۰

روسری ایرانی بخریم یا خارجی؟

بازدید 1091

سالهاست بازار روسری ایران به تدریج در اختیار جنس خارجی قرار گرفته، زمانی کالای با کیفیت کره‌ای و ژاپنی و امروز روسری های کم کیفیت‌تر ترک،چین و پاکستان. البته سهم روسری‌های چینی بیش از همه اجناس است. این اتفاق تلخ بسیاری از تولیدکننده‌های داخلی را با مشکل مواجه نموده و باعث تعطیلی تعداد زیادی از کارگاه‌های تولید روسری شد به طوری که حتی طراحان داخلی هم نتوانسته‌اند ذائقه مصرف کننده ایرانی را تغییر دهند و کماکان اصل «قیمت کمتر» بر کیفیت و زیبایی غلبه کرده است. واقعیت این است که روسری قاچاق و غیر قاچاق به راحتی در فروشگاه‌ها به فروش می رسد و در این میان به دلیل ارزانی قیمت، مصرف کننده ترجیج می‌داد که کالای بی کیفیت چینی را تنها به دلیل ارزان‌تر بودن، بخرد.

اما امروز شرایط کمی تغییر کرده است. با توجه به تنوع محصولات موجود در بازار و مشکلاتی که استفاده از کالاهای نامرغوب خارجی ایجاد نمود. کیفیت و زیبایی، وزن بیشتری را در ارزیابی مشتریان از پوشاک و به صورت ویژه روسری پیدا کرده است.

در حال حاضر به جز مدل‌های خاصی که تولید داخلی آن صرفه اقتصادی ندارد، تمامی مدل‌ها در داخل تولید و عرضه می‌گردند. با اینکه همچنان بسیاری از فروشندگان روسری‌های خود را با نام برند خارجی عرضه می کنند، تولیدات داخلی بخش عمده‌ای از بازار را به خود اختصاص داده است.

باتوجه به بالارفتن قیمت ارز و به تبع آن گران شدن کالاهای خارجی، همچنین اقداماتی که برای مقابله با قاچاق کالا صورت گرفته است، کفه قیمت که پیش از این مهمترین شاخص در انتخاب روسری برای خرید بانوان بوده، به سمت خرید کالای ایرانی سنگین شود.

تنوع فرهنگی، علایق و سلایق گوناگونی را در ایرانیان ایجاد نموده که نتیجه آن رشد هنر و خلاقیت در طراحی شده است و به قول معرف “هنر نزد ایرانیان است و بس”، لذا در زمینه طراحی می توان ایران را به عنوان یکی از قطب‌های طراحی مدل و علی الخصوص روسری به عنوان یکی از نمادهای فرهنگی ایران دانست. تنوع رنگ و طرح و باور به وقار و پویایی بانوان ایران زمین در ذات طراحی روسری در ایران وجود دارد.

در زمینه چاپ روسری نیز با حضور شرکت های معتبری همچون بانک روسری که از آخرین تکنولوژی‌های چاپ و مواد اولیه مرغوب استفاده نموده و از سایر کشورها سفارش چاپ دارند،  تردیدی باقی نمی‌ماند که امروز خرید روسری ایران بهترین انتخاب است.

در حال حاضر انتخاب روسری ایرانی بلاشک بهتر از روسری خارجی است زیرا:

  • قیمت آن به نسبت مشابه خارجی پایین تر است.
  • کیفیت خوبی متناسب با قیمت دارد.
  • طرح، نقش و رنگ آن متناسب با سلیقه و ذائقه ایرانی می باشد.
  • تولید کنندگان و فروشندگان آن صداقت بیشتری در تعامل با مشتریانشان دارند.
  • و از همه مهمتر خرید کالای ایرانی باعث رشد اقتصاد ملی، ایجاد اشتغال، کاهش هزینه های تولید و ارتقاء دانش و کیفیت محصولات می‌گردد.

نظر شما چیه؟ آیا تا به حال از خرید روسری ایرانی پشیمان شده‌اید؟ از خرید روسری چینی چطور؟ این موارد را با همراهان بانک روسری ایران در بخش نظر در میان بگذارید. قطعا نظرات شما در انتخاب سایر افراد تاثیر بسزایی خواهد گذاشت. پیشایش از همکاری و همراهی شما با بانک روسری ایران سپاسگزاریم.

برای امتیاز به این پست کلیک کنید
[کل: ۱ میانگین: ۱]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع سایت مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاپ آپ خرید روسری