۰

با روسری به جنگ سرطان بروید

بازدید 1343

برای هر دختر یا زنی مو یکی از مهمترین اجزای سر به شمار می‌رود. این را می‌توان از هزینه‌های زیادی که معمولا زنان برای آرایش موی سر خود می‌پردازند، متوجه شد.

حالا کافی است خود را جای یک زنی که به سرطان مبتلا شده است بگذارید تا متوجه شوید در طول دوران شیمی درمانی از دست دادن موی سر چه سختی‌هایی برای او به همراه دارد.

در دنیا یکی از راه‌های مرسوم در دوران شیمی درمانی استفاده از روسری و شال به عنوان پوشش سر است تا هم فرد بیمار شرایط روحی نامناسبی نداشته باشد و اعتماد به نفس خود را از دست ندهد و هم اینکه زیبایی ظاهری خود را از دست ندهد.

به همین منظور برخی از تولیدی‌های شال و روسری و فروشگاه‌های اینترنتی به صورت ویژه اقدام به تولید و فروش روسری برای زنان مبتلا به سرطان می‌کنند.

یکی از این فروشگاه‌های اینترنتی فروشگاه Headcovers Unlimited است.

این فروشگاه توسط شخصی به نام Carol افتتاح شد. کارول در سال ۱۹۸۹ و در سن ۴۰ سالگی به سرطان سینه مبتلا شد. از دست دادن موی سر برای او که خود یه آرایشگر حرفه‌ای به شمار می‌رفت از همان ابتدا سخت بود ولی او را متوقف نکرد. او با همان موهایی که در شیمی درمانی از دست داده بود برای خود یک کلاه گیس درست کرد.

بعد از آنکه مریضی کارول رو به بهبودی رفت، او و دخترش به این فکر افتادند که مشابه محصولاتی تولید کنند که افرادی مثل کارول در طول درمان خود به آن احتیاج دارند. آن‌ها ابتدا سعی کردند این محصولات را در بازار بیابند ولی جستجوی آن‌ها نتیجه‌ای نداشت.

در این زمان آن‌ها به فکر ارائه یک راهکار برای زنان مبتلا به سرطان افتادند و آن راهکار چیزی نبود جز Headcovers Unlimited.

کارول در این‌باره می‌گوید:

با خودم عهد کرده بودم که اگر از این بیماری نجات پیدا کنم، این شرایط را برای بقیه مبتلایان سرطان تغییر دهم.

او با توجه به تجربه شخصی خود در از دست دادن کامل موی سر، بهتر از هر کس دیگری می‌توانست نیازهای افراد مشابه را درک کند. برای همین تمرکز خود را بر روی تولید انواع پوشش سر برای زنان قرار داد. البته هدف او فقط خدمات‌دهی به زنانی بود که به سرطان مبتلا بودند ولی به مرور زنان دیگری که به بیماری‌های مختلفی دچار بودند یا به دلایل خاصی موهای خود را از دست داده بودند نیز به مشتریان Headcovers تبدیل شدند.

خط تولید اولیه راه‌اندازی شد و در ابتدا فقط شامل کلاه گیس و کلاه زنانه بود اما در ادامه به این خط تولید محصولاتی مانند مژه مصنوعی، ابروی مصنوعی، روسری و سایر لوازم آرایشی نیز اضافه شدند.

دنیل دختر کارول نیز درباره Headcovers می‌گوید:

داستان مادر من الهام بخش افراد زیادی برای ادامه مبارزه با سرطان بوده است و ما در طول سالها شاهد معجزات فراوان و پیروزی های شگفت‌انگیزی در مبارزه با این بیماری بوده‌ایم.

هر روز که پیشرفت می‌کنیم، همچنان به دنبال آن هستیم که همان انگیزه و عشقی را که مادرم داشت، برای کمک به سایر بیماران ایجاد کنم. در هنگام هر تصمیم اولویت ما ماموریت ما است: ارائه راحتی به بیماران مبتلا به سرطان و افراد مبتلا به ریزش مو.

در طول ۲۰ سال گذشته، مادرم و من این مأموریت را با کمک مشتریانمان با موفقیت انجام داده‌ایم و همچنان نیز به دنبال رشد با کمک پیشنهادات و نظرات مشتریان خود هستیم.

این روزها Headcovers محصولات جدیدتری نیز برای مشتریان خود به ارمغان آورده است. دیگر محصولات آن‌ها فقط به پوشش سر محود نمی‌شوند، بلکه انواع جواهرات، بدلیجات، لباس‌های ورزشی، لباس‌های مجلسی و … نیز به محصولات ویژه آن‌ها اضافه شده است.

کارول با این کار پنجره امید جدیدی برای زنان مبتلا به سرطان گشود. دیگر آن‌ها نه تنها زیبایی خود را از دست نمی‌دادند بلکه محصولات ویژه‌تری بعد از بیماری برای آن‌ها تولید شده بود.

حالا آن خط تولید کوچک کلاه به یک فروشگاه اینترنتی بزرگ تبدیل شده است. فروشگاهی که ۲۲ سال است حس امید به زندگی را در زنان مبتلا به سرطان زنده نگه می‌دارد.

برای امتیاز به این پست کلیک کنید
[کل: ۱ میانگین: ۱]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع سایت مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاپ آپ خرید روسری