انواع روسری بهاره
بازدید 455
Scarfbank 719 روز پیش
بدون دیدگاه

خرید روسری بهاره با بهترین قیمت

فصل بهار، فصلی پرطراوت و شکوفه با رنگ‌های شاد و ملایم است. جهت داشتن استایلی جذاب و ویژه در این فصل، بهتر است از رنگ‌های موجود در طبیعت الهام بگیرید و آنها را وارد استایلتان کنید. این کار باعث می‌شود طراوت و شادابی فصل بهار نیز در چهره شما منعکس شود. آب و هوای فصل بهار نیز بسیار دلچسب بوده و سرمای زمستان و گرمای تابستان را ندارد. بنابراین روسری‌های انتخابی شما نباید خیلی ضخیم یا خیلی نازک باشد. در ضمن فصل بهار با دید و بازدید‌های نوروزی و دیگر مهمانی‌ها همراه بوده بنابراین روسری بهاره انتخابی شما برای این فصل می‌تواند کاربرد مجلسی یا مهمانی نیز داشته باشد.

جنس روسری بهاره باید در مقابل تغییرات جوی و آب و هوای فصل بهار انعطاف پذیر باشد و بانوان ایرانی بتوانند بدون دغدغه از آن استفاده کنند. در حقیقت روسری‌های بهاره ۴ فصل بوده و به نام روسری ۴ فصل به فروش می‌رسند.

جنس روسری بهاره

جنس روسری بهاره 

روسری بهاره دارای جنس های مختلفی است که بسته به جایی که قرار است از آن استفاده کنید و آب و هوای فصل بهار می‌توانید آن را در استایلتان به کار ببرید. در کنار جنس باید به رنگ، طرح و قواره روسری بهاره نیز دقت کنید. می‌توانید از رنگ‌های شادی که در این فصل در طبیعت دیده می‌شوند؛ مانند آبی، صورتی، سبز و … استفاده کنید. همچنین باید در زمان انتخاب رنگ به متناسب بودن آن با رنگ پوستتان نیز دقت کنید. روسری‌های دارای طرح گل یا بوته یا شکوفه‌های بهاری نیز برای استفاده در این فصل توصیه می‌گردند. از روسری‌های با طرح‌های کلاسیک نیز می‌توانید برای مهمانی‌ها و مجالس استفاده کنید. 

در ضمن روسری‌های دارای قواره بزرگ نیز برای بهار مناسب هستند زیرا مانع از ورود باد به بدن می‌شوند و به دلیل زیبایی در چند سال آخر بین بانوان محبوب شده‌اند. بنابراین اگر قصد خرید روسری بهاره را دارید، بهتر است بیشتر با مشخصات آن آشنا شوید و جنس مناسب برای فصل بهار را خریداری کنید. از جمله جنس‌های متناسب برای فصل بهار می‌توان به ابریشم مامی، ساتن و نخی اشاره کرد.

انواع روسری بهاره

  1. ابریشم مامی در کنار کیفیت بالا دارای ظرافت نیز هست. ابریشم مامی به نرمی، لطافت، زیبایی، انعطاف پذیری و مقاومت بالا معروف بوده و بهترین انتخاب برای ساختن استایلی جذاب برای مهمانی‌ها و مجالس در فصل بهار است.
  2. روسری ساتن نسبت به ابریشم مامی ضخیم‌تر بوده و انتخابی خوب برای ابتدای فصل بهار است که هوا کمی سردتر است. پارچه ساتن معمولا رنگ‌های شاد و براقی دارد که محبوبیت زیادی دارند.
  3. روسری‌های نخی نیز از دیگر روسری‌های متناسب با فصل بهار هستند زیرا ایستایی بالایی دارند و به دلیل وزش باد در فصل بهار برای استفاده روزمره توصیه می‌شوند. روسری‌های نخی همچنین هوا را به راحتی به جریان در می‌آورند و از عرق کردن و بالا رفتن دمای بدن پیشگیری می‌کنند. بافت و تار و پود روسری‌های نخی سفت نبوده و از رایج ترین روسری‌ها هستند. البته روسری‌های نخی زود چروک می‌شوند که این از معایب آنها به شمار می‌رود.
  4. روسری ژاکارد از دیگر روسری‌هایی است که در فصل بهار می‌توان از آن استفاده کرد. این نوع روسری بافتی سفت داشته و تارو پود آن تنیده شده است. رنگ به کار رفته در آن بسیار با کیفیت بوده و در مقایسه با حریر یا ساتن، کمتر سر می‌خورد. از روسری ژاکارد می‌توان در مهمانی‌ها و مجالس استفاده نمود و زیبایی و شیک پوشی را تجربه کرد.
  5. روسری حریر دارای بافتی بسیار ظریف بوده و تار و پود آن از درجه ریزی از بافت ساخته شده است. این نوع روسری بسیار نازک بوده و معمولا موها زیر آن معلوم می‌شود و حجاب کاملی را به وجود نمی‌آورد.

انواع روسری بهاره

روسری بهاره متناسب با فرم صورت

دقت داشته باشید در کنار جنس مناسب باید از روسری‌های متناسب با فرم یا شکل صورت استفاده شود تا استایلی جذاب و منحصر به فرد داشته باشید. پیدا کردن فرم صورت و بستن روسری بهاره متناسب با آن باعث می‌شود روسری بهتر با صورت هماهنگ شود و استایلی جذاب‌تر داشته باشید. در ادامه روسری مناسب با هر فرم صورت را به شما معرفی می کنیم.

فرم صورت مستطیلی : افرادی که فرم صورتی شبیه به مستطیل دارند، بهترین انتخاب برایشان روسری‌های چهار گوش و جنس‌های نرم و نخی است. این نوع افراد بهتر است هیچ گاه روسری را پشت سر گره نزنند زیرا سبب کشیده‌تر شدن صورت می‌شود. در عوض بهتر است از هد بندهای با رنگ متناسب روسری استفاده کنند تا فرم صورت تناسب بیشتری پیدا کند.

فرم صورت مثلثی: افراد دارای فرم صورت مثلثی باید روسری را به شکلی ببندند که تیزی چانه و گوشه‌های چانه پنهان شود تا تناسب در فرم صورتشان ایجاد شود.

فرم صورت بیضی: این نوع فرم صورت متعادل بوده و افراد دارای فرم صورت بیضی دارای آزادی عمل بیشتری در انتخاب نوع روسری و نحوه بستن آن هستند. افراد دارای فرم صورت بیضی می‌توانند به انواع مختلفی روسری را ببندند و یا از هدبند با شکل و رنگ دلخواه استفاده کنند.

فرم صورت گرد : این نوع فرم صورت نیز برای بستن مدل‌های مختلف روسری مناسب بوده و افراد دارای فرم صورت گرد می‌توانند از هر نوع جنس روسری استفاده کنند.

فرم صورت ذوزنقه‌ای : این نوع افراد مانند فرم صورت مثلثی باید روسری را به گونه‌ای ببندند که پهنای چانه را پنهان کند.

روسری بهاره متناسب با فرم صورت

ست روسری بهاره و انتخاب آن از روی رنگ پوست

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در زمان خرید روسری بهاره باید در نظر داشته باشید، توجه به رنگ آن است. رنگ روسری باید با رنگ پوست و رنگ چشم همخوانی داشته باشد و اولین اولویت در انتخاب و خرید روسری باید توجه به تناسب رنگ روسری با رنگ پوست باشد. افراد دارای رنگ پوست روشن معمولا در انتخاب رنگ روسری آزادی بیشتری داشته و به راحتی می‌توانند انواع رنگ‌ها را استفاده کنند. البته استفاده از رنگ‌های روشن و ملیح به رنگ پوست روشن توصیه نمی‌شود زیرا سبب بی‌روح دیده شدن چهره آن‌ها می‌گردد. 

افراد با رنگ پوست سبزه و تیره برای انتخاب رنگ روسری باید دقت کنند تا رنگ‌هایی که سبب بیشتر تیره دیده شدن پوست می‌شوند را انتخاب نکنند. رنگ‌های ممنوعه برای رنگ پوست تیره و سبزه رنگ‌هایی دارای تناژ سبز یا طوسی است. همچنین رنگ‌های روشنی مانند زرد لیمویی یا آبی آسمانی و … برخلاف تصور سبب شادابی یا زیبایی چهره نمی‌شوند بلکه ناهماهنگی بین رنگ پوست و رنگ روسری به وجود می‌آورند که سبب تیره‌تر دیده شدن پوست می‌گردد.

نکات مثبت خرید روسری بهاره 

خرید روسری بهاره حاشیه‌دار از فروشگاه ما

روسری‌های بهاره حاشیه‌دار در کنار مانتوهای ساده انتخابی خوب برای مجالس رسمی هستند. این نوع روسری‌ها طرح‌ها و جنس‌های مختلفی داشته و بهترین انتخاب برای بانوان شیک پوش هستند.

نکات خرید روسری بهاره

خرید روسری بهاره با طرح های ایرانی

یکی از طرح‌های متناسب برای روسری بهاره، طراح‌های اسلیمی مانند جقه بته هستند که در کنار مانتوهای تک رنگ و ساده، استایلی زیبا می‌سازند. این روسری‌ها همچنین با لباس‌های سنتی نیز ترکیبی زیبا می‌سازند.

روسری بهاره چهار فصل

روسری‌های بهاره معمولا چهار فصل بوده و در همه ایام می‌توان از آن ها استفاده نمود. این نوع روسری‌ها در همه طول سال تولید و به چاپ می‌رسند.

روسری بهاره متناسب با همه سلیقه‌ها

روسری‌های بهاره دارای رنگ، طرح و نقش متنوعی بوده و به همین دلیل در زمان انتخاب با محدودیت مواجه نمی شوید.این روسری انواع سلیقه‌ها طراحی شده و خیلی راحت می‌توانید طرح دلخواه خود را بیابید.

سخن آخر

برای خرید روسری بهاره و اطلاع از قیمت روسری بهاره می‌توانید سری به گالری فروشگاه ما بزنید. خرید شال و خرید روسری از فروشگاه‌های معتبر با قیمت مناسب سبب می‌شود شال و روسری شما دوام و کیفیت بالاتری داشته باشد. همچنین چاپ روسری نیز از جمله کارهایی است که هر تولید کننده‌ای قادر به انجام آن نیست. بخش چاپ روسری در فروشگاه ما فعال بوده و می‌توانید برای اطلاعات بیشتر به صفحه مورد نظر رجوع کنید.

برای امتیاز به این پست کلیک کنید
[کل: ۰ میانگین: ۰]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع سایت مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاپ آپ خرید روسری