۰

عرضه آثار برگزیده جشنواره مد و لباس فجر در بوستان آب و آتش

غرفه عفاف و حجاب
بازدید 470

همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان هفدهمین نمایشگاه مد و لباس تحت عنوان «گوهر زیبایی» در بوستان آب و آتش در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری مهر، در نمایشگاه عفاف و حجاب (گوهر زیبایی ۲) که از ۲۱ اردیبهشت تا ۱۴ خرداد از ساعت ۱۸ الی ۱ بامداد برگزار می‌شود، پوشاک بانوان ویژه حجاب و عفاف نظیر چادر، مانتو، شال و روسری با حضور برندها و تولیدکننده‌های برتر این حوزه عرضه و به فروش می‌رسد.

از دیگر عناوین اجرایی که در این برنامه پیش بینی شده است می‌توان به اجرای طرح نذر فرهنگی با رویکرد تعویض چادر نماز کهنه مساجد و تکایا و تعویض چادر مشکی کهنه با نو و همچنین راه اندازی کارگاه رایگان دوخت چادر اشاره کرد که در سطحی بالاتر ۱۰ کارگاه آموزشی بر اساس پیش نیاز طراحان و فعالان و تولیدکنندگان بخش حجاب و عفاف در این نمایشگاه راه اندازی شده است.

در بخش دیگری از این مراسم آثار برگزیده نمایشگاه و جشنواره بین المللی مد و لباس فجر و همچنین سایر موارد مرتبط با حوزه حجاب و عفاف به نمایش در می‌آید.

این نمایشگاه با رویکرد رونق تولید و حمایت از کالاهای ایرانی اسلامی، حاصل همکاری مشترک بین معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شرکت نوسازی عباس آباد است.

مجموعۀ بانک روسری در غرفۀ موژان نگار با جدید‌ترین و با کیفیت‌ترین روسری‌ها در این نمایشگاه حضور دارد و منتظر حضور شما همراهان عزیز و گرامی می‌باشد.

موژان نگار

 

موژان نگار

 

موژان نگار

 

منبع: خبرگزاری مهر

برای امتیاز به این پست کلیک کنید
[کل: ۰ میانگین: ۰]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع سایت مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاپ آپ خرید روسری