۰

شال مخملی مجلسی + قیمت، خرید و مشخصات

شال مخمل کبریتی
بازدید 622

امروزه بسیاری از خانم‌ها برای پوشش هرچه زیباتر سرهای خود از انواع شال استفاده می‌کنند. استفاده از شال مناسب، ظاهری بسیار زیبا و جذاب می‌‌تواند به فرد دهد و پوشش او را هر چه کامل‌تر و زیباتر کند. یکی از مهم‌ترین انواع شال که امروزه استفاده می‌شود، شال مخملی است. خرید شال مخمل به شما ظاهر و پوششی بسیار بهتر و جذاب‌تر از دیگر انواع شال می‌دهد. در واقع این شال یکی از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین انواع شال است و در ادامه قصد داریم قیمت و نحوه گه داری شال مخملی مجلسی را معرفی کنیم تا با علاقه بیشتری از آن در ظاهر خود استفاده کنید.

مخمل، در واقع نام نوعی روشی برای بافت پارچه است. معمولا مخمل، از جنس نخ یا کتان است اما از هر جنس دیگری هم می‌تواند باشد. مخمل پارچه‌ای سه بعدی است که علاوه بر تاروپود، دارای کرک یا پرز هم هست. کرک‌ها الیافی هستند که عمود بر سطح پارچه قرار می‌گیرند و به آن نوعی از حجم و نرمی می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

چاپ روسری

خرید روسری

انواع شال مخملی مجلسی

شال مخمل مجلسی یکی از بهترین و جذاب‌ترین مدل‌های شال مشکی است و از این شال زیبا و باکیفیت می‌توانید در بسیاری از مجالس و مهمانی‌های رسمی و دورهمی‌های دوستانه و جشن‌ها استفاده کنید. با این کار زیبایی و جلای چهره شما بسیار بیشتر از قبل خواهد شد. یکی از مهم‌ترین انواع شال مخملی، شامل مخمل lv با جنس مخمل برجسته خاص و طرح lv است که زیبایی بسیار زیاد و منحصر به فردی را به  هر نوع پوشش و هر نوع لباسی می‌دهد که بر تن داشته باشید. نگه‌داری شال مخمل از این نوع، بیشتر پیشنهاد می‌شود.

بهترین زمان برای خرید شال مخمل و استفاده از آن، فصل‌های بهار و تابستان است. این شال خوش جنس و زیبا در فصول گرم سال، کاربرد بیشتری دارد. زیرا به دلیل مخمل بودن طرح روی شال، پارچه شال مخملی بسیار ظریف، لطیف و نازک است و به شما کمک می‌کند که احساس خنکی و سبکی بسیار زیاد و لذت بخشی در فصل تابستان و بهار داشته باشید.

رنگ‌ها و طرح شال مخمل مجلسی بسیار زیبا و دل‌نشین است. یکی از زیباترین رنگ‌های آن رنگ سیاه است. رنگ مشکی خاص و زیبای انواع شال مخملی می‌تواند جذابیت این شال را دوچندان کند و برای هر نوع سلیقه و سن و سبک پوششی مناسب خواهد بود. اگر می‌خواهید نگه‌داری شال مخمل را مدت زمان بیشتری و با موفقیت بسیار زیاد انجام دهید و جذابیت آن را در مدت طولانی حفظ کنید، توصیه می‌شود که در زمان شست‌ و شوی شال مخملی از آب سرد استفاده کنید و این شال را با استفاده از دست بشویید. هم‌چنین از چلاندن و فشار دادن این نوع شال حتما خودداری کنید.

شال زنانه

مزایای شال مخملی

شال مخمل مجلسی از عرق کردن سر و موهای شما در فصل گرما بسیار جلوگیری خواهد کرد زیرا بسیار خنک، سبک و راحت است. این از فواید بسیار زیاد این شال است زیرا بسیاری از بانوان از گرما و حرارت زیاد در فصل تابستان شکایت دارند و به دنبال راهی بهتر برای خنک شدن هستند. به عبارتی از مهم‌ترین ویژگی‌های شال مخملی سبک بودن و لطافت بسیار زیاد آن است.

این در واقع یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شال درجه‌یک است و حس بسیار خوشایند و لذت‌بخشی را به شما خواهد داد. در واقع بسیاری از افراد به دنبال این هستند که از پوششی سبک و لطیف برای آسایش و آرامش خود استفاده کنند. خرید شال مخمل، هرچه بهتر می‌تواند این خواسته آن‌ها را برآورده کند. شال مخملی دارای طراحی بسیار زیبا و لاکچری است و برای استایل‌های رسمی و شیک و مناسبت‌های خاص بسیار مورد استفاده خواهد بود. یکی از ویژگی‌های مهم این است که بیشتر انواع پارچه شال مخملی طرح دار است و طرح‌های بسیار زیبا و خلاقانه‌ای بر روی آن قرار دارد.

این نوع شال دارای طرح برند‌های مختلف بر روی آن است و اندازه مناسب و رنگ بسیار جذابی دارد. به همین جهت می‌توان گفت که شال مخملی برای همه گروه‌های سنی و سلیقه‌های مختلف در جامعه انتخابی بسیار مناسب خواهد بود. هم‌چنین از این نوع شال بسیار زیبا و با کیفیت، می‌توانید در مکان‌های بسیار مختلفی استفاده کنید و زیبایی را در هر جا که هستید تجربه کنید.

شال مخمل کبریتی

قیمت شال مخملی

قیمت شال مخمل در شرایط کنونی بازار از ۱۰۰ هزار تومان تا ۴۰۰ هزار تومان متفاوت است. شما می‌توانید با توجه به نیازی که دارید و طرح و کیفیتی که مورد نظرتان است، شال مخملی را با قیمت مناسب تهیه کنید. اگر بخواهید این نوع شال را به گونه‌ای تهیه کنید که هم دارای کیفیت مناسب و هم قیمت به صرفه باشد، ۲۰۰ هزار تومان می‌تواند قیمت مناسبی باشد.

ست‌کردن لباس با شال مخملی

شال مخمل مجلسی به گونه‌ای است که شما می‌توانید هنگام استفاده از آن ظاهری رسمی و هم‌چنین غیررسمی و معمولی داشته باشید. این نوع شال و روسری از جنس مخمل بسیار مناسب برای ست‌کردن با مانتوهای ساده است. هم‌چنین بهترین گزینه برای شرکت در مراسم و مهمانی‌ها می‌تواند باشد. وقتی که از این نوع شال استفاده می‌کنید، ظاهر شما می‌تواند ساده یا طرح‌دار باشد. به عبارتی شال مخملی با بسیاری از طرح‌های لباس می‌تواند ست شود.

ست لباس با شال

برای ست‌کردن شال و روسری مخملی با مانتو باید رنگ‌هایی را پیدا کنید که برای صورت شما مناسب هستند. هم‌چنین با استفاده از دایره رنگ و قوانین انتخاب رنگ‌ها، شال و روسری مخملی مناسب برای مانتوهای خود را بیابید. یکی از بهترین رنگ‌ها برای شال مخملی می‌تواند رنگ مشکی باشد. زیرا این رنگ علاوه بر این که در مراسم‌های غم و عزا استفاده می‌شود، در مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه نیز می‌تواند به عنوان نشانه عشق و رنگی شیک استفاده شود.

برای خرید شال مخمل هم‌چنین اهمیت بسیار زیادی دارد که به سایز و اندازه روسری توجه زیادی داشته باشید. سایز شال را شما می‌توانید با توجه به اجزای استایل و مکان مورد نظری که هستید، انتخاب کنید.

نکات مهم ست کردن شال مخملی با لباس

اگر از شال مخمل مجلسی سیاه استفاده می‌کنید، برای ست کردن آن با لباس‌های خود به نکات زیر توجه داشته باشید.

  • شال مخملی مشکی می‌تواند با هر رنگ مانتو و لباس به راحتی ست شود. شما شال مخمل مجلسی ساده یا طرح‌دار را خواهید توانست با بیشتر لباس‌های خود ست کنید. به همین جهت خرید شال مخمل بسیار به صرفه می‌تواند باشد.
  • استفاده از رنگ مشکی برای خانم‌ها بسیار مناسب خواهد بود. زیرا مشکی رنگی است که هم برای پوست روشن و سفید بسیار مناسب است و ست می‌شود، هم می‌توانید آن را با پوست تیره و سبزه و برنزه نیز بپوشید و به راحت ست کنید. با این کار ظاهری بسیار زیباتر خواهید داشت.
  • با استفاده از شال مخمل مجلسی سیاه دیگر نگران لکه‌دار و کثیف شدن این شال‌ها نخواهید بود و می‌توانید مدت‌ها بدون نگرانی از کثیف شدن آن استفاده کنید.
  • شما می‌توانید روسری و شال مشکی را با رنگ‌هایی مانند طلایی، قرمز و سفید به راحتی ترکیب و ست کنید و ترکیبی بسیار زیبا را دیگران مشاهده کنند.
  • شما شال مشکی را می‌توانید با انواع رنگ‌های سرد و گرم به راحتی ست کنید. به همین جهت انتخاب رنگ مشکی برای شال مخملی گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود و می‌توانید مدت‌ها از رنگ سیاه در شال خود استفاده کنید.

خرید روسری و شال

در این جا سعی کردیم شما را با شال مخملی و ویژگی‌های آن به خوبی آشنا کنیم. هم‌چنین به شما توضیح دادیم که چگونه آن را با لباس‌ها و پوشش خود ثبت کنید. حال به شما پیشنهاد می‌شود برای خرید شال و خرید روسری در انواع مختلف از فروشگاه بانک روسری اقدام کنید. بانک روسری انواع شال و روسری را با کیفیت بسیار عالی و قیمت مناسب در اختیار شما می‌گذارد.

شما می‌توانید قیمت و خرید انواع شال مانند شال مخملی را به راحتی از بانک روسری انجام دهید. برای خرید روسری و خرید شال در انواع مختلف پیشنهاد می‌شود بر روی لینک زیر کلیک کنید تا وارد صفحه سفارش و چاپ محصولات شوید. در خدمت شما هستیم.

 

شال مخملی

برای امتیاز به این پست کلیک کنید
[کل: ۱ میانگین: ۵]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع سایت مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاپ آپ خرید روسری