۰

حضور اقشار مختلف در نمایشگاه پارسی پوش مازندران تحسین برانگیز بود

بازدید 436
طالبی، حضور اقشار مختلف مردم در نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی با عنوان «پارسی پوش» در مازندران را تحسین برانگیز دانست و پایان بخش برنامه ها را تجلیل از عوامل اجرایی نمایشگاه در ساعت ۲۱ امشب (یک شنبه ۹ تیرماه) عنوان کرد.

«معصومه طالبی»، امروز (یک شنبه ۹ تیرماه) در بازدید از نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی با عنوان «پارسی پوش»در نمایشگاه بین المللی مازندران واقع در قائمشهر به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: این نمایشگاه، ساعت ۲۱ امشب (یک شنبه ۹ تیرماه) با تجلیل از عوامل اجرایی به کار خود، پایان می دهد.

مدیر اجرایی این نمایشگاه اظهار کرد: با پوشش ظاهری، نمی توان به درون انسان ها پی برد و فقط خدا از درون و باطن تمام بشریت، آگاهی کامل دارد.

طالبی بیان کرد: خدای متعال، مطلع است که چه کسی، سیرت زیبا و پاک و چه شخصی، درون پلید و شوم دارد.

وی ابراز کرد: در این نمایشگاه از جوان و پیر گرفته تا کم حجاب و باحجاب، شرکت کردند و حضور اقشار مختلف مردم در نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی با عنوان «پارسی پوش»، تحسین برانگیز و کم نظیر بود.

طالبی گفت: شرکت آقایان به خاطر دغدغه لباس برای خانم های خویش و همچنین خرید لباس مناسب برای آنها در نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی با عنوان «پارسی پوش» بسیار خوب بود.

وی درباره تجلیل از غرفه برتر نمایشگاه، اظهار کرد: این نمایشگاه با ۴۰ غرفه متنوع توانست، شاهد حضور گسترده آحاد مردم از شهرهای مختلف باشد و تمام غرفه ها، برتر بودند.

به گزارش شبستان، نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی با عنوان «پارسی پوش» از (سه شنبه ۴ تیرماه) آغاز بکار کرد و ساعت ۲۱ امشب (یک شنبه ۹ تیرماه) به کار خود، پایان می دهد.

منبع: خبرگزاری شبستان

برای امتیاز به این پست کلیک کنید
[کل: ۰ میانگین: ۰]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع سایت مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاپ آپ خرید روسری