکل داشته و به همین دلیل بسیار ظریف و نرم است. جنس پارچه اسلپ همچنین در اکثر اوقات پنبه خالص بوده و در واقع برای ساخت آن از الیاف طبیعی استفاده شده است.

شکل کلی بافت و دوخت این نوع پارچه با در هم تنیده شدن نخ‌های پنبه‌ای شبیه به پارچه ساختاری مشبک و پنجره‌ای است که سبب تبادل هوا و خنک ماندن فرد می‌گردد. برخی از روسری های اسلپ برا ی داشتن زیبایی و جلوه بیشتر دارای منگوله هستند. البته شال اسلپ منگوله دار نیز مانند روسری آن در رنگ‌های متنوع موجود است که از طریق همین وب سایت می‌توانید سفارش دهید.

پارچه مناسب برای روسری اسلپ

در زمان تولید شال و روسری در کنار توجه به طرح و نقش و رنگ معمولا به جنس پارچه نیز دقت می‌شود. توجه داشته باشید هر نوع پارچه‌ای برای تولید و دوخت شال و روسری جالب نیست. پارچه شال و روسری بهتر است متناسب با هر فصل تغییر کند. جنس پارچه نیز متناسب با فصول مختلف انتخاب شود. مثلا برای فصل‌های سرد سال استفاده از روسری‌های با جنس نازک مناسب نیست. باید از شال و روسری های ضخیم استفاده شود.

همان طور که پیش تر گفتیم یکی از بهترین پارچه‌ها برای دوخت شال و روسری مناسب برای فصل‌های گرم سال، اسلپ است که بسیار نرم و نازک است و امکان عبور جریان هوا از آن نیز وجود دارد.

در کنار توجه به پارچه و رنگ مناسب، بیشتر خانم‌ها تمایل دارند از روسری و شال‌هایی استفاده کنند که طرح خاص و متفاوتی نیز داشته باشند. این موضوع سبب می‌شود زیبایی یک روسری چند برابر شود و جلوه‌ای ویژه داشته باشد.

طراحی شال و روسری اسلپ

طراحی و چاپ روی شال و روسری اسلپ

در زمان خرید شال و خرید روسری می‌توانید مدل‌های نقاشی روی روسری یا شال را انتخاب کنید تا نقش مورد نظر شما روی آن چاپ شود. طراحی‌های انتزاعی و چاپ‌های متنوع سبب خاص بودن مدل روسری شما نسبت به دیگر روسری‌های موجود در بازار می‌گردد.

برای چاپ روسری امروزه از متدها و روش‌های متنوعی استفاده می‌شود. هر کدام از این روش‌ها برای رنگ، جنس و بافت خاصی مناسب هستند. مثلا برای پارچه‌های سفید که جنس آنها از پلی استر است. بدون داشتن محدودیت می‌توان هر نوع طرح و نقشی را روی آن پیاده کرد و طرح و نقش را روی آن به شکل مستقیم چاپ نمود.

انواع شال و روسری اسلپ

همان طور که گفتیم یکی از بهترین پارچه‌ها برای شال و روسری در تابستان پارچه اسلپ است. تنوع رنگی این نوع پارچه بسیار زیاد بوده. خنک بودن آن نیز سبب شده است تا در بین بانوان محبوبیت زیادی پیدا کند. شال و روسری اسلپ تنها به مدل‌های ساده ختم نمی‌شود. بلکه می‌توان شال و روسری اسلپ را در مدل‌های شال اسلپ دامنی و شال اسلپ منگوله دار نیز خریداری نمود.

معمولا در پارچه این نوع شال و روسری از نخ اسلپ استفاده می‌شود. این نخ ضخامت زیادی داشته به همین دلیل در شکل پارچه خطوط موازی به وجود آمده در اثر بافته شدن نخ ها دیده می‌شوند. البته خطوط افقی دیده شده روی پارچه های اسلپ به دلیل رنگرزی شدن نخ ها قبل از بافته شدن است.

ویژگی های شال و روسری اسلپ

ویژگی های مختص به شال و روسری اسلپ شامل موارد زیر هستند:

  1. دارای جنس بسیار خنک و متناسب با فصول گرم سال
  2. نازک و دارای ضخامت پایین در کنار ایستایی خوب با کمی ریزش
  3. دارای بافت لطیف و ظریف در زمان لمس کردن
  4. دارای تنوع رنگ بسیار بالا

انواع روسری اسلپ

سخن آخر

شال و روسری‌های تابستانه‌ای مانند روسری های اسلپ به دلیل به کار رفتن نخ اسلپ در بافت پارچه دارای جلوه و زیبایی خاصی هستند. اگر از ویژگی چروک پذیر بودن این جنس بگذریم. می‌توانیم شال و روسری اسلپ را یکی از بهترین انواع شال و روسری برای فصول گرم سال معرفی کنیم. این پارچه دارای شبکه‌هایی برای عبور و مرور هواست که سبب خنک بودن آن در هوای گرم می‌شود.

برای تهیه و خرید شال و روسری اسلپ و خرید شال و خرید روسری می‌توانید به بخش خرید انواع شال و روسری بروید. ما تنوع بی‌نظیری از رنگ‌ها و مدل‌های مختلف شال و روسری را برای شما عزیزان گردآوری کرده‌ایم. تا بتوانید به راحتی مدل دلخواه تان را بیابید. همچنین اگر مدل یا طرح و نقش خاصی مد نظرتان است، کافیست به بخش چاپ روسری بروید و روسری دلخواهتان را سفارش دهید.

برای امتیاز به این پست کلیک کنید
[کل: ۵ میانگین: ۲.۸]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع سایت مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاپ آپ خرید روسری