۰

اینفوگرافی روانشناسی رنگ در طراحی روسری و لباس

اینفوگرافیک روانشناسی رنگ در طراحی
بازدید 777

از زمان‌های گذشته تا به امروز رنگ لباس و شال و روسری بانوان، بسیار بر احساسات بانوان اثر می گذارد و هر رنگ معنی و مفهوم خاصی دارد. بسیاری از افراد از کودکی با استفاده از رنگ لباس، جنسیت و روحیات خود را نشان می‌دهند رنگ‌های انواع لباس قدرت برانگیختن هر نوع احساسی را دارند و رنگ لباس می‌تواند وضعیت و سطح هوش شما  را به دیگران نشان دهد. روانشناسی رنگ، تاثیر روانشناختی رنگ‌ها بر عملکرد یک فرد را نشان می‌دهد. رنگ‌ها بر چیزهای زیادی اثر می‌گذارند. رنگ‌های لباس تاثیرات مثبت و منفی زیادی در روحیه، رفتار و حتی شخصیت افراد دارند. رنگ ابزار قدرتمند و مناسبی برای برقراری ارتباط با دیگران و شناسایی روحیه اشخاص است. رنگ‌ها د ر واقع از مهم‌ترین محرک‌های اصلی احساسات درون انسان هستند. در ادامه می‌خواهیم انواع روانشناسی رنگ در طراحی لباس و روسری را بیان کنیم.‌

روانشناسی رنگ مشکی در طراحی

روانشناسی رنگ سیاه نشان می‌هد افرادی که علاقه زیادی به لباس‌های باکلاس و خاص دارند، رنگ‌ سیاه را بیشتر از رنگ‌های دیگر انتخاب می‌کنند. رنگ سیاه در روانشناسی به عبارتی بیانگر اقتدار و قدرت زیاد است و تحسین و احترام به دنبال دارد. افرادی که قدرت تخیل بالایی دارند و در روابط جدی و مستقل هستند، علاقه بسیار زیادی به استفاده از رنگ سیاه خواهند داشت.

روانشناسی رنگ نارنجی در طراحی

روانشناسی رنگ در طراحی نشان می‌دهد که رنگ نارنجی نشان دهنده انرژی و جاه طلبی بسیار زیاد است. افرادی که به رنگ نارنجی علاقه دارند، خوش بین، شاد، پرانرژی و بسیار پویا هستند. این رنگ بسیار به روابط اجتماعی مربوط است و به مکالمات انسانی، ذهن، اشتها و انرژی شما کمک زیادی خواهد کرد.

رنگ آبی در طراحی

رنگ آبی در طراحی نشان دهنده آرامش زیاد است و این رنگ به مردم حس وفاداری و اعتماد زیادی می‌دهد. این رنگ خلاقیت شما را  تحریک می‌کند و  کمک زیادی به آرامش و تسکین ذهن شما خواهد کرد.

رنگ قرمز در طراحی

در روانشناسی رنگ، قرمز خالص‌ترین رنگ و نشان‌دهنده قدرت و گرمای زیاد است. رنگ قرمز برای جذب مردم نقش بسیار زیادی دارد. این رنگ کمک زیادی به تحریک سیستم عصبی دیگران می‌کند و ضربان قلب و تنفس آن‌ها را بسیار تندتر از قبل خواهد کرد.

روانشناسی رنگ زرد در طراحی

رنگ زرد در روانشناسی، با شادی و خنده بسیار زیادی همراه است و می‌تواند به اطرافیان شادی و ذوق بسیار زیادی بدهد. روانشناسان زیادی به تاثیر رنگ زرد در افزایش تمرکز و توجه معتقد هستند. لباس‌های زرد رنگ بیشتر توسط افراد فعال، خلاق و ماجراجو پوشیده می‌شوند.

رنگ سبز در طراحی

 رنگ سبز نشان دهنده تعادل و اطمینان زیاد است و شخصیت دلسوز و مهربان فرد را نشان می‌دهد. از رنگ سبز می‌توان برای آرامش بخشیدن در طی یک دوره فشار آور و بعد از آن استفاده کرد. این رنگ برای بهبود بیماری‌هایی مانند افسردگی، اضطراب و فشار خون بسیار مناسب خواهد بود.

رنگ بنفش در طراحی

رنگ بنفش از مخلوط دو رنگ آبی و قرمز به دست می‌آید. این رنگ دارای قدرت معنوی زیاد است و طراحی آن بسیار درون گرایانه است و افراد احساساتی و حساس بیشتر از لباس بنفش استفاده می‌کنند. رنگ بنفش بیشتر بر تن افراد ثروتمند و با نفوذ جامعه دیده شده است و پوشیدن آن طراوت و شادابی بسیار زیادی برای فرد به دنبال خواهد داشت.

با توجه به روحیات و شخصیتی که دارید شما می‌توانید روسری و لباس مناسب خود را تهیه کنید و از پوشیدن آن لذت ببرید. در ادامه اینفوگرافیک روانشناسی این رنگ ها را برای شما آورده‌ایم. از این رنگ می‌توان در روسری زمستانه یا شال زمستانه نیز استفاده کرد.

اینفوگرافیک روانشناسی رنگ در طراحی روسری

اینفوگرافیک روانشناسی رنگ در طراحی و چاپ روسری و لباس

برای امتیاز به این پست کلیک کنید
[کل: ۴ میانگین: ۴]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع سایت مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاپ آپ خرید روسری