لباس های ترند زنانه 2022
بازدید 456
Scarfbank 721 روز پیش
بدون دیدگاه

بررسی و تحلیل مد و فشن ۲۰۲۲

مد و فشن ۲۰۲۲ برای مردان و زنان پیامی به همراه دارد و آن پیام این است که احساس جوانی، اعتماد به نفس و روحیه داشته باشند و برای ورزش‌های بیرون از خانه مانند اسکیت، بسکتبال و دوچرخه سواری آماده شوند.

پس از یک جدایی طولانی از زندگی در فضای باز (به دلیل اپیدمی کرونا)، طراحان مد و فشن این ایده را برای جشن گرفتن آزادی و عدم انطباق گرایی به کار گرفتند. مردم برای ابراز احساسات خود از طریق لباس‌هایی که باعث شادی می‌شود و به آن‌ها احساس جوانی و آزادی می‌دهد، نیاز به لمس و شفقت واقعی دارند. به جز تعداد کمی از برندهای لوکس، سایر طراحان به سوی طراحی لباس‌های خیابانی جدید رفته‌اند. آن‌ها می‌دانند که باید استراتژی‌های خود را تغییر دهند. به خصوص پس از تغییر سبک زندگی جدید که توسط مصرف کنندگان و مردم در شرایط COVID-19 ایجاد شد.

مد و فشن در دنیای امروز و در سال ۲۰۲۲

مردم و مشتری‌های مد و فشن به دنبال منابع شادی هستند زیرا بیماری کرونا و سایر بحران‌های محلی و جهانی (ناآرامی‌های سیاسی و تهدیدات زیست محیطی) سبب اضطراب و استرس در مردم شده است. همچنین برخی از مردم ممکن است بعد از این رویدادها احساس گناه بازماندگی داشته باشند. در نتیجه مردم نیاز دارند تا احساس شادی و نشاط را دوباره بازیابند.

فناوری‌های دیجیتال نیز به روشی رایج برای سرگرم شدن در دنیای امروزی تبدیل شده است. اما مردم در کنار سرگرمی در دنیای مجازی به دنبال سرگرم شدن در همه زمینه‌ها هستند. آنها به دنبال یافتن شادی در چیزهای روزمره و بودن در لحظه هستند. بنابراین چیزی که امروزه همه خواستار آن هستند، شادی و آزادی است.

تقریباً دو سال گذشته برای بشریت وحشتناک بود، اکثر مردم در شرایط قرنطینه دائمی نفس می‌کشیدند. امکان فعالیت های گروهی و ورزش در جمع و … وجود نداشت و به همین دلیل اکنون آزادی و شادی در دنیای مد و فشن به میان آمده است تا احساسات ناخوشایند سال‌های گذشته را از بین ببرد.

طرح لباس 2022

تآثیر کرونا بر مد و فشن ۲۰۲۲

کووید ۱۹ باعث شده مردم احساس پیری کنند. پزشکان بهداشت روان همچنین هشدار می‌دهند که اخبار دائمی از دست دادن جان افراد در اثر کووید-۱۹ و زمان انزوا می‌تواند ذهن را ضعیف و پیر کند. این موضوع اثر موجی بر بدن دارد.

به این دلیل که مردم و مصرف‌کنندگان احساس پیری و افسردگی می‌کردند صنعت مد باید تغییر جهت می‌داد. از این رو صنعت مد به سمت ایجاد لباس‌های رنگ شاد و روشن و تند، سبک‌های دهه‌های قبل مانند پولک، ساتن براق و انواع طراح‌های جوان پسند رفت تا احساس جوانی و شادابی را در مردم و مصرف کنندگان زنده نماید.

۵ ایده جدید مد و فشن 

بنابراین در شرایط نابه سامان در دنیای امروزی، طراحان مد رویکردی خوش‌بینانه برای آینده دارند. آنها با تازه کردن کمد لباس امسال ترکیبی از ظاهر نوستالژیک و جوان پسند را ارائه کرده اند. چیزی که می‌توانید در مد و فشن ۲۰۲۲ ببینید شامل دامن‌های ماکسی چین‌دار، لباس‌های با رنگ‌های شاد، استایل‌های مجلسی تمیز و مرواریدهای رنگین کمانی است که به شما یادآوری کند دنیا صدف در دستان شماست، حتی اگر مجبور باشید بین اتاق کارتان در خانه و آشپزخانه در رفت و آمد باشید. در زیر ایده‌های جدید مد و فشن را در سال جدید بررسی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

ژاکت جلیقه آماده

این لباس بدون آستین در دهه ۹۰ بسیار پرطرفدار بود و اکنون دوباره به دنیای مد بازگشته است. این لباس سبب ایجاد حس جوانی و شادی شده و برای همه سنین مناسب است و اکثر افراد می‌توانند از آن استفاده کنند. می‌توانید یک پیراهن سفید زیر آن بپوشید و با یک شلوار راسته گشاد، شلوار بگ، شلوار چرمی و یا دامن چین‌دار ( از دیگر ترندهای ۲۰۲۲) آن را ست کنید. بنابراین با روش‌های مختلفی نیز می‌توانید ژاکت‌های جلیقه‌ای را بپوشید.

استایل با جین

لباس‌های جین نیز از دیگر ترندهای امسال است که به خوبی می‌توان آن را ست نمود. همچنین با استایل تک رنگ نیز که مد روز هستند، مطابقت دارد.

بافت بافتنی و قلاب بافی

لباس بافتنی ظاهری جالب به لباس‌های ساده ارائه می‌کند. وقت آن رسیده است که هودی‌ها را کنار بگذارید و لباس‌های بافتنی را بپوشید. لباس‌های بافتنی در دوران همه‌گیری بیشترین لباس‌های بود که خریداری شد. می‌توانید لباس‌های بافتنی را برای استراحت درخانه و یا بیرون رفتن از منزل بپوشید. این لباس‌ها سبب ایجاد احساس خوبی در فرد می‌شوند.

می‌تواند لباس‌های ژاکت بافتنی را که بسیار متنوع هستند، با یک بوت یا کمربند ست کنید و یک استایل خیابانی جذاب بسازید و یا اینکه با یک کفش پاشنه بند و کت بلند و جواهرات آن را بپوشید و تبدیل به استایل مناسب برای مهمانی کنید.

دامن چین دار

دامن‌ها و لباس‌های پلیسه‌دار و چین‌دار، استایل زنانگی را به رخ می‌کشد. می‌توانید دامن پلیسه را با یک بلوز یا ژاکت و یا کفش کتانی یا چکمه برای داشتن یک استایل خیابانی در طول روز بپوشید. برای مهمانی نیز می‌توانید دامن‌های پلیسه را با کفش پاشنه بلند بپوشید.

روسری 2022

مروارید

یکی دیگر از ترندهای امسال مروارید‌ها هستند که به لباس‌ها جذابیت بیشتری می‌بخشند. از مروارید به شکل‌های گوناگونی برای داشتن یک استایل جذاب می‌توان استفاده کرد. از هدبندهای کارشده با مروارید تا کفش‌هایی که روی آن مروارید کار شده است. اگر چه این ترند جدید نیست و به قرن ۱۶ ام میلادی برمی‌گردد اما مروارید‌ها جلوه‌ای جذاب و زیبا به لباس می‌بخشند و در استایل‌های مختلف از دانشگاه تا نیم‌تنه‌های مجلسی قابل استفاده هستند. طراحان، مروارید را روی همه چیز، از پارچه ابریشمی گرفته تا ترمه تا پشم، استفاده کرده‌اند.

مد و فشن ۱۴۰۱

داشتن استایل شخصی در دنیای مد و فشن امروز برای شیک و جذاب به نظر رسیدن ضروری است. بعد از بررسی مد و فشن در ۲۰۲۲، اکنون قصد داریم مد و فشن در ایران را بررسی کنیم. در نظر داشته باشید در کنار مد و فشن روز باید به دنبال طرح‌هایی باشید که به استایل و رنگ پوست و اندام شما بیاید و با آن همخوانی داشته باشد.

انتخاب اکسسوری 

برای داشتن یک استایل خاص و منحصر به فرد لازم است از زیورآلات و اکسسوری‌های مناسب استفاده کنید. یکی از ترندهای سال ۱۴۰۱ استفاده از جواهرات بزرگ و خیره کننده، استفاده از دستبندها و گردنبندهای زنجیری، گوشواره‌های بزرگ حلقه‌ای یا گوشواره‌های دارای تزئین سنگ است. در ضمن استفاده از گوشواره تک یا عینک آفتابی باریک متناسب با چهره و کیف دستی کوچ، در کنار بستن روسری دور دسته آن سبب منحصر به فرد شدن و جذاب شدن استایل شما می‌گردد.

همچنین استفاده از تنها گوشواره تک، استفاده از عینک آفتابی باریک یا عینک‌های متناسب با فرم چهره و کیف‌های دستی کوچک با بستن روسری دور دسته‌ی آن، زیبایی بی‌نظیری به استایل شما خواهند داد.

کت و شلوار سفید

شاید استفاده از کت و شلوارها برای ماه‌ها ترند نبود اما در بهار ۱۴۰۱ دوباره کت و شلوارها به دنیای فشن بازگشته‌اند. کت و شلوار سفید نیز یکی از ترندترین استایل‌های بهار است. برای زیباتر شدن این استایل می‌توانید دیگر آیتم‌های لباس را مشکی در نظر بگیرید. انتخاب کت و شلوار با شانه پهن نیز بسیار جذاب است.

شلوار فاق کوتاه

درست است که شلوارهای فاق کوتاه مدتی است کنار گذاشته شده‌اند اما در بهار ۱۴۰۱ دوباره این مدل شلوارها مد شده‌اند. بهتر است این مدل شلوارها را با تاپ کوتاه ست کنید.

دامن چین‌دار

همان‌طور که گفتیم در مد و فشن ۱۴۰۱ یا ۲۰۲۲ دامن‌های چین‌دار یا پلیسه‌دار دوباره ترند شده‌اند. می‌توانید از انواع مختلف این دامن برای ساخت یک استایل جذاب استفاده کنید.

رنگ‌های متالیک

با توجه به شرایط کرونا و مطالبی که در ابتدای صفحه گفته شد رنگ‌های شاد و براق امسال جایگاه ویژه‌ای دارند. می‌توانید لباس‌های با رنگ متالیک که عمدتا از طلا و نقره الهام گرفته‌اند را استفاده کنید.

ترند لباس زنانه

دامن‌های بسیار کوتاه

در دهه ۹۰ این مدل دامن‌ها توسط مدل‌ها و سوپراستارها استفاده می‌شد. اکنون نیز دوباره این مدل دامن‌ها ترند شده‌اند و برای پوشیدن در مجالس و مهمانی‌ها، انتخابی عالی هستند.

اکسسوری‌های پا

در بهار و تابستان اکسسوری‌های پا جایگاه ویژه‌ای در مد و فشن دارند. می‌توانید انواع جوراب‌های طرح‌دار و ساق‌های توری را استفاده کنید.

زرد نئونی

یکی از رنگ‌های ترند در بهار ۱۴۰۱ زرد نئونی است. این رنگ شاید طرفداران زیادی نداشته باشد اما اگر از آن در استایلتان استفاده کنید، جلوه‌ای جذاب و منحصر به فرد به استایلتان می‌بخشد.

بافتنی‌های توری

لباس‌های بافتنی نیز از دیگر لباس‌هایی هستند که در مد و فشن ۲۰۲۲ مورد توجه قرار گرفته‌اند. البته از این لباس‌ها در بهار و تابستان استفاده‌ای نمی‌شود. اما در مد و فشن ۲۰۲۲ نوعی از لباس‌های بافتنی مورد توجه قرار گرفته است که برای هوای گرم مناسب هستند. این نوع بافتنی‌ها توری بوده و می‌توانید برای تاب، شلوار، دامن، جلیقه و … از آن‌ها استفاده کنید.

لباس‌های برش‌دار

این لباس‌ها نیز در دنیای مد جدید نیستند اما در این روزا بسیار مشهور و محبوب شده‌اند. برای مهمانی نیز این لباس‌ها زیاد استفاده می‌شود. در عین حال که بسیار ترندی و به روز هستند به دلیل برش‌دار بودن از پارچه کمتری در آن‌ها استفاده شده است. لذا آسیب کمتری به محیط زیست می‌رسانند و قیمت کمتری نیز دارند.

کیف‌های حجیم

در سال ۱۴۰۱ باید به شکل رسمی با کیف‌های کوچک خداحافظی کنید زیرا در این سال کیف‌های بزرگ و حجیم مورد توجه قرار گرفته‌اند. ویژگی مثبت این کیف‌ها این است که می‌توانید چیزهای زیادی درون آن‌ها بریزید اما ویژگی منفی این است که شاید برای هر وضعیت بدنی مناسب نباشند.

لباس های مجلسی پولکی

یکی دیگر از ترندهای ۱۴۰۱ لباس‌های مجلسی پولکی است که می‌توانید در مجالس و جشن‌ها بپوشید. این مدل لباس‌ها طرح‌ها و مدل‌های مختلفی داشته و مطابق با استایل خود می‌توانید آنها را انتخاب کنید.

ماسک 2022

استایل مردانه ۱۴۰۱ 

برخی از آقایان به اندازه خانم‌ها به استایل و زیبایی آن و هماهنگی لباس‌ها دقت زیادی نمی‌کنند. اما برخی از آقایان خوش‌پوش و خوش سلیقه برخلاف این عمل کرده و همیشه به زیبایی استایل خود دقت می‌کنند. یکی از ترندترین استایل‌های مردانه برای سال ۱۴۰۱ استایل کژوال است. این استایل از تیشرت با طرح و رنگبندی و مدل‌های متنوع برای ساخت جذابیت و زیبایی ظاهری استفاده می‌کند.

تیشرت از محبوب‌ترین لباس‌های آقایان و خانم‌هاست که شکل بدنه و آستین آن شبیه به حرف انگلیسیT است. به همین دلیل به آن تی‌شرت می‌گویند. تیشرت را می‌توانید به رنگ سال یعنی آبی بنفش یا وری پری انتخاب کنید. این رنگ با شلوار جین آبی و کفش اسپرت یک استایل فوق العاده می‌سازد.

همان‌طور که گفتیم تیشرت نیز انواع مختلفی دارد. در حالت کلی مدل‌های یقه‌گرد، یقه هفت و پولوشرت از مهم‌ترین آن‌ها هستند. یقه گرد پرطرفدارترین نوع تی‌شرت است. براساس هیکل و فیزیک و مدل لباس می‌توانید نوع تیشرت مورد علاقه‌تان را پیدا کنید.  

انتخاب شلوار متناسب با مد و فشن ۱۴۰۱

شلوار مردانه نیز یکی از اصلی‌ترین آیتم‌های استایل است که مدل‌های مختلفی دارد. در حقیقت شلوار مردانه به دو دسته رسمی و غیر رسمی دسته بندی می‌گردد. بسته به موقعیت و دیگر آیتم‌های لباس می‌توانید یکی از این حالت‌ها را انتخاب کنید. بهتر است مدل‌‎های رسمی و غیر رسمی را در کمد لباس خود داشته باشید تا بتوانید در مواقع لزوم از آنها استفاده کنید.

یکی از بهترین شلوارها برای هماهنگی با تیپ و استایل کژوال شلوار جین است که مدل‌های مختلفی مانند اسکینی، زاپ دار، راسته، مام و … دارد. رنگ‌های زغال سنگی، آبی و سرمه‌ای نیز از رنگ‌های مورد علاقه آقایان هستند.

برای استایل‌های رسمی می‌توانید از شلوارهای کتان استفاده کنید. این شلوارها تنوع رنگ زیادی داشته و می‌توانید رنگ‌های قهوه‌ای روشن و تیره، مشکی، سرمه‌ای و کرم را که بسیار پرطرفدار هستند انتخاب کنید.

انتخاب کفش مناسب مد ۱۴۰۱

یکی دیگر از مهم‌ترین آیتم‌های استایل مردانه و زنانه، انتخاب کفش مناسب است. کفش را باید متناسب با شلوار و لباس انتخاب کنید. کفش کتانی ورزشی یکی از گزینه‌های مناسب برای استایل های کژوال و اسپرت است. در حالی که با دیگر شلوارها و لباس‌های کلاسیک می‌توانید کفش‌هایی مانند آکسفورد، Cap toe و… را بپوشید.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم مد و فشن ۲۰۲۲ و ۱۴۰۱ را بررسی کنیم تا بتوانید پوششی مناسب برای موقعیت‌های مختلف بسازید. البته دقت داشته باشید انتخاب لباس و استایل باید متناسب با موقعیت، سبک سخصی، فرم بدن، سلیقه و رنگ‌های ترند باشد. برای خرید شال و خرید روسری ترند و مد روز می‌توانید از طریق همین فروشگاه اقدام کنید.

بررسی و تحلیل مد و فشن 2022

برای امتیاز به این پست کلیک کنید
[کل: ۱ میانگین: ۵]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع سایت مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاپ آپ خرید روسری